Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه پارس جنوبی جم، توضیحاتی درباره غیبت چند بازیکن در لیست ۱۸ نفره دیدار با پیکان ارائه کرد. ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۲ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی باشگاه پارس جنوبی، در پی انتشار اخباری درباره کنار گذاشته شدن چند بازیکن از تیم فوتبال این باشگاه، به اطلاع می‌رساند که بازیکنان مذکور در تمرینات حاضر هستند و غیبت آنها در لیست 18 نفره دیدار با نظر مهدی تارتار صورت گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از این رو اعلام می‌شود سرمربی پارس جنوبی هنوز تصمیم قطعی خود درباره کنار گذاشتن برخی بازیکنان از تیم را اتخاذ نکرده است و همانطور که بهرام رضاییان مدیرعامل باشگاه روز گذشته در گفت‌وگو با خبرنگاران اعلام کرد، قرار است طی جلسه‌ای با حضور مهدی تارتار و عبدالرحیم خطیب سرپرست تیم، در این باره تصمیم‌گیری شود.

رضاییان: از تصمیم تارتار درباره معرفی خاطیان تیم پارس جنوبی حمایت می‌کنیممهدی تارتار: چند بازیکن را از پارس جنوبی کنار می‌گذاریم

 

بازیکنانی که‌ نام‌شان در فهرست 18 نفره بازی با پیکان قرار نداشت، در تمرینات پارس جنوبی جم حضور دارند.

انتهای پیام/

R1402/P/S3,27/CT12 واژه های کاربردی مرتبط مهدی تارتار لیگ برتر فوتبال ایران پارس جنوبی‌جم

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مهدی تارتار لیگ برتر فوتبال ایران پارس جنوبی جم مهدی تارتار لیگ برتر فوتبال ایران پارس جنوبی جم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۶۲۹۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازیکنی که در ۷سال فقط ۱۶دقیقه بازی و تمدید کرده!

فوتبال ایران سال‌های سال است که شعار مبارزه با فساد سر می‌دهد اما در عمل تنها برخی شعارها شنیده می‌شود و اثری از معرفی مصداق و فرد فاسد نیست.

به گزارش تابناک ورزشی؛ طبیعی است که فساد در فوتبال بیش از هر فدراسیون دیگری رخنه کرده باشد، چراکه تعداد صفر قراردادهای فوتبال تفاوت اساسی به رشته‌های ورزشی دیگر دارد.

به طور مثال ؛ در یک مورد عجیب بازیکنی در باشگاه دولتی فولاد خوزستان؛ هفت فصل است که در لیست حضور دارد اما فقط 16 دقیقه بازی رسمی کرده است!

برخی سایت‌ها با انتشار این مطلب پرسیده‌اند؛ راز بقا در فوتبال چیست؟

آیا اگر این تیم خصوصی بود، مدیرعامل آن جرات داشت یک بازیکن آماتور فوتبال را بدون صلاحیت و کاربرد، هفت سال نگه دارد و قراردادش را تمدید نماید؟! این نا بازیکن ، فامیل و وابسته چه مقام و منصبی است که کسی جرات ندارد کنارش بگذارد؟ این چه ورزشکاری است که طی اینهمه سال نتوانسته حداقل کمی سطح فنی‌اش را در تمرینات بالا بکشد و برای دقایقی هم که شده، به زمین برود تا چنین آبروریزی رخ نداد!

چنین ورزشکار بی‌استعدادی ، چگونه جای استعدادهای ناب فوتبال جنوب را اشغال کرده و تا کی می‌خواهد یک سهمیه بزرگسال را بسوزاند؟

پشت او کیست که هر مربی و مدیرعاملی می‌آید نمی‌تواند تکانش بدهد و همه مجبورند تحملش کنند؟

ابراهیم سلجوقی از سال 1395 و در دوره مربیگری سیروس پورموسوی به فولاد خوزستان پیوست، بازیکنی ۳۱ ساله که هفت فصل متوالی در لیست باشگاه خوزستانی بوده، اما آمار بازی بسیار کمی دارد.

در سایت باشگاه فولاد، آمار بازی این بازیکن ۱۶ دقیقه عنوان شده و در لیگ برتر فصل 1400-1399 یک دقیقه و در جام حذفی فصل 01-1400 به مدت ۱۵ دقیقه برای این بازیکن آمار بازی به ثبت رسیده است.

در حالی که سایت باشگاه فولاد پست این بازیکن را مهاجم عنوان کرده، ولی وی در یکی از مصاحبه‌هایش پست خود را مدافع اعلام کرده است.

این موارد در حالی رخ می‌دهد که در فصول گذشته بارها دیده شده که بازیکنان بزرگ فولاد به دلیل پُر بودن لیست و جایگزینی بازیکنان جدید با قلم قرمز مربیان این تیم روبه‌رو شدند، اما در مورد سلجوقی اوضاع متفاوت است.

باید گفت مشکل امروز فوتبال ایران همین جزئیات و ناعدالتی در سطوح باشگاهی و آکادمی ها است که فساد در آن فراگیر شده و هر فردی با پول و رابطه می‌تواند فرزند خود را به درجات بالاتر برساند بدون آنکه حق او باشد.

دیگر خبرها

  • عقب‌نشینی یوفا: لیست‌‌های اروپایی 26 نفره شد
  • بازیکنی که در ۷سال فقط ۱۶دقیقه بازی و تمدید کرده!
  • مورد عجیب بازیکن فولاد؛ ۷ فصل و فقط ۱۶ دقیقه بازی
  • توضیح عبدالله ویسی در مورد بازیکن خبرساز فولاد
  • روانخواه: پارس جنوبی دیگر متعلق به تهران نیست!
  • مهدی تارتار: هیچ حمایتی نمی‌شویم و حتی زمین تمرین هم نداریم!
  • روانخواه پیشنهاد استقلال را تایید کرد
  • احتمال غیبت بازیکن آلومینیوم مقابل پرسپولیس
  • عدم اعتماد به بازیکن پرسپولیسی ملوان توسط تارتار
  • 11 بازیکن تارتار برای شکست دوباره مورایس