Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-28@19:16:17 GMT

همدلی در مناطق سیل‌زده رسوایی غربی‌ها را به دنبال داشت

تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۶۲۹۹۰

همدلی در مناطق سیل‌زده رسوایی غربی‌ها را به دنبال داشت

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام قاسم متقی نیا در خطبه‌های این هفته نماز جمعه در مصلای الغدیر خرم آباد ضمن سفارش همگان به تقوای الهی اظهار داشت: امام علی (ع) در خطبه ۲۴ نهج البلاغه در رابطه با تقوای سیاسی اجتماعی می‌فرماید: سوگند به جان خودم، در مبارزه با آنان که در گمراهی و فساد غوطه ور هستند، یک لحظه سستی نمی‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به سالگرد عملیات‌های بزرگ دفاع مقدس و سالروز شهادت شهید شیرودی، مطهری و… تصریح کرد: یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس و شهدای انقلاب را گرامی می‌داریم.

امام جمعه موقت خرم آباد به روز کارگر اشاره کرد و افزود: قشر کارگر زحمت کش و ستون اصلی تولید در کشور است. باید فرهنگ کار و تولید و تلاش رواج یابد. رونق تولید با حمایت از کالای ایرانی و کارگر ایرانی محقق می‌شود.

حجت الاسلام متقی نیا انتصاب سردار سلامی به عنوان فرمانده رشید سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تبریک گفت و خاطرنشان کرد: ایشان شخصیتی از فرماندهان دفاع مقدس، دارای سوابق درخشان، عضو هیئت علمی دانشگاه و دارای محبوبیت عمومی و ساده زیست است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به حادثه سیل اخیر اشاره کرد و اظهار داشت: سیل اخیر در لرستان دو سوم از زیرساخت‌های این استان را تخریب کرد، به بسیاری از روستاهای استان خسارت وارد شد، اما با وجود آسیب فراوان همدلی بین نظامیان و مردم را نشان داد.

خطیب موقت جمعه خرم آباد گفت: غیر از ساختار دولت که در خدمت مردم بود، تمام نیروهای مردمی، نظامی، انتظامی، نیروهای جهادگر، روحانیون و طالب و… هم در خدمت رسانی به مردم سیل زده فعال بودند.

حجت الاسلام متقی نیا با اشاره به به حضور چهار هزار نفره نیروهای امدادی در مناطق سیل زده لرستان اظهار داشت: تنها نمونه این امدادها در دفاع مقدس دیده می‌شد.

وی خاطرنشان کرد: همدلی مردم در مناطق سیل زده موجب تقویت وحدت ملی شد و در عین حال رسوایی را برای غربی‌ها به دنبال داشت چراکه با رفتار تحقیرآمیز قصد کمک داشتند.

کد خبر 4600703

منبع: مهر

کلیدواژه: خرم آباد خطبه های نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۶۲۹۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۵۰ هزار نفر زائر و گردشگر از یادمان‌های دفاع مقدس ایلام بازدید کردند

سرهنگ امیرحسین فولادی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان ایلام اظهار کرد: از تاریخ ۲۵ اسفند ۱۴۰۲ تا دیروز بیش از ۵۰ هزار نفر از یادمان‌های راهیان نور و یادمان شهدای گمنام در سطح استان بازدید داشته‌اند.

وی افزود: سهم زیارت شهدای گمنام شهرستان‌ها افزون بر ۱۵ هزار نفر زائر و گردشگر بوده است.

وی یادآور شد: بیش از ۳۰۰ نفر نیز از باغ‌موزه دفاع مقدس استان نیز بازدید داشته‌اند.

وی بیان کرد: بازدید از یادمان‌ها و باغ‌موزه توسط گردشگران و مسافران نوروزی و کاروان‌های راهیان نور بوده است.

به گفته وی در همه یادمان‌های دفاع‌مقدس و باغ‌موزه راهنمای گردشگری و راوی برای مسافران و کاروان‌ها حضور دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • آیا همه رزمنده‌ها روزه می‌گرفتند؟
  • مشارکت‌محوری و مردمی‌سازی به دنبال توزیع عادلانه ثروت در نظام سلامت است
  • اعلام ویژه برنامه‌های مراسم احیای لیالی قدر در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم (ع)
  • فضای تعامل و همدلی در شهرستان دشتی تقویت می‌شود
  • موفقیت تیپ ۷۱ سپاه روح الله در دفاع از مرزهای غرب کشور مایه دلگرمی مردم شد
  • شهر مقدس قم میزبان ۲ شهید گمنام می‌شود
  • صلابت قوای مسلح در مأموریت دفاع از کشور
  • بیش از ۵۰ هزار نفر زائر و گردشگر از یادمان‌های دفاع مقدس ایلام بازدید کردند
  • دیدار فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی با حجت‌الاسلام کفیلویی
  • عضو مجلس خبرگان: دشمن به دنبال رکود اقتصادی در ایران است