Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-04-19@23:44:55 GMT

کمک های چین به سیل زدگان ایران ارسال شد

تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۶۳۰۱۴

کمک های چین به سیل زدگان ایران ارسال شد

به گزارش جام جم آنلاین، محمد کشاورز زاده روز جمعه در گفتگو با ایرنا افزود: علاوه بر این محموله، قرار است کمک های بیشتری در روزهای آینده از سوی دولت به تهران ارسال شود.

وی ضمن قدردانی از ابراز همدردی و حس نوع دوستی دولت و مردم چین با مردم سیلزده ایران تصریح کرد: معتقدیم همراهی و همگامی دو کشور در تمامی مراحل سخت و دشوار گذشته و پیش رو، گواهی روشن بر عزم راسخ دوتمدن کهن و تاریخ ساز بر تداوم قاطعانه شراکت جامع استراتژیک دو جانبه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



پیش از این، «وانگ یی» وزیر امور خارجه جمهوری خلق چین در پیامی به «محمدجواد ظریف» همتای ایرانی خود مراتب همدردی و اظهار تاسف کشورش را به خاطر سیل ویرانگر ایران اعلام کرده بود.

«گنگ شوانگ» سخنگوی وزارت امور خارجه این کشور نیز ضمن اظهار همدردی با دولت و مردم سیل زده ایران، آمادگی کشورش را برای ارسال کمک های اسنان دوستانه به سیل زدگان اعلام کرده بود.

در نیمه اول فروردین امسال بارش های شدید و رگباری در چند استان ایران تبدیل به سیل شد که علاوه بر تلفات جانی موجب خسارت زیادی به واحدهای مسکونی، راه ها و اراضی کشاورزی شد.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: سیل زدگان سیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۶۳۰۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیسی پیگیر‌ وضعیت ‌سیل‌زدگان‌ سیستان‌وبلوچستان شد

رئیس جمهور در گفتگو با استاندار سیستان و بلوچستان ضمن پیگیری آخرین وضعیت وقوع سیل در این استان، بر تداوم و تسریع خدمات‌رسانی به مردم و سیل‌زدگان تاکید کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  زاهد‌ان، ‌رئیس جمهور در گفت‌وگو با استاندار سیستان و بلوچستان ضمن پیگیری آخرین وضعیت وقوع سیل در این استان، بر تداوم و تسریع خدمات‌رسانی به مردم و سیل‌زدگان تاکید کرد.

‌استاندار سیستان و بلوچستان در این گفتگو گزارشی از اقدامات و تلاش‌های صورت گرفته برای رسیدگی به سیل‌زدگان و آسیب‌دیدگان آن ارائه کرد.

رئیس جمهور پس از استماع این گزارش، بر تداوم و تسریع خدمات‌رسانی به مردم و سیل‌زدگان تاکید کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دستور سرلشکر سلامی به یگان‌های امدادی سپاه برای کمک به سیل‌زدگان
  • تداوم خدمت‌رسانی سپاه به سیل زدگان سیستان و بلوچستان
  • کمک به سیل‌زدگان در استان سیستان و بلوچستان ادامه دارد
  • واشنگتن درحال بررسی ارسال یک میلیارد دلار تسلیحات جدید به اسرائیل است
  • رئیسی پیگیر وضعیت ‌سیل‌زدگان‌ سیستان‌ و بلوچستان شد
  • پیگیری آخرین وضعیت وقوع سیل در سیستان و بلوچستان از سوی رئیس‌جمهور
  • رئیسی پیگیر وضعیت ‌سیل‌زدگان‌ سیستان‌وبلوچستان شد
  • رئیسی پیگیر‌ وضعیت ‌سیل‌زدگان‌ سیستان‌وبلوچستان شد
  • وزیر کشور: مشکلات سیل‌زدگان براساس اولویت پیگیری و رفع خواهد شد
  • ضرورت رسیدگی سریع‌تر به سیل‌زدگان مناطق جنوبی کشور