Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان ، خبرگزاری مورنینگ پست ساوت چاینا به تازگی ویدئویی سرگیجه آور از کارگران شرکت برق چین حین چرت زدن روی دکل ۱۰۰ متری انتقال برق منتشر کرده است.

در این ویدئو که گفته می‌شود در نخستین روز‌های ماه جاری میلادی [آوریل]گرفته شده است تعدادی از کارگران شرکت برق چین در استان هونان واقع در جنوب این کشور را نشان می‌دهد که ضمن وصل کردن نوار‌های ایمنی به بخش‌هایی از دکل برق، روی این سازه‌هایی که ولتاژ بالای برق را انتقال می‌دهند در حال چرت زدن هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این کارگران که به نام آن‌ها اشاره‌ای نشده است گفته اند به طور مرتب روی دکل‌های انتقال برق ولتاژ بالا مشغول کار هستند و از آنجایی که ارتفاع برخی از برج‌ها به ۱۰۰ متر می‌رسد بالا و پایین رفتن از آن‌ها زمان زیادی می‌برد. به همین منظور اغلب اوقات پس از وصل کردن نوار‌های ایمنی به میله‌های دکل، به سادگی در هوای آزاد بالای دکل‌های برق چرت روزانه می‌زنند.

شرکت برق چین تاکنون واکنشی به این ویدئو نشان نداده است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: چین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۶۳۰۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چرا طرح طبقه‌ بندی در شرکت واحد اجرا نمی‌ شود؟

تین نیوز

جمعی از رانندگان شرکت واحد اتوبوسرانی تهران از عدم اجرای طرح طبقه بندی مشاغل علیرغم چندین سال مطالبه گری پیوسته انتقاد کردند.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایلنا، این کارگران گفتند: تقریباً سه سال است که اجرای طرح طبقه بندی را مطالبه می کنیم؛ گویا شرکت واحد طرح را نوشته اما سر چارت طرح با شرکت توافق نداریم؛ اما از همه مهم تر اینکه، شهرداری با پرداخت بودجه برای اجرای طرح طبقه بندی در شرکت واحد موافقت نمی کند. استدلال شان این است که حقوق کارگران شرکت واحد بالاست و نمی توانیم بودجه برای طبقه بندی اختصاص بدهیم! در حالیکه اجرای طبقه بندی تکلیف روشن قانون کار است.

رانندگان شرکت واحد با بیان اینکه شهرداری می گویند طبقه بندی را اجرا کنید اما هزینه ریالی نداشته باشد، و چنین چیزی اصلاً ممکن نیست؛ افزودند: اجرای طبقه بندی حداقل ۷ تا ۱۰ درصد بودجه مازاد می خواهد و حاضر نیستند این اعتبار را تخصیص بدهند؛ این در حالیست که تایید طرح از وزارت کار گرفته شده حتی در مقطعی روی چند و چون اجرای آن توافق کردیم اما بازهم به جایی نرسیدیم.

به گفته این کارگران، مدیریت فعلی شهرداری تهران به هیچ وجه اجازه اجرای طرح طبقه بندی در شرکت واحد را نمی دهد و نمی گذارند با اجرای طرح، حقوق کارگران افزایش یابد.

اجرای طرح طبقه بندی مشاغل در کارگاه های مشمول بالای ۵۰ نفر، تکلیف مواد ۴۸ تا ۵۰ قانون کار است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • مسکن پس از ماه سرگیجه؛ پیش‌بینی وضعیت آینده بازار
  • سریال ادامه‌دار VAR؛ قسمت بیست‌وسوم
  • سریال VAR تمام شدنی نیست
  • چرا طرح طبقه‌ بندی در شرکت واحد اجرا نمی‌ شود؟
  • کشته طرح عفاف و حجاب ضدانقلاب شفا گرفت+ فیلم
  • نمایش توان فنی و مهندسی ایران در سریلانکا
  • تولید بیش از ۱۸ میلیارد مترمکعب گاز در پالایشگاه فجر جم طی سال ۱۴۰۲
  • انتشاردهندگان ۸۰درصد گازهای گلخانه‌ای جهان معرفی شدند/ آمریکا در صدر
  • انتشاردهندگان ۸۰ درصد گازهای گلخانه‌ای جهان معرفی شدند/ آمریکا در صدر
  • وضعیت عجیب بازیکن آلومینیوم بعد از بازی؛ سرگیجه و بیهوشی در اتوبوس!