Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از العهد، بیانیه پایانی نشست آستانه درباره سوریه صادر شد.

در حال تکمیل…

کد خبر 4600711.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: مهر

کلیدواژه: سوریه قزاقستان اجلاس آستانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۶۳۰۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پولیتیکو: آمریکا درحال برگزاری مذاکرات مقدماتی برای برقراری ثبات در غزه پس از جنگ است

نشریه پولیتیکو به نقل از مقامات آمریکایی گزارش داد که دولت بایدن مذاکرات مقدماتی را جهت بررسی گزینه‌های موجود برای برقراری ثبات در غزه پس از پایان یافتن جنگ میان رژیم صهیونیستی و حماس برگزار می‌کند.

به گزارش ایسنا، این مقامات همچنین به این نشریه گفتند که واشنگتن درحال بررسی پیشنهادی برای تامین مالی نیرویی چندجانبه یا یک تیم صلح‌آفرینی فلسطین است.

مقامات آمریکایی به اطلاع نشریه پولیتیکو رساندند گزینه‌های تحت بررسی شامل حضور نیروهای آمریکایی در غزه پس از پایان جنگ نمی‌شود.

طبق گزارش منابع پزشکی، آمار شهدا در نوار غزه از هفتم اکتبر (۱۵ مهر ماه) به بیش از ۳۲ هزار تن رسیده که بیشتر آن‌ها زن و کودک هستند. تعداد زخمی‌ها نیز به ۷۵ هزار تن رسیده و هزاران نفر نیز همچنان زیر آوار هستند.

شورای امنیت سازمان ملل روز دوشنبه پیش‌نویس قطعنامه‌ای را که خواستار «آتش‌بس فوری در غزه در طول ماه رمضان، آزادی فوری و بی‌قیدوشرط تمام گروگان‌ها و تضمین دسترسی بشردوستانه» می‌شود، تصویب کرد.

۱۴ کشور به این قطعنامه رأی مثبت دادند و آمریکا هم برخلاف دفعات پیشین، آن را وتو نکرد و رأی ممتنع داد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پولیتیکو: آمریکا درحال برگزاری مذاکرات مقدماتی برای برقراری ثبات در غزه پس از جنگ است
  • برگزاری نشست هم‌ اندیشی دستگاه‌ های فرهنگی به مناسبت گرامیداشت دهه پایانی ماه مبارک رمضان
  • محو فلج اطفال در افغانستان
  • امروز؛ شهرداری گرگان میزبان الشرطه عراق در نیمه نهایی
  • روایت محمدجواد ظریف از آغاز روند آستانه درباره سوریه/ از دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی دستور دادند دکتر دهقان در نشست ها با روسیه و ترکیه شرکت نکند/ بخش نظامی ما از ابتکاری که ایران آغاز کرد، کنار گذاشته شد
  • بایرن خطاب به هواداران: بلیت بازی آرسنال را نخرید!
  • اسرائیل هیات مذاکره کننده خود را از قطر فراخواند
  • شهدابی‌ها در آستانه صعود به فینال/ دبل پیروزی یزدی‌ها
  • کرملین: مذاکرات صلح اوکراین بدون روسیه شکست می‌خورد
  • لیگ برتر والیبال؛ شهدابی‌ها در آستانه صعود به مرحله نهایی