Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-25@06:45:53 GMT

حمایت از تولید داخلی؛ زمینه‌ساز عزت ملی

تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۶۳۱۴۱

حمایت از تولید داخلی؛ زمینه‌ساز عزت ملی

به گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام‌والمسلمین وحید طالبی، امام جمعه پلدشت، ظهر امروز، ۶ اردیبهشت ماه، در خطبه‌های این هفته نماز جمعه پلدشت، اظهار کرد: خرید و حمایت از کالای ایرانی، زمینه‌ساز عزت ملی است.
وی با تاکید بر اینکه تحریم‌ها باعث می‌شود به توان داخلی پی ببریم، ادامه داد: تلاش آمریکا برای جلوگیری از فروش نفت ایران به نتیجه نمی‌رسد و جمهوری اسلامی ایران به هر میزان که بخواهد نفت صادر می‌کند و ذره‌ای در صادرات آن خلل ایجاد نمی‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تصریح کرد: روش‌های بخت‌آزمایی و ثروت‌های بادآورده نباید در بین مردم رواج پیدا کند و دستگاه‌های متولی به این قضیه توجه ویژه داشته باشند.
خطیب نماز جمعه پلدشت با اشاره به وقوع سیل در برخی استان‌های کشور اظهار کرد: سیل، منجر به ایجاد فرصتی برای اقشار مختلف مردم شد تا با تلاش و کمک‌رسانی خود موجب عصبانیت دشمنان شوند و مردم به دنیا نشان دادند که با وحدت و همدلی خود می‌توانند مشکلات را حل کنند.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین طالبی با اشاره به سفر عمران‌خان به کشور تصریح کرد: در این دیدار راه‌های مقابله با تروریست در مرزهای مشترک و مسائل اقتصادی بررسی و تبادل نظر شد.
وی با اشاره به اعدام و سرکوب شیعیان توسط دولت عربستان بیان کرد: دولت عربستان در اقدام ضدبشری ۳۷ نفر را به بدترین شکل اعدام کرد که اکثر این افراد مروجان دینی بودند و ما این اقدام را شدیدا محکوم کرده و از مجامع بین‌المللی خواستار مقابله با این اقدام هستیم.
امام جمعه پلدشت خاطرنشان کرد: تاریخ آمریکا سراسر جنگ و خون‌ریزی بوده و اگر امروزه در جایی از دنیا شاهد جنگ هستیم، نشات گرفته از استکبار است.
وی خاطرنشان کرد: آمریکا بداند که تنگه هرمز یکی از مکان‌های استراتژیک برای مقابله با اقدامات خصمانه استکبار است، چرا که اکثر صادارات نفت دنیا از این نقطه صورت می‌گیرد.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن پلدشت نماز جمعه کالای ایرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۶۳۱۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش تصدی‌ دولت در اقتصاد، زمینه‌ای برای رشد مشارکت مردم در تولید

یک نماینده مجلس با اشاره به خام فروشی مواد اولیه در سایر بخش‌های اقتصادی، کاهش تصدی‌گری دولت در اقتصاد را به عنوان زمینه‌ای مهم برای افزایش مشارکت مردم در امر تولید بیان کرد.

گروه اقتصاد کلان بازارنیوز- سعید ترکاشوند؛ «غلامرضا منتظری» نماینده مردم گرگان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با بازارنیوز پیرامون ویژگی‌های لایحه اصلاح مالیات‌های مستقیم و ضرورت بررسی این موضوع اظهار کرد: مشارکت مردم در جهش تولید مستلزم رفع برخی موانع و یا تحقق برخی مشوق‌ها است. اگر اخذ مالیات از تولیدکننده به صورت درست و در عین حال واقع بینانه‌ای صورت بگیرد، قطعا این امر می‌تواند شوق حرکت مردم برای مشارکت در تولید را تقویت کند، در غیر این صورت چنین موضوعی می‌تواند به یک مانع بزرگ تبدیل شود.


این نماینده مجلس با اشاره به ضرورت حمایت از مشارکت مردم در تولید گفت: دولت با جدی گرفتن نقش حمایتی و نظارتی خود و همچنین دوری از تصدی‌گری بنگاه‌های اقتصادی می‌تواند این هدف را محقق کند.


وی با اشاره به تمرکز لایحه اصلاح مالیات‌های مستقیم به منظور جلوگیری از خام فروشی و تکمیل زنجیره ارزش تولید، عنوان کرد: خام فروشی مواد اولیه صرفا به نفت خلاصه نمی‌شود و متاسفانه این پدیده در سایر بخش‌های صنعتی کشور هم وجود دارد.


منتظری خاطرنشان کرد: در لایحه اصلاح مالیات‌های مستقیم دو رویکرد مهم کاهش مالیات تولید و همچنین اعطای مشوق‌های مالیاتی به تولیدکنندگان درج شده که بر اساس آن‌ها می‌توان حجم خام فروشی مواد اولیه در سایر حوزه‌های اقتصادی کشور را متوقف کرد.


این نماینده مجلس در پایان تاکید کرد: در صورت تصویب این لایحه و متوقف شدن خام فروشی مواد اولیه و حمایت از تولیدکنندگان، ما شاهد افزایش مشارکت مردم در امر تولید و در نتیجه تحقق شعار سال خواهیم بود.


پایان پیام//

نام نویسنده: برچسب ها: مشارکت مردم ، تولید ، مالیات مستقیم ، خام فروشی ، مشوق مالیاتی لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000T9L

دیگر خبرها

  • استفاده از ظرفیت مردم در راستای جهش تولید، از مهم‌ترین راهبردهای کمیته امداد فارس
  • حضور واحد‌های تولیدی شهرک صنعتی اردبیل در نمایشگاه ایران اکسپو
  • معاون وزیر ارتباطات : شبکه اپراتور مدعی نارضایتی مردم از کیفیت شبکه به دلیل استفاده از مودم بومی قابل بررسی است
  • گلایه مردم از وضعیت نامناسب آسفالت بلوار صنم بلاغی پلدشت 
  • زباله سوزهای مدرن چطور کار می کنند؟ | تجربیات کشورهای مدرن در زمینه مقابله با پسماندهای به درد نخور
  • مردم از اقدامات مؤثر فراجا در مقابله با بی حجابی حمایت می کنند
  • اسحاق جهانگیری: گفتم حاضر نیستم زن و بچه‌ام را سوار پیکان کنم /در جلسه با نمایندگان و حدادعادل گفتم اجازه نمی دهم تولید ال ۹۰ را متوقف کنید
  • زمینه لازم برای حمایت از تولید در استان اردبیل فراهم شد
  • کاهش تصدی‌ دولت در اقتصاد، زمینه‌ای برای رشد مشارکت مردم در تولید
  • تحقق تامین امنیت غذایی در کشور با اتکا بر تولیدات داخلی