Web Analytics Made Easy - Statcounter

احسان علوان‌زاده، هافبک تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز تأکید کرد که تیمش در بازی با سایپا کاملا مستحق برد بوده، ولی به حقش نرسیده است. ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۳ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

احسان علوان‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم با اشاره به تساوی خانگی تیمش برابر سایپا گفت: ما بازی بسیار خوبی انجام دادیم و کاملاً مستحق برد بودیم، ولی به حق‌مان نرسیدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

داور متأسفانه در یک صحنه که روی احسان تأییدی خطا شد، برای ما پنالتی نگرفت، در حالی که پنالتی در آن صحنه واضح بود. ما در مسابقه‌ای که باید سه امتیاز را می‌گرفتیم، موقعیت‌های زیادی را از دست دادیم.

وی درباره قرار گرفتن تیمش در رده دوازدهم جدول تأکید کرد: جایگاه واقعی ماشین‌سازی اینجای جدول نیست. ما در بازی‌های گذشته امتیازهای حساسی از دست دادیم که می‌توان دلایلش را به بدشانسی، از دست دادن موقعیت‌ها و اشتباهات داوری ربط داد. هدف باشگاه در ابتدای فصل این بود که تیم در بین شش هفت تیم بالای جدول باشد و معتقدم که لیاقت ما این بود که در بین بالانشین‌ها باشیم.

علوان‌زاده در پاسخ به سؤالی در مورد عملکرد خودش در فصل 98-97 اظهار داشت: فصل جاری در مجموع برای من خوب نبود و من در دو سال اخیر از لحاظ فوتبالی شرایط چندان خوبی نداشتم. هر چند که در نیم‌فصل دوم فصل جاری شرایطم بهتر شد، ولی در فصل آینده باید دو سال گذشته را جبران کنم. تمام تلاش من این است که در فصل بعد بهترین عملکرد ممکن را داشته باشم.

رضا مهاجری: در مورد 4 بازیکن خاطی، باشگاه تصمیم می‌گیرد/ حسرت گل‌ نزدن‌های‌مان به دل‌مان می‌ماند

 

انتهای پیام/

R1015203/P/S3,27/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۶۳۲۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرکوب مزد در سنوات گذشته باید جبران شود/ حداقل مزد ۱۵میلیون تومان

به گزارش خبرنگار مهر، پویش «حداقل دستمزد ۱۵ میلیونی» در اعتراض به عدد مصوب حداقل دستمزد ۱۴۰۳ از پیش از سال جدید آغاز شده است. مساله این پویش، اعتراض کارگران به رویه فعلی تعیین حداقل دستمزد، یعنی نادیده گرفتن «سبد معیشت خانوار» است که در سال ۱۴۰۲ منجر به فاجعه دستمزد ۵ میلیون و ۳۰۸ هزار تومانی شد.

در اطلاعیه این پویش آمده «کارگران ایران با ۶ سال ثابت ماندن حداقل دستمزد در دوران سخت جنگ تحمیلی هزینه اقتصادی قابل توجهی پرداخت کردند؛ اگرچه قرار بود فاصله بین مزد و افزایش سرسام‌آور هزینه‌های زندگی در دوران جنگ، طی مدت کوتاهی پس از آن جبران شود، اما تمام دولت‌های پس از جنگ به وسع خود به این فاصله افزودند؛ به طوری که امروز جبران فاصله بین حداقل دستمزد و هزینه‌های زندگی، صرفاً با معیار قرار دادن نرخ تورم عملاً ممکن نیست.

در این شرایط اجرای بند ۲ ماده ۴۱ قانون کار برای خروج از بن‌بست کنونی ضروری است؛ این بند زمین‌مانده تصویب حداقل دستمزد سالانه را مشروط به تأمین «معیشت خانواده» می‌داند. آخرین محاسبات رقم این سبد در سال جاری را بیش از ۲۲ میلیون تومان نشان می‌دهد».

علیرضا میرغفاری، نماینده جامعه کارگری و عضو شورای عالی کار در گفت‌وگو با مهر عنوان کرد: حداقل دستمزد در سال ۱۴۰۳ باید ۱۵ میلیون تومان باشد در حالی که در حال حاضر با مصوبه اسفند شورای عالی کار که تنها به امضا نمایندگان دولت و کارفرمایان رسید، کمی بیشتر از عدد ۱۱ میلیون تومان است.

وی درباره عدد سبد معیشت گفت: عدد سبد معیشت اعلامی گروه کارگری بر اساس نرخ تورم و گزارش مرکز آمار ایران حدود ۲۱ میلیون و ۶۶۸ هزار تومان بوده که در تعیین حداقل مزد ملاک قرار نگرفت.

این عضو شورای عالی کار تاکید کرد: بر اساس سبد معیشت و تورم انتظاری امسال حداقل دستمزد ۱۴۰۳ باید عدد ۱۵ میلیون تومان باشد که البته این نخستین گام برای جبران عقب افتادگی و سرکوب دستمزد جامعه کارگری در سنوات گذشته است. ‌

کد خبر 6080642 فاطمه امیر احمدی

دیگر خبرها

  • دانیال به دنبال جبران گل جنجالی‌اش به پرسپولیس
  • قیمت خودرو‌های سایپا امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ + جدول
  • قیمت خودرو امروز ۲۹ فروردین + جدول
  • سرکوب مزد در سنوات گذشته باید جبران شود/ حداقل مزد ۱۵میلیون تومان
  • سایپا چطور صدرنشین را زمین‌گیر کرد
  • جبران کمبود ۵هزار کلاس درس در خراسان رضوی تا سه سال آینده
  • قیمت خودرو‌های سایپا امروز سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ + جدول
  • هفته ۲۷ لیگ یک فوتبال؛ شکست خیبر صدرنشین در روز توقف چادرملو
  • ترمز خیبر کشیده نشد!
  • قیمت تولیدات سایپا در بازار +جدول