Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-16@18:04:54 GMT

برداشت زودهنگام گلزا در خوزستان

تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۶۳۲۴۵

‍‍‍‍‍‍

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان با اشاره به شرایط مساعد فراوانی آب در استان گفت: امسال بیش از 30 هزار هکتار از زمین های کشاورزی استان به کشت کلزا اختصاص یافت. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،   کیخسرو چنگلوایی افزود: با وجود آبگرفتگی و خسارت بیش از 9 هزار و 700 هکتار از مزارع کلزا استان، شرایط مساعد آب و هوایی، برداشت کلزا را در استان خوزستان جلو انداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


چنگلوایی افزود: بهبهان، رامهرمز، دزفول، اندیمشک، شوش و ایذه از عمده تولید کنندگان کلزا است که متوسط برداشت کلزا نسبت به مشابه پارسال 23 درصد افزایش یافته است. 32 مرکز خرید کلزا در استان خوزستان 24 ساعته آماده خرید این دانه های روغنی هستند. دانلود  

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: کلزا دانه های روغنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۶۳۲۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امسال بیش از یک میلیون تن گندم از مزارع گلستان برداشت می شود

به گزارش خبرنگار مهر، محمد برزعلی صبح سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مراکز خرید متعددی در استان گلستان برای جمع آوری محصولات زارعی سال جاری پیش بینی شده است.

وی افزود: این مراکز در بخش‌های دولتی و غیر دولتی فعالیت خواهند کرد.

رئیس جهاد کشاورزی گلستان با اشاره به اینکه ناظران جهاد کشاورزی بر این مراکز حضور خواهند داشت، گفت: فعالیت این مراکز از اردیبهشت آغاز خواهد شد.

وی یادآور شد: با توجه به اینکه ۳۸۰ هزار هکتار از اراضی کشاورزی استان گندم و ۴۸ هزار و ۵۰۰ هکتار کلزا کشت شده است پیش بینی می‌شود امسال در گلستان بیش از یک میلیون تن گندم و۱۱۰ هزار تن کلزا از سطح مزارع استان برداشت شود.

بزرعلی اظهار کرد: با توجه به اینکه ۸۴ هزار هکتار از اراضی استان جو کاشته شد پیش بینی می‌شود ۱۶۰ هزار تُن جو در استان تولید شود.

کد خبر 6079780

دیگر خبرها

  • برداشت ۵۱ تن گندم از مزارع خوزستان
  • پیش بینی برداشت ۲۳۰ هزار تن گندم از مزارع دهلران
  • چغندرکاران خوزستانی زودتر محصول خود را برداشت کنند
  • امسال بیش از یک میلیون تن گندم از مزارع گلستان برداشت می شود
  • برداشت ‌و خرید دانه کلزا توسط بخش خصوصی آغاز شد
  • پیش بینی برداشت ۲۳۰ هزار تن گندم در شهرستان دهلران
  • برداشت محصول بیش از ۴۷۰ هکتار از اراضی دیم شهرستان سرباز
  • برداشت کلزا از اراضی کشاورزی شوشتر
  • برداشت کلزا در شهرستان شوشتر
  • برداشت ۶۳ هزار تن محصول کلزا در خوزستان