Web Analytics Made Easy - Statcounter

نبرد شماره 11 و شماره 6 سرخ و طلایی‌پوشان را می‌توان یکی از جنگ‌های سخت و فیزیکی این دیدار برای دستیابی به فرماندهی در استادیوم آزادی دانست.

به گزارش "ورزش سه"، کمال کامیابی نیا و مهدی کیانی دو بازیکن فیزیکی و جنگنده در اردوی پرسپولیس و سپاهان محسوب می‌شوند. بازیکنانی که با تکل‌ها و قطع توپ‌های خود به دنبال بازسازی حملات و مالکیت توپ برای تیم خود خواهند بود و موفقیت هر کدام از آنها می‌تواند بیشترین سهم را در دستیابی به هدف پرسپولیس یا سپاهان داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مهدی کیانی که بعد از سال‌ها از تبریز دل کند و راهی اصفهان شد تا پیراهن و بازوبند این تیم را در اختیار بگیرد، یکی از مهره‌های تعیین کننده تیم امیر قلعه نویی در میانه میدان محسوب می‌شود که وظیفه بازسازی حملات و نظم خط میانی زردپوشان را عهده‌دار است. شماره 6 سپاهان به عنوان اولین بلوک دفاعی سپاهان نیز وظیفه تخریب حملات حریف را عهده دار است و طی دیدارهای اخیر به خوبی این مساله را به نمایش گذاشته و البته نباید از ضربات ناگهانی و شوت‌های او نیز غافل شد.

 


در سمت مقابل اما کمال کامیابی نیا قرار دارد؛ بازیکنی که از نظر سنی شرایط بهتری نسبت به رقیب خود در این بازی برخوردار است و امروز نیز برابر فانتزیست‌های سپاهان مدعی دستیابی به مالکیت توپ و تخریب ضدحملات و بازیسازی آنها به سود تیم خود است. کامیابی نیا در این فصل بهتر از گذشته برای سرخپوشان کار کرده و زمینه ساز گل‌های حساسی نیز برای تیم برانکو بوده که این مساله با توجه به جابجایی با نفرات هجومی و حضورش در باکس هجده قدم و پشت آن برای پرسپولیس به موهبت مناسبی برای سود بردن از توپ‌های سرگردان و استفاده از موج دوم حملات تبدیل شده است. قدرت تکل زنی و حضور در جنگ‌های تن به تن برای هر دو بازیکن یکسان به نظر می‌رسد و البته کامیابی نیا که مصدومیتی از ناحیه کتف دارد، شاید از این حیث بیشتر مراعات کند.


کامیابی نیا در نیم فصل دوم برای پرسپولیس آمار 880 دقیقه بازی، 7 شوت، 460 پاس، 79 درصد دقت پاس، 3 پاس کلیدی، 23 تکل و 21 قطع توپ را ثبت کرده است که این آمار طبق اعلام یازده برای مهدی کیانی 990 دقیقه بازی، 1 شوت، 601 پاس، 81 درصد دقت پاس، 3 پاس کلیدی، 35 تکل و 30 قطع توپ است. کامیابی نیا در فاکتور شوتزنی و دقت پاس بعد از تصاحب توپ عملکرد بهتری از خود به جا گذاشته و مهدی کیانی اما در آمارهای دیگر شرایط بهتری برای تیم خود شکل داده است. 


اما اکنون باید دید در جنگ فرماندهی استادیوم آزادی توسط هافبک‌های تخریب‌گر و فیزیکی دو تیم، کامیابی نیا و مهدی کیانی چه عملکردی در تیم خود به جا خواهند گذاشت.

فولادمبارکه سپاهان پرسپولیس تهران کمال الدین کامیابی نیا مهدی کیانی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: فولادمبارکه سپاهان پرسپولیس تهران مهدی کیانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۶۳۲۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کیانی دومین طلا را کسب کرد


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما؛  روز دوم و پایانی رقابت‌های انتخابی جام‌جهانی ووشو ۲۰۲۴ از صبح امروز (پنجشنبه ۶ اردیبهشت‌ماه) با حضور بیش از ۳۰۰ ورزشکار از ۳۸ کشور جهان به میزبانی شهر جیانگ‌یئن در کشور چین پیگیری شد و ملی‌پوشان کشورمان برابر حریفان خود قرار گرفتند.

در بخش تالوی بانوان و در فرم چیانگ‌شو، زهرا کیانی با نمره ۹.۶۸ به مقام قهرمانی رسید و صاحب مدال طلا شد. نماینده سنگاپور با نمره ۹.۵۳ دوم و ورزشکاری از اندونزی با امتیاز ۹.۴۴ سوم شدند.

زهرا کیانی پیش از این به مدال طلای فرم چانگ‌چوان دست یافته بود.

دیگر خبرها

  • کیانی دومین طلا را کسب کرد
  • سلاح اتمی؛ جزو برنامه ریزی امنیتی و دفاعی ایران است؟ /تمام «نه»های رهبر انقلاب به سلاح هسته ای +اینفو
  • پایتخت یونان در میانه طوفان گرد و غبار به رنگ نارنجی درآمد + تصاویر
  • تغییری که مقابل استقلال خطرساز شد(عکس)
  • (تصاویر) سفر تاریخی وزیر خارجه انگلیس به آسیای میانه
  • چرا فلسفه کانت در میانه جنگ‌های امروزین هنوز کار می‌کند؟
  • تخصیص ۶۰۰میلیارد تومان اعتبار به راه‌آهن اردبیل - میانه
  • پرتاب توپ بسکتبال از میانه میدان و دریافت جایزه 20 هزار دلاری توسط تماشاگر حاضر در سالن
  • ۶ هزار میلیارد ریال اعتبار به راه‌آهن اردبیل - میانه اختصاص یافت
  • تخصیص ۶۰۰میلیارد تومان اعتبار به راه‌آهن اردبیل -میانه