Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان از اسکان فعلی 4 هزار و 600 نفر از سیل‌زدگان در ۲۶ اردوگاه اسکان اضطراری خبر داد.

علی خدادادی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: از آغاز امدادرسانی به مردم آسیب‌دیده مناطق سیل‌زده خوزستان ۹۱ اردوگاه اسکان اضطراری برپا شده است.

وی افزود: با توجه به عادی شدن شرایط مناطق سیل‌زده و برگشت مردم به شهرها و روستاهای خود، تعداد اردوگاه ها به ۲۶ اردوگاه کاهش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: این اردوگاه‌ها همچنان در شهرستان‌های اهواز، باوی، حمیدیه، شوش، رامهرمز، هویزه، کارون، شادگان و دشت آزادگان مستقر هستند.

وی بیان کرد: از چهارم فروردین ماه تا ۵ اردیبهشت ماه 152 هزار و 140 نفر در اردوگاه‌های اسکان اضطراری اسکان داده شده‌اند. جمعیت حاضر در اردوگاه ها، 4 هزار و 627 نفر است که در حال کاهش است. 

هم اکنون سه اردوگاه در اهواز، دو اردوگاه در باوی، سه اردوگاه در حمیدیه، چهار اردوگاه در شوش، دو اردوگاه در رامهرمز، یک اردوگاه در هویزه، یک اردوگاه در کارون، شش اردوگاه در شادگان و چهار اردوگاه در دشت آزادگان مستقر هستند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: اسکان اضطراری سیل سیل زدگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۶۳۳۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش نماینده دماوند و فیروزکوه به تشکیل استان تهران شرقی

نماینده مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر استان شرقی به مرکزیت ورامین مصوب و اجرا شود، دماوند و فیروزکوه در این تقسیم‌بندی جزو استان تهران باقی می‌مانند. - اخبار استانها -

شاهرخ رامین در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم در دماوند، در واکنش به طرح چند استانی شدن تهران در تقسیمات کشوری گفت: چند استانی شدن تهران، بیش از یک سال پیش در دولت و مجلس یازدهم مطرح و مورد بررسی قرار گرفته و در شرف اجراست.

وی افزود: با توجه به آخرین اخبار در جلسات متعدد با استاندار محترم تهران و سایر مسئولان ذی‌ربط می‌توانم بگویم که اگر استان شرقی به مرکزیت ورامین اجرا شود، دماوند و فیروزکوه در این تقسیم‌بندی جزو استان تهران باقی می‌مانند.

نماینده دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی گفت: کارشناسان معتقدند در حال حاضر توان‌زیستی استان تهران پاسخ جمعیت حاضر را نیز نمی‌تواند بدهد و حتی آب شرب برای جمعیت موجود نیست و همه این مسائل، تهران را با مشکلات زیستی مواجه خواهد کرد.

تصویب استان تهران شرقی در کمیسیون سیاسی دولت

رامین تصریح کرد: در تقسیمات کشوری باید ابعاد سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و سایر مؤلفه‌های تأثیرگذار مورد توجه قرار گیرند و باید توجه کنیم که با تغییر در استان به چه موضوعاتی دست پیدا می‌کنیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • واکنش نماینده دماوند و فیروزکوه به تشکیل استان تهران شرقی
  • (ویدیو) ۲ بند خاکی شکسته شد؛ اسکان اضطراری روستاییان زیرکوه
  • وضعیت اضطراری؛ شرایط خیلی امیدوار کننده نیست / سر بی کلاه دو و میدانی در المپیک
  • سر بی کلاه دو و میدانی در المپیک؛وضعیت اضطراری
  • سد ۱۲ امام شهرستان زیرکوه شکست/ تخلیه شبانه روستای بمرود + فیلم
  • امداد رسانی به سیل زدگان ۷ استان
  • افزایش میزان ذخایر سد‌های استان کرمانشاه
  • از مناطق سیل‌زده جنوب چه خبر ؟
  • توزیع بیش از ۱۱ هزار بسته غذایی در میان سیل‌زدگان
  • جلسه اضطراری حفظ سهمیه خوزستان!