Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-24@10:19:35 GMT

قاسمی نژاد: هواداران زودتر به ورزشگاه بیاند

تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۶۳۴۳۲

قاسمی نژاد: هواداران زودتر به ورزشگاه بیاند

مهاجم تیم فوتبال پدیده با دعوت از تماشاگران مشهدی از همه آنها درخواست کرده است که زودتر از هواداران استقلال به استادیوم بیایند تا کمتر از استقلالی ها نباشند.

به گزارش "ورزش سه"، فردا در ادامه هفته بیست و هفتم لیگ برتر یک دیدار بسیارحساس در ورزشگاه امام رضا بین پدیده و استقلال تهران برگزار خواهد شد که نتیجه این بازی می تواند  تکلیف بسیاری از معادلات را در جدول مشخص کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


امین قاسمی نژاد یکی از بازیکنان تاثیرگذار پدیده در این فصل ابتدا در خصوص علت باخت این تیم در مقابل پدیده گفت:« متاسفانه به علت شرایط بد جوی بود که نتوانسته بودیم که تمریناتمان را به شکل منظمی پی بگیریم و این باعث شد تا حدی از قافله عقب بیفتیم که در نهایت منجر به باخت در مقابل نساجی شد.»


او درباره وضعیت فعلی تیم فوتبال پدیده خاطر نشان کرد:« شرایط در حال حاضر خوب است و تمرینات منظمی را پی گرفته ایم و می دانیم این دیدار از چه میزان اهمیتی برای ما برخوردار است. فکر می کنم این دیگر آخرین فرصتی است که داریم و این موضوع را همه بچه های تیم می دانند و به همین خاطر از همه تماشاگران می خواهم که برای حمایت از تیم به ورزشگاه بیایند که انصافا امسال برای ما سنگ تمام گذاشتند.»


وی در ادامه گفت:« بچه ها انگیزه زیادی دارند و این در حالی است که تساوی به هیچ وجه به درد تیم ما نمی خورد. خوشبختانه وضعیت بدنی تیم ما بسیار خوب است و انشاء الله یک بازی خوب و تماشاگر پسند را همراه با نتیجه بتوانیم ارائه دهیم.»


وی در خصوص جایگاه هواداران مشهد هم گفت:« حضور آنها خیلی می تواند تاثیر گذار باشد. در بازی اول که مقابل پرسپولیس به میدان رفتیم گمان کردیم همه برای ما آمدند در صورتی که این طور نبود، اما در ادامه با نتایج خوبی که حاصل شد رفته رفته بر تعداشان افزوده شد و نسبت به تیم عرق پیدا کردند و در بدترین شرایط جوی تیم را هیچ وقت تنها نگذاشتند . تنها خواهشم از تماشاگران این است که با توجه به هواداران زیادی که استقلال دارد زودتر به ورزشگاه بیایند  تا بتوانیم بیشتر از آنها باشیم.»

پدیده شهر خودرو امین قاسمی نژاد

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پدیده شهر خودرو امین قاسمی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۶۳۴۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محمدجواد حسین نژاد به بازی با پرسپولیس نمی‌رسد

محمدجواد حسین نژاد به علت مصدومیت دیدار حساس مقابل پرسپولیس را از دست داده است.

طرفداری | حسین نژاد به علت مصدومیت دیدار مقابل پرسپولیس را از دست داد.

محمدجواد حسین نژاد که از ناحیه کشاله ران با مصدومیت مواجه شده و دو دیدار اخیر تیم خود برابر ذوب آهن و ملوان را به دلیل مصدومیت از دست داده بود؛ نمی‌تواند سپاهان را در بازی با پرسپولیس هم همراهی کند.

از دست ندهید ????????????????????????

چرا دیوید تیلور باخت؟  خداحافظی دیوید تیلور از کشتی و ورود به MMA پیش‌بینی سیمپسون‌ها؛ رونالدو در فینال جام جهانی 2026 فان؛ اگر شغل نیکولا جکسون رانندگی بود!

دیگر خبرها

  • ورزشگاه امام خمینی اراک در حال بازسازی/ حضور هواداران لغو می شود؟
  • 10 استادیومی که از آنها یک نام و هزار خاطره مانده!
  • پدیده فصل گذشته دروازه‌بانی آماده چالش با استقلال
  • درخواست هواداران از ستاره رئال: لطفا بمان!
  • افسوس بازیگران سینما در سن سیروس (عکس)
  • محمدجواد حسین نژاد به بازی با پرسپولیس نمی‌رسد
  • آتش‌بازی هواداران ملوان روی سکوهای سن‌سیروس +فیلم
  • محبوبیت بازیکنان آلومینیوم در اصفهان(عکس)
  • سن سیروس، متراکم‌ترین استادیوم ایران (عکس)
  • رویای پدیده 17 ساله بارسا تعبیر شد