Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@22:52:02 GMT

این لذت بخش ترین قهرمانی بارسا خواهد شد؟

تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۶۳۶۹۸

این لذت بخش ترین قهرمانی بارسا خواهد شد؟

بعد از تساوی رئال مادرید مقابل ختافه، فاصله امتیازی این تیم با بارسای صدرنشین به 15 امتیاز رسید.

به گزارش "ورزش سه"، به این ترتیب بارسایی ها می توانند رقابتهای این فصل لالیگا را با بیشترین فاصله امتیازی نسبت به حریف جاودانه اش در تاریخ رقابتهای لالیگا به پایان ببرد. بارسا در صورت برتری بر لوانته، قهرمانی اش را مسجل خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

این قهرمانی هشتمین قهرمانی بارسا در لالیگا در یازده فصل اخیر خواهد بود و حالا بارسایی ها می توانند در پایان این فصل رکورد فاصله امتیازی با رئال مادرید در تاریخ رقابتهای لالیگا را هم بشکنند.

تا پیش از این فصلی که در آن بیشترین فاصله را میان بارسای قهرمان و رئال مادرید شاهد بودیم به فصل 85-1984 برمی گردد که در آن زمان هر برد 2 امتیاز ارزش داشت و فاصله 17 امتیازی میان دو تیم ایجاد شده بود. به علاوه در فصل گذشته هم فاصله میان بارسای قهرمان و رئال مادرید، 17 امتیاز بود.

 

 

 

 

در فصل 85-1984، بارسا فصل را با کسب 53 امتیاز ودرصدر جدول لالیگا به پایان برد و رئال با 36 امتیاز در جایگاه پنجم قرار گرفت. فصل گذشته بارسلونا تنها در یک بازی مقابل لوانته، تن به شکست داد و با کسب 93 امتیاز قهرمان لالیگا شد و رئال مادرید فصل را با کسب 76 امتیاز و در رده سوم به پایان برد.

هنوز 12 امتیاز دیگر تا اتمام رقابتهای این فصل لالیگا باقی است و بارسایی ها درتلاش هستند تا بتوانند اختلاف امتیازشان را با رئالی ها به بیش از 17 امتیاز رسانده و رکورد شکن باشند. 

برای یافتن فصلی که در پایانش، فاصله میان رئال و بارسا 15 امتیازبوده، باید به فصل 13-2012 برگردیم؛ زمانی که بارسای تیتوویلانوای فقید با کسب 100 امتیاز فصل را به پایان برد و رئال با کسب 85 امتیاز نایب قهرمان شد.

رئال مادرید بارسلونا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: رئال مادرید بارسلونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۶۳۶۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشانه‌گیری اتفاقی اما بسیار دقیق فران تورس در پایان ال‌کلاسیکو / فیلم

فران تورس که در پایان دیدار رئال مادرید و بارسلونا به شدت از شکست ال‌کلاسیکو ناراحت بود، به طور اتفاقی با این ضربه یکی از هواداران رئال مادرید را هدف گرفت.

دانلود (0.9MB)

دیگر خبرها

  • نشانه‌گیری اتفاقی اما بسیار دقیق فران تورس در پایان ال‌کلاسیکو / فیلم
  • شوک به رئال: بلینگام و رودریگو مریض شدند!
  • موناکو، PSG را یک هفته دیگر در انتظار قهرمانی گذاشت
  • رییس لالیگا: به عنوان طرفدار رئال مادرید، از انتقال کیلیان ام باپه بسیار خوشحالم
  • وضعیت تکان‌دهنده پنج خرید تابستانی بارسا
  • نخست وزیر پشت ژاوی در آمد!
  • دلداری پرز به لاپورتا قبل از ال‌کلاسیکو!
  • عصای جادویی جود: توپ طلا برای آقای شماره 5
  • عصای جادویی جود: رزرو توپ طلا برای شماره 5
  • چرا باید برای کارلو آنچلوتی احترام قائل شویم؟