Web Analytics Made Easy - Statcounter

هیدئو کوجیما، کارگردان بازی Death Stranding، با استفاده از سبک خاص خودش اطلاعات جدیدی از این بازی ارائه کرده است.

طرفداری – به گزارش وبسایت VG247، در جشنواره فیلم ترایبکا اطلاعات جدیدی پیرامون بازی Death Stranding منتشر شد. هیدئو کوجیما، کارگردان بازی و نورمن ریداس که به عنوان شخصیت اصلی دث استرندینگ ایفای نقش می‌کند، هردو از بخش‌های مختلف بازی صحبت کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کوجیما در بخشی از مصاحبه گفته است:

Death Stranding جهان‌ باز و اکشن است، اما بازی نوینی محسوب می‌شود. در دنیای واقعی، رویدادهای بسیاری در حال وقوع است. در آمریکا، در اروپا؛ در واقع همه‌ چیز به وسیله‌ی اینترنت به یکدیگر متصل شده‌، اما از یک نقطه نظر، این روزها و در دنیای واقعی ما به یکدیگر متصل نیستیم.

کوجیما صحبت‌ها خود را بدین صورت ادامه داد که چنین مفهومی در بازی به عنوان یک «مفهوم استعاری» بکار رفته است و وظیفه‌ی بازیکنان در Death Stranding برقراری ارتباط در جهان است. او می‌گوید:

شما کاملا تنها خواهید بود، در بازی انزوا وجود دارد، اما شما سعی در برقراری ارتباط دارید. در داستان و در گیم‌پلی، «ارتباط» کلمه‌ای کلیدی است. البته، در این میان چیزهای دیگری هم وجود دارد، اما «ارتباط» بسیار مهم است. شما بازی را متصل خواهید کرد، و همه آن را در کنار هم بازی می‌کنند و شما نیز متصل خواهید شد، همچنین همه بازیکنان به یکدیگر متصل خواهند بود. من نمی‌توانم چیزی بگویم زیرا سونی خوشحال نخواهد شد. من نمی‌خواهم اتصالم با سونی را از دست بدهم.

کوجیما با تکیه بر مفهوم ارتباط و اتصال در واقع قصد داشت این ایده‌ی جدید را بیشتر توضیح دهد بدون آنکه مستقیما بگوید این ایده چه چیزی است. اگر پیش از این نیز به مصاحبه‌های کوجیما دقت کرده باشید این را می‌دانید که کوجیما مفاهیمی که در ذهن دارد را به صورت غیر مستقیم منتقل می‌کند. حال این صحبت‌ها به چه معناست؟ آیا کوجیما اشاره به وجود قابلیت co-op در بازی دارد یا اینکه تنها راجع به یکی از مکانیک‌های بازی صحبت می‌کند؟ شاید صحبت نورمن ریداس، یکی از بازیگران Death Stranding که او نیز در جشنواره ترایبکا حضور داشت به روشن شدن ماجرا کمک کند. ریداس در صبحت‌های خود چنین گفت:

بازی شدیدا به همکاری نیاز دارد. او (کوجیما) می‌توانست یک کارگردان سینمایی نیز بشود. شما از بینش او پیروی می‌کنید و همه چیز حقیقی است. حتی من که اینجا نشسته‌ام و شما دو نفر راجع به ارتباط‌ها و ساخت بازی صحبت می‌کنید، می‌دانم که این حرف‌ها از جانب چنین آدم صادقی گفته می‌شوند. او یک هنرمند راستگو است.

این بازیگر با صحبت راجع به گیم‌پلی Death Stranding توضیح داد با وجود حضور عناصر خشن در بازی، دث استرندینگ همان نوع خشونتی که در بازی‌های فعلی رایج است را ارائه نمی‌کند. این خشونت همانند بازی‌هایی که در کنار پسر نوجوانش آنها را تجربه می‌کند نیست. در ادامه، کوجیما باز هم به افشای اطلاعات جدید از بازی ادامه داد، اما به سبک خاص خودش:

یک چیز دیگر هم هست، نمی‌توانم بگویم کجا، اما مکانی خاص در بازی وجود دارد که اگر شما به آنجا بروید، دیگر کنترل نورمن یا سم (نام شخصیت اصلی بازی) را بر عهده نخواهید داشت، شما فقط یک دوربین را کنترل می‌کنید. شما از دید خودتان سم را خواهید دید و می‌توانید دوربین را تا حدودی تکان دهید و زمانی که شما به سم نگاه کنید شاید او کاری مانند چشمک زدن انجام دهد. پس در واقع شما در نقش نورمن ریداس یا سم بازی خواهید کرد و در بخش‌ درام بازی سم باعث احساساتی شدن شما خواهد شد، اما زمانی که وارد این مکان خاص از بازی شوید قطعا عاشق نورمن خواهید شد. شما یک طرفدار نورمن خواهید شد.

این بازیساز ژاپنی در پایان صحبت‌های خود گفت:

من می‌خواهم مردم به زندگی خودشان فکر کنند، یا یک گام عقب‌تر بروند و به جهان نگاهی بیندازند و بگویند «اوه بله، این (یک پدیده) ارتباط یا عدم ارتباط در جهان است.» همانند برخی از مردم که دور خود یک دیوار می‌سازند، همانند اتفاقی که در اروپا در حال وقوع است، ممکن است شما مواردی مشابه را در بازی ببینید.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۶۳۷۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونالد آرائوخو: مسخره است که به عنوان یکی از بهترین لیگ‌های دنیا، تکنولوژی خط دروازه نداریم

رونالد آرائوخو اعلام کرد مشکلی بین او و گوندوعان وجود ندارد.

طرفداری | رونالد آرائوخو، مدافع بارسلونا معتقد است این تیم باید به جنگیدن ادامه دهد تا با نایب قهرمانی در لالیگا، جواز حضور در سوپرکاپ اسپانیا را کسب کند.

بارسلونا امشب در ال کلاسیکو مقابل رئال مادرید با نتیجه 3-2 شکست خورد. رونالد آرائوخو پس از این دیدار مقابل خبرنگاران حاضر شد و در مورد مسائل مختلفی صحبت کرد. او پس از این بازی گفت:

گوندوعان؟ با او صحبت کردم و ایلکای از من عذرخواهی کرد. داوری بازی؟ نمی توانیم از داوری و عملکرد داوران به عنوان بهانه استفاده کنیم. جزئیاتی هست که ما از دست دادیم و دوباره شکست خوردیم. باید به جنگیدن ادامه دهیم. باید فصل را به عنوان تیم دوم به پایان برسانیم تا بتوانیم در سوپرکاپ بازی کنیم. تکنولوژی خط دروازه؟ ما یکی از بهترین لیگ های دنیا هستیم و مسخره است که تکنولوژی خط دروازه نداریم. هفته ناراحت کننده ای بود اما من از نظر ذهنی قوی هستم. سخت تلاش می کنم تا در مسیر درست قرار بگیریم. با این ذهنیت در این باشگاه به اینجا رسیده ام.

از دست ندهید ????????????????????????

چرا دیوید تیلور باخت؟  خداحافظی دیوید تیلور از کشتی و ورود به MMA پیش‌بینی سیمپسون‌ها؛ رونالدو در فینال جام جهانی 2026 فان؛ اگر شغل نیکولا جکسون رانندگی بود!

دیگر خبرها

  • شوخی گلزار با خانواده‌ها در برنامه تلویزیونی
  • پای صحبت‌های ژوزه مورینیو: آن شادی در اولدترافورد زندگی من را تغییر داد
  • گزارش گاردین درباره اتهام‌زنی مغرضانه تل‌آویو علیه آنروا
  • محمدرضا گلزار و «پانتومیم» نمره قبولی می‌گیرند؟
  • اگر نمی‌خواهید صعود کنیم به خودمان بگویید!
  • آنچلوتی: نمی‌خواهم درباره صحبت‌های ژاوی اظهارنظر کنم
  • رونالد آرائوخو: مسخره است که به عنوان یکی از بهترین لیگ‌های دنیا، تکنولوژی خط دروازه نداریم
  • گلایه تند نکونام از پیشکسوتان | بعد از بازی با شمس آذر چه حرف هایی در رختکن آبی ها زده شد؟
  • بعد از حذف از لیگ اروپا: صحبت‌های رختکن لیورپول لو رفت
  • صلح در رختکن بارسا، گوندوغان شفاف سازی کرد!