Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@01:08:17 GMT

AFC تیم های استقلال، پرسپولیس و ذوب آهن را جریمه کرد

تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۶۳۷۲۷

AFC تیم های استقلال، پرسپولیس و ذوب آهن را جریمه کرد

تهران- ایرنا- کمیته انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا تیم های ذوب آهن، پرسپولیس و استقلال و همچنین فدراسیون فوتبال ایران را جریمه کرد.

به گزارش ایرنا، کمیته انضباطی ای اف سی در تازه ترین احکام انضباطی خود، باشگاه ذوب آهن را به دلیل عدم شماره گذاری صندلی های ورزشگاه در زمان بلیت فروشی بازی مقابل الزورا عراق در لیگ قهرمانان آسیا، 750 دلار جریمه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


تیم استقلال نیز به دلیل تخلفی مشابه در بازی برابر العین، 750 دلار جریمه شد؛ اما باشگاه پرسپولیس به دلیل تکرار تخلف مذکور که در بازی این تیم مقابل پاختاکور ازبکستان رخ داد، به پرداخت1250 دلار محکوم شد.
علاوه بر این، فدراسیون فوتبال ایران نیز به دلیل نقض ماده 38 مقررات مربوط به ورزشگاه ها (عدم شماره گذاری صندلی ها) در بازی های مرحله انتخابی المپیک 2020 که به طور متمرکز در ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد، با توبیخ کتبی روبرو شد.
ورزشی**3991****

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش ذوب آهن استقلال جريمه اي اف سي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۶۳۷۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسینی از بازی با فولاد محروم شد

به گزارش "ورزش سه"، سیدمجتبی حسینی پس از دیدار آلومینیوم اراک در هفته نوزدهم لیگ‌ برتر مقابل شمس آذر قزوین نسبت به اشتباهات داوری در این مسابقه گلایه کرد و با وجود اینکه اظهارات تندی انجام نداده بود، اما حالا از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال رای به یک جلسه محرومیت و جریمه 100 میلیون تومانی نسبت به وی داده شد.

این کمیته در فدراسیون فوتبال عنوان کرده مستند به ماده ۷۱ مقررات انضباطی و با رعایت ماده ۹۴ این مقررات، وی به پرداخت یک میلیارد ریال جریمه نقدی محکوم شد که رای صادر غیرقابل اجرا بوده و قابل تجدید نظر پس از مدت ۷ روز از تاریخ این ابلاغ است.

همچنین در ادامه این رای عنوان شده: «ضمنا یک جلسه محرومیت تعلیقی ایشان طی دادنامه ۱۰۰۴ پس از قطعی شدن این حکم قابلیت اجرایی خواهد داشت و از دستور موقت صادره به شماره ۲۲۴ نیز رفع اثر می‌شود.»

بنابراین، سیدمجتبی حسینی در دیدار جام حذفی مقابل پرسپولیس روی نیمکت تیمش حضور دارد، اما در مسابقه هفته آینده لیگ برتر برابر فولاد خوزستان باید از جایگاه نکات فنی لازم را به بازیکنان تیمش عنوان کند.

دیگر خبرها

  • فحش‌های پول‌ساز! ۴۵۰ میلیون درآمد فدراسیون از ۳ پرونده
  • فحش های پول ساز / ۴۵۰ میلیون درآمد فدراسیون از ۳ پرونده
  • حسینی از بازی با فولاد محروم شد
  • مربی استقلال محروم و جریمه شد
  • جریمه ۴۰ میلیونی و محرومیت یک جلسه‌ای اسماعیلی‌فر
  • اسماعیلی فر یک جلسه محروم و ۴۰ میلیون جریمه شد
  • احضار دوباره سیدحسین حسینی به کمیته انضباطی | او چه گفت؟
  • سرنوشت ستاره جنجالی استقلال در انتظار دانیال اسماعیلی‌فر
  • فوری: احضار دوباره سیدحسین حسینی به کمیته انضباطی
  • فوری: احضار سیدحسین حسینی به کمیته انضباطی