Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-03-28@10:25:56 GMT

دایی سرمربی تیم ملی فوتبال ایران می‌شود؟

تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۶۳۷۵۷

دایی سرمربی تیم ملی فوتبال ایران می‌شود؟

به گزارش جهان نيوز، با وجود گذشت حدود ۳ ماه از جام ملت‌های آسیا و اتمام دوران هشت ساله کارلوس کی‌روش، روی نیمکت سرمربیگری این تیم تاکنون سرمربی جدید خود را نشناخته و در این میان تنها گزینه‌های مختلفی به عنوان گزینه مدنظر فدراسیون از سوی رسانه‌ها معرفی می‌شوند که تاکنون هیچ یک از مسئولان فدراسیون به صورت رسمی حتی یکی از آن‌ها را هم تائید نکرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



محمود شیعی، مدیرعامل باشگاه پیکان و عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال پس از پیروزی ۳ بر ۲ تیمش مقابل پارس جنوبی توضیحاتی درباره روند انتخاب سرمربی آتی تیم ملی ارائه کرد.

شیعی اظهار داشت: همه اسامی مطرح شده به عنوان گزینه سرمربیگری تیم ملی درست و غلط است. در جلسه دوشنبه هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال مهدی تاج گزارشی از گزینه ها، مذاکرات و مشکلات پیش رو ارائه کرد که فکر می‌کنم طبق صحبت‌های تاج امیدوارم تا ۱۰ روز آینده سرمربی تیم ملی انتخاب و معرفی شود برانکو ایوانکوویچ جزء گزینه‌ها نیست، اما نمی‌توانم درباره سایر گزینه‌ها و علی دایی توضیح دهم.

بلافاصله پس از این اظهارات شیعی شائبه پیشنهاد فدراسیون فوتبال به علی دایی، سرمربی فعلی تیم سایپا جدی شد، اما احتمال سرمربیگری او در تیم ملی تنها در یک درصورت محقق خواهد شد و آن هم ۴۸ تیمی شدن جام جهانی ۲۰۲۲ قطر است. البته در این وضعیت هم دایی برای اینکه بار دیگر به عنوان سرمربی تیم ملی انتخاب شود ندارد.

مدیران فدراسیون فوتبال در هفته‌های اخیر بار‌ها تاکید کرده اند سرمربی آتی تیم ملی یک سرمربی خارجی هم سطح یا بزرگ‌تر از کارلوس کی روش خواهد بود.

از طرفی طبق پیگیری‌های ما از یکی از نزدیکان دایی فدراسیون فوتبال هیچ پیشنهادی به آقای گل فوتبال ملی جهان نداده است و دایی هم در حال حاضر به هیچ وجه به جانشینی کارلوس کی روش فکر نمی‌کند.

با این تفاسیر باید دید در نهایت سرمربی جدید تیم ملی چه کسی خواهد بود و آیا این سرمربی تا ۱۰ روز آینده معرفی خواهد شد یا خیر؟

منبع:باشگاه خبرنگاران

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۶۳۷۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهم‌ترین اخبار ورزشی ۸ فروردین

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مهمترین اخبار و رویداد‌های ورزشی چهارشنبه ۸ فروردین ۱۴۰۳ را در بسته زیر بخوانید.

تنیس روی میز جوانان لبنان؛ قطعی شدن نشان برنز فرجی بنیامین فرجی، ملی پوش تنیس روی میز کشورمان در یک چهارم نهایی مسابقات کانتندر جوانان لبنان با پیروزی مقابل احمد فاحص، نشان برنز خود را قطعی کرد.   صعود ۶ تیم به جام ملت‌های آسیا و دور بعدی انتخابی جام جهانی فوتبال تیم ملی فوتبال ایران به همراه پنج تیم دیگر از مرحله مقدماتی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ عبور کردند.   اردوی مشترک تیم ملی بوکس ایران و روسیه در تهران تیم بوکس روسیه برای برگزاری اردو با تیم ملی ایران، وارد تهران خواهد شد.     اعلام ترکیب تیم ملی تکواندو اعزامی به رقابت‌های قهرمانی آسیا ترکیب تیم ملی تکواندو برای حضور در بیست و ششمین دوره مسابقات قهرمانی آسیا اعلام شد.   جلالی: فدراسیون فوتبال برای بخش فنی اهمیتی قایل نبود مجله فوتبال سه شنبه شب به بررسی جایگاه کمیته فنی فدراسیون فوتبال و اختیارات آن اختصاص داشت.   قلعه نویی: زمین چمن مصنوعی نقطه تاریک بازی ایران و ترکمنستان بود سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: زمین چمن مصنوعی ورزشگاه عشق‌آباد نقطه تاریک بازی ایران و ترکمنستان بود.   لیگ برتر والیبال؛ فولاد کام‌بک کرد و فینالیست شد تیم فولاد سیرجان ایرانیان با کام‌بک و پیروزی سه بر دو برابر پیکان تهران راهی مرحله نهایی لیگ برتر والیبال مردان شد.

دیگر خبرها

  • علی دایی را محروم کردم، شیشه ماشینم را شکستند!
  • ماجرای اخراج دایی و حضور احمدی‌نژاد در رختکن تیم ملی
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۸ فروردین
  • برگزاری نخستین جلسه کمیته فنی فدراسیون فوتبال در سال ۱۴۰۳
  • موافقت اولیه گل‌محمدی با پیشنهاد فدراسیون فوتبال
  • محنایی: فدراسیون بسکتبال ناکامی‌های فدراسیون قبلی را یدک می‌کشد/ با این روند از حریفان عربی عقب می‌افتیم
  • پاسخ یحیی گل‌محمدی و فرهاد مجیدی به پیشنهاد مهدی تاج
  • رییس فدراسیون فوتبال فرانسه: زیدان؟ دشان بهترین سرمربی فوتبال فرانسه است
  • پاسخ گل‌محمدی و مجیدی به پیشنهاد مهدی تاج
  • فدراسیون فوتبال به AFC: بازی روی چمن مصنوعی را ممنوع کنید!