Web Analytics Made Easy - Statcounter

«محمد بن عبدالرحمن آل ثانی» وزیر خارجه قطر تأکید کرد که اقدامات رژیم صهیونیستی برای یورش مداوم به مسجدالاقصی، نقض آشکار معاهدات و قطعنامه‌های بین‌المللی است.

وی در صفحه توئیتر خود با اعلام این مطلب از جامعه جهانی خواست تا جلوی اقدامات غیرقانونی رژیم اشغالگر اسرائیل در مسجدالاقصی را بگیرند.

 

آل ثانی نوشت:«عجیب است که ما همچنان در گوشه و کنار صداهایی را می‌شنویم که اصرار دارند امکان حل قضیه (فلسطین) وجود دارد بدون آنکه فلسطینیان به حق طبیعی خود در تشکیل دولت مستقل دست یابند».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روز پنجشنبه (دیروز) صدها شهرک‌نشینان صهیونیست به مناسبت عید فصح یهودیان، به صورت غیرقانونی وارد مسجدالاقصی شدند.

پلیس رژیم صهیونیستی از سال ۲۰۰۳ به شهرک‌نشینان اجازه داده که به صورت غیرقانونی از باب المغاربه وارد مسجدالاقصی شوند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: وزیر خارجه رژیم صهیونیستی توئیتر جامعه دولت رژیم صهیونیستی قطر مسجد الاقصی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۶۳۷۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مکرون: فرانسه خواستار استقرار آتش‌بس فوری و پایدار در غزه است

نزدیک به ۷ ماه از جنگ غزه می‌گذرد. طی این مدت رژیم صهیونیستی بیش از ۳۴ هزار غیرنظامی را به کام مرگ کشانده و بخش قابل توجهی از زیرساخت‌های این باریکه را نابود کرده است. گرچه مقامات غربی در ابتدا به طور تمام قد در کنار رژیم صهیونیستی در توحش علیه فلسطینیان ایستاده بودند، اما با گذشت زمان و تشدید بحران بشردوستانه در غزه، کم کم شاهد بلند شدن صدا‌هایی برای توقف درگیری‌ها هستیم. 

به گزارش الجزیره، امانوئل مکرون، رئیس جمهور فرانسه امروز (دوشنبه) طی تماس تلفنی با بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی خواستار استقرار آتش بس فوری و پایدار در نوار غزه شد. 

براساس بیانیه منتشر شده از سوی دفتر ریاست جمهوری فرانسه، مکرون در این گفتگوی تلفنی از تمایل پاریس برای جلوگیری از تشدید تنش‌ها در خاورمیانه خبر داد و با همدردی با اسراییل پیرامون مشکلاتش در منطقه تاکید کرد: ما خواستار مقابله با تلاش‌های ایران به منظور بی ثباتی در منطقه هستیم. 

رئیس جمهور فرانسه با اشاره به بحران بشردوستانه موجود در غزه، خواستار استقرار آتش بس فوری و پایدار در این باریکه به منظور ورود کمک‌های بشردوستانه و نیز آزادی اسرای صهیونیست شد. 

مکرون در پایان از تلاش پاریس به منظور کاهش تنش‌ها میان اسراییل و لبنان در مرز‌های شمالی سرزمین‌های اشغالی خبر داد. 

فرانسه پس از جنگ جهانی اول و بر پایه معاهده سایکس – پیکو، طی توافق با انگلیس، لبنان را به استعمار خود در آورد. مقامات پاریس اکنون نیز با تفکر قیمومیتی که درباره لبنان دارند، به طور پیوسته در حال مداخله در امور داخلی این کشور هستند؛ غافل از آنکه مقامات حزب الله بار‌ها تاکید کرده اند منافع ملی لبنان خط قرمز این گروه است و زیر بار فشار هیچ طرف خارجی به منظور اعطای امتیاز به صهیونیست‌ها نخواهند رفت.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • فلسطین نشست فوق‌العاده اتحادیه عرب را خواستار شد
  • تعرض شهرک‌نشینان به مسجدالاقصی به رهبری خاخام افراطی
  • یورش شهرک نشینان به مسجدالاقصی به سرکردگی خاخام صهیونیست
  • تعرض شهرک‌نشینان صهیونیست به مسجدالاقصی همزمان با عید پسح+ فیلم
  • تظاهرات شهرک‌نشینان در برابر محل اقامت «نتانیاهو»
  • مکرون: فرانسه خواستار استقرار آتش‌بس فوری و پایدار در غزه است
  • شهرک نشینان صهیونیست به مسجدالاقصی تعرض کردند
  • شهرک نشینان صهیونیست به مسجدالاقصی تعرض کردند+ فیلم
  • رضایی: «وعده صادق» به رویه بی پاسخ ماندن تجاوزات رژیم صهیونیستی پایان داد/ پروژه کریدورهای صهیونیستی-آمریکایی شکست خورده‌ است
  • صهیونیستی که تاوان نفرت خود از پرچم فلسطین را داد