Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@19:30:14 GMT

«گنج خانلو» طلای استقامت جاده را به گردن آویخت

تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۶۳۸۰۱

«گنج خانلو» طلای استقامت جاده را به گردن آویخت

تهران- ایرنا- «محمد گنج خانلو» به مدال طلای رقابت های دوچرخه سواری قهرمانی آسیا در بخش استقامت جاده زیر 23 سال دست یافت.

به گزارش ایرنا، در ادامه مسابقات قهرمانی آسیا در تاشکند ازبکستان امروز (جمعه)، رقابت بخش استقامت جاده در رده سنی زیر 23 سال برگزار شد و 2 نماینده ایران در خط استارت قرار گرفتند که در پایان محمد گنج خانلو توانست از حریفان پیشی بگیرد و صاحب گردن آویز طلا شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«امیرحسین جمشیدیان» دیگر نماینده ایران در این بخش بود که به موفقیتی دست نیافت.
کاروان ایران تا امروز یک مدال طلا، یک نقره و یک برنز از مسابقات قهرمانی آسیا بدست آورده است.
در جریان این رقابت ها که از سوم اردیبهشت ماه در ازبکستان در حال برگزاری است، «امیر حسین جمشیدیان» در تایم تریل انفرادی مدال برنز و «حسین محمدی ها» در رده سنی 35 الی 39سال تایم تریل انفرادی به مسافت 30 کیلومتر مدال با ارزش نقره را به گردن آویختند.
ورزشی**3991**3783**

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش دوچرخه سواري قهرماني آسيا گنج خانلو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۶۳۸۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی مقتدرانه تیم ملی کشتی فرنگی در رقابت‌های آسیایی با حمایت همراه اول

به گزارش «تابناک» به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، سی و سومین دوره رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا ۲۷ و ۲۸ فروردین ماه در شهر بیشکک قرقیزستان برگزار شد و تیم ایران با کسب ۴ مدال طلا، ۳ مدال نقره و ۲ مدال برنز به عنوان قهرمانی این دوره از رقابت ها دست یافت.

در این دوره از رقابت ها سعید اسماعیلی، ناصر علیزاده، محمدهادی ساروی و امین میرزازاده به «مدال طلا»، پویا دادمرز، محمدرضا رستمی و رسول گرمسری به «مدال نقره» و همچنین امیررضا ده بزرگی و ایمان محمدی به «مدال برنز» دست یافتند.

تیم کشتی فرنگی ایران در «رده بندی تیمی» با کسب ۲۰۰ امتیاز به عنوان نخست تیمی قاره کهن رسید و شانزدهمین عنوان قهرمانی را طی ۲۸ دوره حضور خود در این رقابت ها برای کشورمان به ارمغان آورد.

همراه اول به‌عنوان حامی رسمی تیم های ملی کشتی کشورمان، این درخشش و موفقیت را به اعضای تیم ملی فرنگی و مردم ورزش دوست ایران تبریک گفته است.

دیگر خبرها

  • مدال برنز ملی‌پوش کایاک ایران در قهرمانی آسیا
  • دو مدال طلای جهانی بر گردن دانشجوی مخترع دانشگاه علوم پزشکی بیرجند
  • تبریک کمیته ملی المپیک به قهرمانی مقتدرانه فرنگی کاران در آسیا
  • کشتی ایران چگونه «آقای» آسیا شد/ امید به درخشش در المپیک با «طلا»
  • کشتی‌گیران المپیکی در پاریس هم می‌درخشند؟
  • قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی در آسیا با حمایت همراه اول
  • قهرمانی مقتدرانه تیم ملی کشتی فرنگی در رقابت‌های آسیایی با حمایت همراه اول
  • قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی در رقابت‌های آسیایی باحمایت همراه اول
  • مدال نقره قهرمانی کشوری بر گردن کاراته کار قمی
  • کاراته کار قمی به مدال نقره رقابت‌های قهرمانی کشور رسید