Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@20:43:16 GMT

دردسر مدعی کنفرانس غرب NBA برابر سن آنتونیو

تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۶۳۸۲۴

دردسر مدعی کنفرانس غرب NBA برابر سن آنتونیو

تهران- ایرنا- تقابل تیم های دنور و سن آنتونیو در مرحله پلی آف لیگ بسکتبال حرفه ای آمریکا به دیدار هفتم کشیده شد. سن آنتونیو با اینکه تیم هفتم مرحله مقدماتی است، برابر تیم دوم کنفرانس غرب کوتاه نمی آید.

به گزار ایرنا، تیم بسکتبال دنور که در مرحله مقدماتی لیگ بسکتبال حرفه ای در جایگاه دوم کنفرانس غرب قرار گرفته بود در مرحله پلی آف به دردسر افتاده و بازهم با قبول شکست برابر سن آنتونیو از رسیدن به مرحله نیمه نهایی بازماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در ششمین دیدار دنور و سن آنتونیو، دنور می توانست با کسب برد به جمع چهار تیم نخست کنفرانس غرب برسد؛ اما با نتیجه 120 بر 103 برابر حریفش باخت تا تقابل این دو تیم به مسابقه هفتم بکشد و دیدار پایانی برنده این ماراتن نفس گیر را مشخص کند.
با این شرایط به نظر نمی رسد شاگردان «جرج پاپاویچ» سرمربی سن آنتونیو و سرمربی تیم ملی آمریکا در جام جهانی 2019 و المپیک 2020 تصمیم داشته باشند از لیگ خداحافظی کنند.
در این مسابقه با اینکه «نیکولا جوکیچ» با کسب 43 امتیاز، 12 ریباند و 9 پاس منجربه گل ستاره میدان و دنور بود اما نتوانست از شکست تیمش جلوگیری کند.
در طرف دیگر «لامارکوس آلدریج» فوروارد توانمند سن آنتونیو با کسب 26 امتیاز، 10 ریباند و 5 پاس منجربه گل بهترین بازیکن تیمش شد و نقش زیادی در برد سن آنتونیو بازی کرد.
در کنار این مسابقه جذاب اخبار جالب توجهی هم درباره لیگ NBA منتشر شد. خبر جالب درخشش باشگاه لس آنجلس لیکرز و «لبرون جیمز» در بازار تجاری این لیگ بود.
با اینکه لیکرز فصل بدی را پشت سر گذاشت و به همراه ستاره خود از رسیدن به پلی آف بازماند؛ اما در صدر بازار تجاری لیگ بسکتبال آمریکا قرار گرفت.
پیراهن شماره 23 لیکرز که بر تن لبرون جیمز است بیشترین میزان فروش را در این فصل داشته است. پس از آن پیراهن «استفان کری» از گلدن استیت، «جیانیس آنتتوکونمپو» از میلواکی، «کایری ایروینگ» از بوستون و «جوئل امبیدی» از فیلادلفیا بیشترین فروش را داشته است.
همچنین باشگاه لیکرز بیشترین هوادار و فروش بلیت را نیز به نام خود ثبت کرده است که با توجه به ناکامی این تیم در فصل اتفاق عجیبی بود. پس از لیکرز تیم های گلدن استیت، بوستون، فیلادلفیا و میلواکی قرار دارند.
خبر بعدی درباره «راسل وست بروک» ستاره اوکلاهاما است که در کمال ناباوری در مرحله پلی آف برابر پورتلند باخت و از رسیدن به نیمه نهایی کنفرانس غرب بازماند.
رسانه ها در این روزها که اوکلاهاما حذف شده این تیم و ستاره اش را به باد انتقاد گرفته اند. درخشش وست بروک در فصلی که گذشت نیز کارساز نبوده و کارشناسان از این ستاره به شدت انتقاد کرده اند. رسانه های مختلف نوشته اند که این بازیکن با وجود توانایی های زیادش نمی تواند اوکلاهاما را به سمت موفقیت رهبری کند.
ورزشی**9219**3783**

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش ان بي اي بسكتبال ان بي اي بسكتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۶۳۸۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لحظه‌شماری بایرن: شاید این ستاره به رئال برسد

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ هفته آینده در چهارچوب دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه آلیانز آرنا میزبان رئال مادرید خواهد بود و امیدوار است که بتواند با کسب پیروزی در این بازی شرایط را در بازی برگشت برای خودش بهتر کند.

شاید کمتر کسی انتظار داشت که شاگردان توماس توخل با توجه به فصل پرفراز و نشیبی که در بوندسلیگا پشت سر گذاشته بودند بتوانند برابر آرسنال به پیروزی برسند و به جمع چهار تیم برتر رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا کنند اما این اتفاق افتاد تا آنها در یک قدمی فینال قرار بگیرند.

با این حال، مصدومان بایرن باعث نگرانی کادر فنی و هواداران این تیم شده اما به نظر می‌رسد که یکی از آنها شاید فرصت حضور در میدان برابر رئال مادرید و کمک به تیمش در این بازی سخت و حساس را داشته باشد.

تصاویر منتشر شده از تمرین امروز بایرن مونیخ نشان می‌دهد که گنابری از شرایط بهتری نسبت به گذشته برخوردار است و کار با توپ را آغاز کرده است و این می‌تواند خبری بسیار خوب و امیدبخش برای کادر فنی این تیم باشد. پزشکان بایرن تمام تلاش‌شان را به کار خواهند گرفت تا بتوانند این بازیکن را تا سه شنبه هفته آینده آماده حضور در میدان کنند.

دیگر خبرها

  • ستاره WWE از ای جی استایلز به عنوان حریف رویایی نام برد
  • مهمدی با برتری بر قاتل چنگیز، مدعی قهرمانی المپیک 2024 شد
  • لحظه‌شماری بایرن: شاید این ستاره به رئال برسد
  • جنون در پاریس: 200 میلیون یورو برای ستاره بارسا
  • تلاش ستاره سیتی برای حضور در بارسا: کاهش دستمزد!
  • فرمانده بایرن: شاید مدعی ‏CL‏ نباشیم ولی شانس داریم!‏
  • بلاک شات دیدنی لبران جیمز مقابل جمال موری در دیدار دنور ناگتس و لس آنجلس لیکرز / فیلم
  • لیگ NBA| شکست لیکرز در ثانیه پایانی
  • لیگ NBA| شکست لیکرز در ثانیه پایانی/ کاوز و نیکس پیروز شدند
  • لیگ NBA| یک دقیقه سرنوشت‌ساز دیدار دنور و لیکرز + عکس