Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم فوتبال دختران زیر ۱۹ سال کشورمان در نخستین دیدار خود در مسابقات انتخابی قهرمانی آسیا، مقابل میزبان به تساوی رسید. ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۴ ورزشی فوتبال ایران ورزش زنان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال دختران زیر 19 سال کشورمان در مرحله دوم مسابقات انتخابی قهرمانی آسیا که به میزبانی ویتنام برگزار می‌شود، امروز (جمعه) مقابل میزبان قرار گرفت که در پایان به نتیجه تساوی یک - یک رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نیمه نخست این دیدار، ویتنامی‌ها در دقیقه 13 به گل رسیدند که تلاش شاگردان کتایون خسرویار در این نیمه برای به تساوی کشیدن بازی بی‌ثمر بود. با این حال در نیمه دوم تیم ایران موفق شد در دقیقه 53 توسط زهرا خدابخشی به گل تساوی برسد.

ویتنام در دقیقه 81 با اخراج یکی از بازیکنانش 10 نفره به کار خود ادامه داد. همچنین در دقایقی از نیمه دوم، بازی به دلیل رعد و برق و بارش شدید باران متوقف شد.

برنامه دیدارهای تیم دختران کشورمان به شرح زیر است:

یکشنبه، 8 اردیبهشت‌ماه 98
*ایران – کره جنوبی، ساعت 13:30
لبنان – ویتنام، ساعت 16:30

سه‌شنبه، 10 اردیبهشت‌ماه 98
*ایران – لبنان، ساعت 13:30
کره جنوبی – ویتنام، ساعت 16:30

تیم‌های ژاپن، چین و کره شمالی به همراه تایلند که میزبان این رقابت‌هاست به طور مستقیم در مرحله نهایی این مسابقات که آبان ماه 98 برگزار می‌شود، حضور خواهند یافت.

تیم فوتبال بانوان جوان عازم ویتنام شد

 

انتهای پیام/

R7870/P/S3,27,32/CT1 واژه های کاربردی مرتبط فوتبال بانوان ایران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فوتبال بانوان ایران فوتبال بانوان ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۶۳۸۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رکورد یوونتوس به دست شاگردان آلونسو شکسته شد

تیم بایرلورکوزن با تساوی یک بر یک مقابل وستهم انگلیس به نیمه نهایی لیگ اروپا صعود کرد. شاگردان ژابی آلونسو علاوه بر صعود یک رکورد فوق العاده بر جای گذاشتند.  

لورکوزن در ۴۴ بازی اخیر خود در همه رقابت‌ها بدون شکست بوده است. آخرین باخت آنها به حدود ۱۰ ماه پیش برمی گردد (باخت ۳-۰ مقابل بوخوم).  پیش‌تر یوونتوس از سال ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۲ در ۴۳ بازی بدون شکست پیش رفته بود و رکورددار قرن ۲۱ در قاره اروپا بود و حالا این رکورد شکسته شده است.

البته تا لحظات پایانی به نظر می‌رسید بایر اولین شکست خود را در فصل جاری متحمل خواهد شد، اما در نهایت فریمپونگ در دقیقه ۸۹ بازی را به تساوی کشاند تا لورکوزن دوباره در نیمه نهایی لیگ اروپا با  رم رو در رو بشود. سال گذشته رم، لورکوزن را در نیمه نهایی شکست داد و حالا شاگردان آلونسو برای کسب سه گنه در این فصل باید با گرگ‌ها تسویه حساب کنند.

آنها یک بازیکن مشترک نیز در این دو بازی خواهند داشت؛ سردار آزمون، مهاجم ایرانی که به‌صورت قرضی از لورکوزن به رم منتقل شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۳۱ فروردین
  • صعود بانوی قایقران آذربایجان‌غربی به نیمه‌نهایی مسابقات روئینگ انتخابی المپیک آسیا و اقیانوسیه
  • رکورد یوونتوس به دست شاگردان آلونسو شکسته شد
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۳۰ فروردین
  • روئینگ انتخابی المپیک آسیا و اقیانوسیه؛ معرفی رقبای نمایندگان ایران
  • جام ملت‌های فوتسال آسیا؛ پیروزی ایران در اولین قدم با شکست تیم همسایه
  • برتری سخت شاگردان شمسایی در اولین گام جام ملت‌های فوتسال آسیا
  • جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴| شاگردان شمسایی با برد استارت زدند
  • راهیابی ملی پوش گیلانی به فینال رقابت‌های آب‌های آرام آسیا
  • شروع شاگردان شمسایی با یک دوئل/ کار سخت تیم ملی فوتسال ایران