Web Analytics Made Easy - Statcounter

عبدالرحمن شهنوازی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: پس از ترمیم سیل بند نیاتک راه‌های ورود سیلاب به روستاهای منطقه سیستان مسدود شد .

وی افزود: پس از حصول اطمینان از عدم ورود آب به روستاهای منطقه سیستان، تخلیه آب از 9 روستای گرفتار در سیلاب آغاز شد و تا 2 دوروز دیگر این آب به صورت کامل تخلیه می شود و مردم به خانه هایشان بر می گردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهنوازی خاطر نشان کرد: افرادی که در چادر های اسکان اضطراری هستند امروز و فردا به مدارس منتقل می شوند تا زمین خانه‌هایشان خشک شده و به خانه برگردند.

وی افزود: خوشبختانه 3 روستای دیگری که در حصار سیل قرار گرفته بودند با ترمیم سیل بند نیاتک در شرایط عادی قرار دارند .

مدیر کل مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان در پایان گفت: هم اکنون تمامی نیروهای پزشکی، دستگاه های اجرایی مرتبط، اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، سپاه، نیروهای جهادی و مردمی، هلال احمر و ... در منطقه حاضر بوده و در حال خدمت رسانی به سیل زدگان و تخلیه آب روستاها هستند و بزودی شرایط به حالت عادی بر می‌گردد.

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان سیل مدیریت بحران هلال احمر اسکان اضطراری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۶۳۸۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پای کار بودن دستگاه‌های خدمات رسان سیستان وبلوچستان تا پایان نوروز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان ، در این روزها که عده ایی به مسافرت و میهمانی می روند و عده ایی میزبان هستند ، دستگاههای مختلف استان هم آماده باش هستند تا سفری خوش برای مسافران رقم بخورد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تحویل ۲۰۰ واحد نهضت ملی مسکن تا سه ماه آینده درسیستان و بلوچستان
  • بیش از سه میلیون متر مکعب سیلاب بارش‌های بهاری در شاهرود مهار شد
  • رشد ۳۵ درصدی تخلیه محمولات ترانزیتی در راه آهن منطقه هرمزگان
  • پای کار بودن دستگاه‌های خدمات رسان سیستان وبلوچستان تا پایان نوروز
  • مسیر رفت و برگشت جاده چالوس مسدود شد/ تا ساعات آینده چالوس به سمت تهران یکطرفه می‌شود
  • امدادرسانی به عشایر گرفتار شده در سیلاب‌ بخش شهیون
  • میزبانی از یک میلیون گردشگر تا پایان نوروز در قلب تهران
  • بهشتی، عضو مجلس خبرگان: به اختلافات جناحی مبتلا هستیم/ مردم عادی که مشکلی ندارند، مشکل جناح‌های سیاسی هستند/ اگر مجلس آینده انقلابی باشد، همه چیز درست می‌شود/ انقلابی بودن یعنی به تمام محورهای قانون اساسی پایبند باشند
  • امدادرسانی به ۳۱ نفر گرفتار آبگرفتگی در هویزه + عکس
  • رهاسازی ۴ خودرو گرفتار در سیلاب در یاسوج