Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@17:23:10 GMT

تقویت انبار‌های امدادی استان‌های سیل زده

تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۶۳۸۹۳

تقویت انبار‌های امدادی استان‌های سیل زده

سعید متانی معاون لجستیک و آمادگی سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر در گفتگو با خبرنگار  حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به وقع سیل اخیر در کشور اظهار کرد: همزمان با سیل اخیری که در کشور اتفاق افتاد جمعیت هلال احمر مقدار لوازمی که نیاز بوده است خریداری و تامین شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون لجستیک و آمادگی سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر در ادامه بیان کرد: انبار‌های امدادی استان‌های کشور به ویژه استان‌های گیلان، لرستان و خوزستان تقویت شده است.

بیشتر بخوانید: توزیع بسته‌های یک ماهه غذایی در استان‌های سیل زده

متانی با اشاره به اینکه ۹۰ درصد اقلام خریداری و به انبار امداد سازمان امداد و نجات تحویل داده شده است، گفت: بحث تقسیم و ارسال این اقلام به انبار استان‌ها در روز‌های آتی صورت می‌گیرد.

معاون لجستیک و آمادگی سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر تصریح کرد: اقلام را دپو کردیم تا اگر حادثه‌ای رخ داد در استان‌ها و استان‌های معین آن برای امدادرسانی آمادگی داشته  باشند.

وی با بیان توزیع بسته‌های غذایی یک ماهه به استان‌های سیل زده عنوان کرد: به مناسبت ایام مبارک ماه رمضان تصمیماتی اتخاذ شده است تا بسته‌های غذایی یک ماهه شامل برنج، روغن، حبوبات، عدس، لوبیا، کنسرو، قند، شکر، چای و ... بین افراد آسیب دیده از سیل توزیع شود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: امداد و نجات هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۶۳۸۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امداد رسانی به سیل زدگان ۷ استان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ کولیوندگفت: از تاریخ ۴ تا ۵ اردیبهشت، ۷ استان اصفهان، تهران، قم، گلستان، مازندران، کرمان و یزد تحت تاثیر این سامانه بارشی قرار گرفتند، که بیشترین امدادرسانی در استان‌های کرمان و اصفهان انجام شده است.


وی ادامه داد: در این بین نیرو‌های این جمعیت طی ۲۸ مورد عملیات امداد و نجات به ۶۰۹ نفر متأثر امدادرسانی کردند، ۱ نفر را به مناطق امن انتقال، و از ۳۷ منزل مسکونی تخلیه آب صورت گرفت.


رئیس سازمان جمعیت هلال احمر کشور افزود: ۱۴۶ کیلوگرم نایلون، ۲۶ تخته موکت و ۱۴ بسته غذایی توسط نیرو‌های امدادی جمعیت هلال احمر در بین متأثرین توزیع گردید.


رئیس سازمان هلال احمر کشور گفت:۴۳تیم عملیاتی متشکل ۱۷۱ نفر امدادگر و نجاتگر در این عملیات حضور و به متأثرین امدادرسانی کردند.

دیگر خبرها

  • نجات ۱۸ نفر از سیل در روستای شادکام بافق در استان یزد
  • نجات ۱۸ نفر از سیل در روستای شادکام بافق
  • امدادرسانی هلال احمر به ۱۳۰۰ نفر در۴۸ ساعت گذشته در۱۱ استان
  • تامین و توزیع اقلام ضروری امدادی در سراسر استان سمنان
  • غرق شدن دو کودک در رودخانه ماشکید سراوان
  • امدادرسانی‌ نیروهای هلال احمر به ۱۱ استان متأثر از سیل و آب‌گرفتگی
  • ۱۱ استان کشور متأثر از سیل و آبگرفتگی / امدادرسانی نیرو‌های عملیاتی جمعیت هلال احمر به بیش از ۱۳۰۰ نفر
  • امداد رسانی به سیل زدگان ۷ استان
  • امدادرسانی به بیش از ۶۰۰ نفر از افراد تحت تاثیر سیلاب در ۲۴ ساعت اخیر
  • لزوم بسترسازی برای حضور حداکثری نوجوانان در دوره‌های امدادگری