Web Analytics Made Easy - Statcounter

مصاف دو تیم پرسپولیس و سپاهان ؛ شاه بیت دیدارهای حساس لیگ هجدهم است. مسابقه ای که می تواند تکلیف قهرمان را همین امروز تا حدود زیادی مشخص کند و یا تنور رقابت را به اوج گرما برساند.

به گزارش تابناک ورزشی، بی تردید سکوهای آزادی امروز به طور کامل پر خواهد شد تا این جنگ تماشایی فوتبال داخلی بار دیگر ظرفیت کامل آزادی را پر کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای شما که از طریق سایت حواشی بازی را دنبال می کنید اخبار و تصاویر حواشی این دیدار را منتشر می کنیم و با شروع مسابقه نیز گزارش زنده خواهیم داشت.

18:30 / طبقه پایین ورزشگاه آزادی پر شد

طبقه پایین ورزشگاه ازادی که داری قیمت بلیت گرانتر از طبقه فوقانی است در این ساعت پر شده است و نیروی انتظامی دو ردیف را برای حفظ حریم و فاصله بین تماشاگران خشمگین دو تیم خالی نگه داشته تا از برخورد دو طرف جلوگیری کند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: گزارش زنده پرسپولیس و سپاهان هفته بیست و هفتم لیگ برتر لحظه به لحظه ورزشگاه آزادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۶۳۹۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور پرشور مردم در اجتماع «محفل قرآنی امام حسنی‌ها» / طبقه اول ورزشگاه آزادی تکمیل شد

اجتماع «محفل قرآنی امام حسنی‌ها» همزمان با سالروز ولادت امام حسن مجتبی(ع) در روزشگاه آزادی آماده برگزاری است و طبقه اول استادیوم آزادی تکمیل شد. 

به گرارش ایسنا، قرار است این اجتماع از ساعت ۱۵:۳۰ در ورزشگاه آزادی آغاز شود. البته به نظر می‌رسد این‌ مراسم با تاخیر آغاز شود، زیرا با وجود تکمیل طبقه اول ورزشگاه آزادی همچنان مردم در حال ورود به ورزشگاه هستند. 

در بدو ورود به استادیوم پرچم‌های میلاد امام حسن(ع)، پرچم ایران و فلسطین در حال توزیع بین مردم است.

حال و هوای ورزشگاه آزادی را در اینجا ببینید:

مسیر ترافیکی اطراف ورزشگاه آزادی بسیار زیاد شده است و جانشین پلیس راهور تهران بزرگ از شهروندان خواستار است به منظور تسهیل در رفت و آمد از پارکینگ‌های پیش‌بینی شده در اطراف ورزشگاه استفاده کرده و از توقف در اطراف ورزشگاه خودداری کنند.

به منظور کاهش ترافیک، سایر رانندگان می‌توانند از مسیرهای جایگزین همچون آزادراه شهید فهمیده، بزرگراه شهید همت و بزرگراه شهید لشگری استفاده کنند.

ادامه دارد... 

دیگر خبرها

  • لحظه‌شماری برای جنگ بزرگ والیبال ایران
  • لحظه سقوط یک شیر نر به داخل آبشار + فیلم
  • تمرین با نشاط سپاهان در حضور شهریار و کاوه؛ گزارش تصویری
  • عکس| بازگشت اوسمار به تمرینات پرسپولیس
  • لحظه انفجار مسجد در تبریز؛ فیلم دوربین مداربسته از داخل را ببینید
  • جشن بزرگ میلاد امام حسن (ع) در ورزشگاه آزادی
  • حضور پرشور مردم در محفل قرآنی امام حسنی‌ها/ طبقه اول ورزشگاه آزادی تکمیل شد
  • حضور پرشور مردم در اجتماع «محفل قرآنی امام حسنی‌ها» / طبقه اول ورزشگاه آزادی تکمیل شد
  • فیلم/ پرشدن طبقه پایین ورزشگاه آزادی با پرچم‌های ایران و فلسطین
  • پرشدن طبقه پایین ورزشگاه آزادی با پرچم‌های ایران و فلسطین