Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-24@19:34:15 GMT

هت‌تریک طلایی رضا بیرالوند در 102 کیلو

تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۶۳۹۲۱

رضا بیرالوند در دسته 102 کیلوگرم رقابت وزنه برداری قهرمانی آسیا با کسب 3 مدال طلا قهرمان شد.

به گزارش "ورزش سه"، در ادامه رقابت‌های قهرمانی وزنه برداری آسیا 2019 به میزبانی چین امروز مسابقات دسته 102 کیلوگرم با حضور 2 وزنه بردار ایرانی برگزار شد.


در حرکت یکضرب رضا بیرالوند در اولین حرکت وزنه 168 کیلوگرمی را روی زمین انداخت، اما در حرکت دوم 169 کیلوگرم را بالای سر برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در اخرین حرکت 173 کیلوگرم را مهار کرد و طلا گرفت.
همچنین امیر حقوقی با مهار وزنه 169 کیلوگرمی در حرکت سوم در رده پنجم حرکت یکضرب ایستاد.

 

در حرکات دوضرب هم صدرنشینی رضا بیرالوند ادامه داشت. او بعد از مهار وزنه های 205 و 216 کیلوگرمی از حرکت سوم انصراف داد چون قهرمانی اش با همین 2 حرکت قطعی شده بود. این وزنه بردار با مجموع 389 کیلوگرم مدال طلای خود در مجموع را هم قطعی کرد تا با 3 مدال طلا به کار خود پایان دهد.
همچنین امیر حقوقی که 215 کیلوگرم را در دوضرب ثبت کرد و نتوانست وزنه 221 کیلوگرمی را مهار کند، در دوضرب نقره گرفت تا در مجموع هم به عنوان نایب قهرمانی دست پیدا کرد.

 

طلای بیرالوند در دسته 102 کیلوگرم اولین قهرمانی وزنه برداران ایرانی در آسیا بود. در مجموع در این دسته وزنه برداران ایرانی به 3 مدال طلا و 2 نقره دست یافتند.

 

 

 

وزنه برداری

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: وزنه برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۶۳۹۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

6 طلا برای ووشوی ایران در انتخابی جام جهانی

به گزارش "ورزش سه"، روز نخست رقابت‌های انتخابی جام‌جهانی ووشو ۲۰۲۴ از صبح امروز (چهارشنبه) با حضور بیش از ۳۰۰ ورزشکار از 38 کشور جهان به میزبانی شهر جیانگ‌یئن در کشور چین آغاز شد و ملی‌پوشان ایران برابر حریفان خود قرار گرفتند.
در مسابقات روز نخست نمایندگان ایران با حریفان رقابت کردند که حاصل تلاش آنها 6 طلا، یک نقره و ۳ برنز بود.
در رقابت‌های امروز مصطفی حسن‌زاده در فرم نن‌گوئن، صدیقه دریایی در وزن ۶۵- کیلوگرم، شهربانو منصوریان در وزن ۷۵- کیلوگرم با برتری مقابل حریفی از چین، معین تقوی در وزن ۹۰ کیلوگرم ساندا، زهرا کیانی در فرم چانگ‌چوان با پشت سرگذاشتن نماینده چین و هلیا اسدیان در فرم نن‌گوئن به مدال طلا رسیدند.
شاهین بنی‌طالبی در فرم نن‌گوئن نقره گرفت و زهرا جلیلی (۲مدال برنز) در فرم‌های چانگ چوان و گون شو برنز و هلیا اسدیان در نان‌چوان دو مدال برنز در تالو بدست آوردند.
امروز همچنین سهیلا منصوریان در وزن 60- کیلوگرم یک برد و یک باخت کسب کرد، محمدرضا ریگی در وزن ۸۵- کیلوگرم نماینده اردن را مغلوب کرد و سهیل موسوی در وزن 75- کیلوگرم در مبارزه با «سعد بوجکا» دارنده مدال نقره جهانی از مراکش پیروز شد.
همچنین در پیکارهای بخش تالو حسین قبله نما در چانگ‌چوان، زهرا کیانی در فرم جین‌شو، شاهین بنی‌طالبی‌ و‌ مصطفی حسن‌زاده در نن‌دائو موفق به کسب مدال نشدند.
فردا (پنجشنبه ۶ اردیبهشت‌ماه) نیز پیکارها تالو پیگیری می‌شود و هر ۶ نماینده کشورمان با حریفان در فرم‌های مختلف رقابت خواهند کرد. همچنین در بخش ساندا محسن محمد سیفی، علی خورشیدی، سهیل موسوی و محمدرضا ریگی به مصاف حریفان خود خواهند رفت.

دیگر خبرها

  • کسب ۱۰ مدال در روز نخست برای ووشوکاران ایران
  • ۶ طلا، ۱ نقره و ۳ برنز ایران در انتخابی جام جهانی ووشو
  • جام‌جهانی ووشو| کسب ۱۰ مدال در روز نخست برای نمایندگان ایران
  • 6 طلا برای ووشوی ایران در انتخابی جام جهانی
  • کشف ۵۶ کیلو حشیش از یک‌ منزل
  • قهرمانی منچستر یونایتد در لیگ برتر انگلیس با هت تریک رابین فن پرسی (22 آوریل، 2013) / فیلم
  • کسب دو نقره و یک برنز تیم ملی بوکس در تورنمنت قرقیزستان
  • بوکس ایران در بیشکک طلایی نشد
  • کامران قاسمپور همچنان در 97 کیلو!
  • سلام رئال مادرید به قهرمانی با هت‌تریک در فتح ال‌کلاسیکو