Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش فارس، در ادامه رقابت‌های چهل و هشتمین دوره مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی بزرگسالان آسیا، نمایندگان کشورمان در دسته 102 کیلوگرم به مصاف حریفانشان رفتند که رضا بیرالوند و امیر حقوقی موفق به کسب مدال های طلا و نقره شدند.

* حرکت یکضرب:

رضا بیرالوند در اولین حرکت موفق به مهار وزنه 168کیلوگرمی نشد، اما در دومین تلاش وزنه 169 کیلوگرمی را بالای سر برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیرالوند در سومین حرکت یکضرب وزنه 173 کیلوگرم را مهار کرد و طلا گرفت.

امیر حقوقی دیگر نماینده کشورمان در این دسته در اولین حرکت یکضرب وزنه 161 کیلوگرم را مهار کرد، اما در دومین تلاش موفق به مهار وزنه 169 کیلوگرمی نشد. وی در سومین حرکت این وزنه را بالای سر برد تا در جایگاه پنجم این حرکت قرار گیرد.

وزنه برداران ازبکستان با 172 و قرقیزستان با 171 کیلوگرم مدال‌های نقره و برنز این حرکت را از آن خود کردند.

* حرکت دوضرب:

رضا بیرالوند در اولین حرکت موفق به مهار وزنه 205 کیلوگرمی شد. وی در دومین حرکت نیز وزنه 216 کیلوگرمی را بالای سر برد. بیرالوند بعد از ناکامی حقوقی در مهار وزنه 221 کیلوگرمی و مسجل شدن مدال طلایش، از سومین حرکت انصراف داد تا با مجموع 389 کیلوگرم طلای هر سه بخش را به خود اختصاص دهد.

امیر حقوقی دیگر نماینده کشورمان در این دسته در اولین حرکت وزنه 202 کیلوگرم را مهار کرد. وی در دومین تلاش نیز موفق به مهار وزنه 215 کیلوگرمی شد، اما در سومین حرکت نتوانست وزنه 221 کیلوگرمی را بالای سر ببرد تا به مدال‌های نقره دوضرب و مجموع (384 کیلوگرم) بسنده کند.

وزنه‌بردار ژاپنی با رکورد ۱۷۰ یک ضرب، ۱۹۴ دوضرب و مجموع ۳۶۴ کیلوگرم سوم شد.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۶۳۹۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سهمیه‌های کشتی به ۱۱رسید؛ کشتی ایران با یک مسافر در استانبول

در پایان مسابقات گزینشی قاره‌ای تعداد سهمیه‌های کشتی ایران به عدد ۱۱ رسید و تنها کار کسب یک سهمیه کشتی آزاد به گزینشی جهانی کشیده شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در پایان مسابقات گزینشی قاره‌ای، تعداد سهمیه‌های کشتی ایران برای المپیک به عدد 11 رسید. در مسابقات جهانی بلگراد، تیم کشتی آزاد با رحمان عموزاد در 65 کیلو، حسن یزدانی در 86 کیلو و امیرحسین زارع در 125 کیلوگرم صاحب سهمیه المپیک شد و یونس امامی و امیرعلی آذرپیرا در دو وزن 74 و 97 کیلوگرم توانستند از پیکارهای گزینشی قاره‌ای کسب سهمیه کنند.

در رشته فرنگی نیز مهدی محسن‎‌نژاد در 60 کیلو، محمدرضا گرایی در 67 کیلو، محمدهادی ساروی در 97 کیلو و امین میرزازاده در 130 کیلوگرم در صربستان کسب سهمیه کردند و امین کاویانی‌نژاد در 77 و علیرضا مُهمدی در 87 کیلوگرم نیز در بیشکک به سهمیه المپیک رسیدند تا سهمیه کشتی فرنگی برای حضور در المپیک کامل شود، اما تیم آزاد کشورمان باید طی دو هفته آینده در ترکیه حاضر شده و دنبال کسب سهمیه در وزن 57 کیلوگرم باشد.

علیرضا سرلک آخرین نماینده کشتی ایران برای کسب سهمیه وزن اول کشتی آزاد و آخرین سهمیه باقیمانده کشتی برای المپیک پاریس است.

آخرین مسابقه گزینشی المپیک، گزینشی جهانی است که دهه سوم اردیبهشت ماه در ترکیه برگزار می‌شود.

رقابت‌های کشتی بازی‌های المپیک 15 تا 21 مرداد ماه در پاریس به انجام خواهد رسید. تیم کشتی آزاد ایران دوره گذشته با سهمیه کامل و شش کشتی‌گیر در المپیک توکیو شرکت کرد، اما تیم ملی فرنگی پنج نماینده در این رقابت‌ها داشت و در وزن 87 کیلوگرم از سه رقابت گزینشی (مسابقات جهانی، گزینشی قاره‌ای و جهانی) کسب سهمیه نکرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کسب دو نقره و یک برنز تیم ملی بوکس در تورنمنت قرقیزستان
  • بوکس ایران در بیشکک طلایی نشد
  • چهار مسابقه را با ۴ مدیر اعزام شدم/ از دیدن علی دایی استرس گرفتم
  • بازگشت تیم ملی کشتی فرنگی از قهرمانی آسیا
  • سهمیه‌های کشتی به ۱۱رسید؛ کشتی ایران با یک مسافر در استانبول
  • پایان سفر پرماجرای تیم ملی کشتی فرنگی(عکس)
  • چهار دلیل برای اینکه بدن زنان با وزنه‌برداری حجیم نمی‌شود
  • آیا بدنسازی، بدن زنان را حجیم می‌کند؟
  • دختر ۹ ساله‌ای که به لقب هرکول معروف شد/ عکس
  • ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد