Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل مدیریت بحران استان گلستان با اعلام سرریز شدن سد کیسه‌ای شمال یلمه خندان در نزدیکی آغلا از آماده‌باش این شهر خبر داد.

مجتبی جمالی مدیرکل مدیریت بحران استان گلستان در گفت و گو با خبرنگار ایلنا با اعلام آماده باش شهر آق قلا گفت: سد کیسه‌ای شمال یلمه خندان در شمال شرق آق قلا از دیروز لبریز شده و احتمال سرریز شدن آن وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی ادامه داد: نیروهای نظامی، امدادی و آب منطقه ای در این محل حضور داشته و در حال تلاش برای تقویت سد هستند.

 مدیرکل مدیریت بحران استان گلستان درباره خبر شکسته شدن سد گفت: من از شکسته شدن سد اطلاعی ندارم اما احتمال سرریز شدن آن بسیار زیاد است از همین رو شهر آق قلا از دو روز گذشته به حالت آماده باش درآمده است.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 استان گلستان مدیریت بحران شهر آماده قلا 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۶۳۹۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات ۷۰ سرنشین ۳ دستگاه اتوبوس گرفتار سیلاب مسیر نیکشهر- چابهار

معاون ستاد مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان گفت: ۷۰ سرنشین سه دستگاه اتوبوس گرفتار سیلاب در مسیر نیکشهر - چابهار توسط نیروهای امدادی نجات داده شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سیستان و بلوچستان، روح‌الله سرگزی اظهار کرد: این اتوبوس‌ها شب گذشته در مسیر چابهار - نیکشهر در حال تردد بودند که به دلیل بسته شدن این مسیر ارتباطی ناشی از بارندگی شدید و طغیان رودخانه‌های محلی گرفتار سیلاب شدند که بلافاصله بعد از رهاسازی از سیلاب توسط نیروهای راهداری اسکان اضطراری یافتند.

وی ادامه داد: تاکنون خسارت جانی از سیلاب اخیر سیستان و بلوچستان گزارش نشده است و همچنان نیروهای راهداری شبانه‌روزی در حال بازگشایی مسیرهای ارتباطی بسته شده هستند.

معاون ستاد مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به اخطاریه جوی، تمام ادارات، دستگاه‌ها و اعضای ستاد مدیریت بحران شهرستان‌های سیستان و بلوچستان در حالت آماده‌باش هستند و تمهیدات لازم را با تجربه سیل گذشته اتخاذ کرده‌اند.

وی از شهروندان خواست که جوانب احتیاط را رعایت کنند و از ترددهای غیرضروری در محورهای مواصلاتی، اسکان در مسیل‌ها و حاشیه رودخانه‌ها و پایین دست سدها خودداری کنند.

منبع: ایرنا

کد خبر 745411

دیگر خبرها

  • نمره قبولی مدیریت بحران سیل
  • آخرین وضعیت برق و آب مناطق سیل زده هرمزگان
  • تلاش برای رفع مشکلات قطعی آب ۲۰ روستا و برق ۱۶ روستا در هرمزگان ادامه دارد
  • قطعی آب ۲۰ روستا و قطع برق ۱۶ روستا در هرمزگان
  • آماده‌باش ۴۹۰ تیم مدیریت بحران در یزد / کدام مسیرها در یزد مسدود است؟
  • نجات ۷۰ سرنشین ۳ دستگاه اتوبوس گرفتار سیلاب مسیر نیکشهر- چابهار
  • تثبیت موازنه قدرت نظامی منطقه با انجام عملیات صبح صادق
  • آماده باش نیروهای امدادی و درمانی برای یادواره عملیات بازی دراز
  • آماده‌باش نیروهای امدادی هلال‌احمر شهرستان خاش
  • دستگاه‌های امدادی لامرد برای مقابله با سیلاب در آماده‌باش هستند