Web Analytics Made Easy - Statcounter

کرمان - ایرنا - معاون راهداری استان کرمان گفت: محور ارتباطی راور - دیهوک عصر امروز(جمعه) با تلاش بی وقفه نیروهای راهدار اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای این استان و پس از 12 روز بازگشایی شد.

احسان عراقی زاده روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تردد در محور ارتباطی راور - دیهوک(مشهد) به صورت ایمن تا اطلاع ثانوی جریان دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به تامین ایمنی مناسب این مسیر ارتباطی اظهار داشت: راهداران با تلاش شبانه روزی در راستای بازسازی آب بردگی ها، شانه سازی قسمت های تخریب شده، پر کردن پل تخریب شده و آسفالت آن سرانجام مسیر راور - دیهوک را بازگشایی کردند.
معاون راهداری استان کرمان ادامه داد: فروکش کردن سیلاب علت دیگر بازگشایی محور ارتباطی یاد شده، بوده است.
وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به مسدود شدن مسیر ارتباطی شهداد - نهبندان به علت سیل و آب گرفتگی و طغیان رودخانه ها گفت: این محور نیز همچنان مسدود است و تلاش راهداران برای بازگشایی آن ادامه دارد.
محور ارتباطی راور - دیهوک به علت سیلاب و طغیان رودخانه در تاریخ 25 فروردین ماه مسدود شده بود.
7420/ 5054

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي راهداري كرمان راور ديهوك

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۶۳۹۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برقراری ارتباط ایمن در ۷۰ روستا با تلاش راهداران خراسان جنوبی

جلال زاده مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی گفت: راه‌های ارتباطی بیش از ۷۰ روستای استان سیلابی شد.

وی افزود: با توجه به مخاطرات جوّی ایجادشده بواسطه سیلاب در هفته اخیر، تعداد ۴۵ تیم عملیاتی راهداری و تعداد ۱۹۰ نفر راهدار با ۱۲۰ دستگاه انواع ماشین آلات راهداری سبک و سنگین بصورت شبانه روزی جهت عملیات بازگشایی محور‌های روستایی بکارگیری شدند.

به گفته جلال زاده راه‌های ارتباطی بیش از ۷۰ روستا در شهرستان‌های بیرجند، سربیشه، درمیان، زیرکوه، قاین، خوسف، طبس، بشرویه، سرایان طی ۲۴ ساعت گذشته سیلابی شد و منجر به انسداد ۱۳ مسیر روستایی شد که با تلاش شبانه روزی عوامل راهداری تمامی محور‌های آسیب دیده از سیلاب اخیر بازگشایی شده و در حال حاضر راهداران مشغول پاکسازی پل ها، آبنماها، تخلیه قنو‌ها و ریزش برداری کامل محور‌های خاکی و کوهستانی با هدف ایجاد ارتباط ایمن و پایدار برای راه‌های مذکور هستند.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی سامانه گویای ۱۴۱ را راه ارتباطی بین هم استانی‌ها با مرکز مدیریت راه‌های استان عنوان کرد و گفت: مشکلات بوجودآمده بواسطه سیلاب اخیر توسط همشهریان به سامانه ۱۴۱ انعکاس یافته و در کوتاه‌ترین زمان ممکن رفع شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • مسدود شدن محور ارتباطی ۲۵ روستای بخش جلگه چاه هاشم دلگان
  • راه ارتباطی هشت روستای کوهستانی منطقه ریگان قطع شده است
  • مسدودی ۳ محور در جنوب استان کرمان
  • یک کشته و ۳ مصدوم در حادثه برخورد کامیون با تریلی در کرمان
  • برقراری ارتباط ایمن در ۷۰ روستا با تلاش راهداران خراسان جنوبی
  • سیلاب فروکش کرده و تمامی راه‌های ارتباطی فریمان باز هستند
  • تلاش راهداران خراسان جنوبی برای برقراری ارتباط ایمن 70 روستا
  • راه‌های ارتباطی بیش از ۷۰ روستای خراسان جنوبی سیلابی شد
  • خسارت ۱۰ میلیارد ریالی سیلاب به پل‌های فریمان
  • سیلاب راه ارتباطی ۴ روستای فریمان را مسدود کرد