Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@21:29:28 GMT

ترکیب پرسپولیس مقابل سپاهان اعلام شد

تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۶۳۹۵۷

ترکیب پرسپولیس مقابل سپاهان اعلام شد

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان از ساعت ۲۰:۱۵ امروز جمعه در هفته بیست و هفتم لیگ برتر به مصاف هم خواهند رفت.

برانکو ایوانکوویچ سرمربی پرسپولیس تیمش را با این ترکیب به میدان می‌فرستد:

علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی، محسن ربیع خواه، مهدی شیری، محمد نادری، کمال کامیابی نیا، احمد نورالهی، بشار رسن، سروش رفیعی، مهدی ترابی و علی علیپور.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شجاع خلیل زاده به دلیل محرومیت در این بازی غایب است.

کد خبر 4600770

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال سپاهان اصفهان لیگ برتر فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۶۳۹۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرشاد احمدزاده به پرسپولیس رسید

به گزارش "ورزش سه"، فرشاد احمدزاده روز گذشته در جریان پیروزی سپاهان مقابل ملوان انزلی به دلیل مصدومیت در نیمه اول تعویض شد و نتوانست به بازی ادامه بدهد، اما بنابر اعلام پزشک این باشگاه مشکلی برای همراهی طلایی پوشان در دیدار آینده برابر پرسپولیس ندارد.

احمدزاده که تجربه حضور در پرسپولیس را دارد، انگیزه زیادی برای تقابل با تیم سابق خود خواهد داشت ولی مصدومیت او مقابل ملوان به شکلی بود که گفته می‌شد بعید است بتواند در بازی حساس هفته آینده لیگ برتر حضور پیدا کند که پزشک سپاهان این موضوع را رد کرد.

پزشک سپاهان عنوان کرده احمدزاده دچار مصدومیت خفیف از ناحیه لگن شده که ام‌آر‌آی از او گرفته‌اند و روند درمان را خیلی سریع آغاز نمودند تا بتوانند از این بازیکن در دیدار مقابل پرسپولیس استفاده کنند.

تیم فوتبال سپاهان روز جمعه در دیدار مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی مقابل استقلال ملاثانی قرار می‌گیرد که بعید است احمدزاده به این مسابقه برسد، اما بنابر تاکید پزشک سپاهان در بازی برابر پرسپولیس می‌تواند به میدان برود.

دیگر خبرها

  • تکلیف جانشین مدافع محروم پرسپولیس مشخص شد
  • پرسپولیس با شکست سپاهان قهرمان لیگ برتر می‌شود
  • فرشاد احمدزاده به پرسپولیس رسید
  • استقلال، سپاهان، پرسپولیس؛ جام به کدام می‌رسد؟
  • بیرانوند فعلا نباید به ترکیب برگردد/ این مسابقه شاه کلید قهرمانی پرسپولیس است/ شماره علی پروین برازنده این بازیکن است
  • رامین رضاییان تکذیب کرد؛ ۳ کارته هستم و مقابل پرسپولیس بازی می‌کنم
  • رامین رضاییان تکذیب کرد؛ 3 کارته هستم و مقابل پرسپولیس بازی می‌کنم
  • رضاییان: برای پرسپولیس مشکلی ندارم
  • شوک به رامین رضاییان قبل از دیدار مقابل پرسپولیس
  • ترکیب احتمالی سپاهان مقابل ملوان