Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-23@08:20:54 GMT

صادقیان: هوادار پرسپولیسم و برای حمایت آمدم

تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۶۳۹۸۹

صادقیان: هوادار پرسپولیسم و برای حمایت آمدم

با وجود گذشت 4 سال از حضورش در پرسپولیس پیام صادقیان هنوز هم لباس قرمز را از تنش خارج نکرده است.

به گزارش" ورزش سه "، پیام صادقیان دو فصل در پرسپولیس حضور داشت اما در در ابتدای لیگ پانزدهم از این تیم جدا شد تا داستان او و پرسپولیس یک داستان پر از آه و حسرت باشد. صادقیان امسال و بعد از حضور علی کریمی به سپیدرود رفت اما بعد از جدایی کریمی ، او هم جدا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شماره 11 پرسپولیس در لیگ های سیزده و چهارده ، امروز یکی از میهمانان جایگاه ویژه بازی حساس پرسپولیس و سپاهان است. او که در حال حاضر در ورزشگاه آزادی حضور دارد درباره بازی امروز پرسپولیس گفت:« امروز بازی خیلی سختی است. به نظرم پرسپولیس اگر برنده شود 90 درصد راه قهرمانی را رفته و انشالله بتواند سه امتیاز را بگیرد و راهش هموار شود.»


صادقیان در این باره که اینروزها از علی علیپور انتقاد می شود گفت:« از چی علیپور انتقاد می شود؟ الان آقای گل لیگ کیست چون من فوتبال  را جدی دنبال نمی کنم؟» او در پاسخ خبرنگاری که گفت علیپور بعد از کی روش استنلی در رده دوم بهترین گلزنان لیگ برتر قرار دارد هم گفت:« علیپور در دومین گلزن برتر لیگ برتر است. او اینهمه گل زده و به خاطر یک یا دو بازی گل نزدن نباید به او انتقاد کرد. علی  سال قبل آقای گل شده ، بازیکن بسیار خوبی است و امسال هم برای آقای گلی می جنگد.من معتقدم در این شرایط فقط باید علی را حمایت کنیم. در حال حاضر  منشا و پاسورها رفته اند و در نفرات و سبک بازی تیمتغییر ایجاد شده و اما او  با اینحال جزو سه بازیکن اصلی کسب عنوان آقای گلی است.»


من احتمال 90 درصد فصل بعد هم ایران نباشم اما باید دودوتا چهارتا کنم ببینم چه می شود.


او در پاسخ به این سوال که آیا دوست داشت امروز در ترکیب پرسپولیس و در این ورزشگاه به میدان می رفت زهرخندی  زده و گفت:« ما امروز فقط به عنوان هوادار به ورزشگاه آمده ایم تا از پرسپولیس حمایت کنیم.»

 

سپیدرود رشت پیام صادقیان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: سپیدرود رشت پیام صادقیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۶۳۹۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احضار دوباره سیدحسین حسینی به کمیته انضباطی | او چه گفت؟

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال طی اطلاعیه‌ای از سیدحسین حسینی برای ادای توضیح به این کمیته دعوت کرده است.

به نقل از ورزش سه در این رابطه به نظر می‌رسد دلیل دعوت از سیدحسین حسینی واکنش او در پایان بازی مقابل شمس آذر قزوین نسبت به جریمه 300 میلیونی در نظر گرفته شده از سوی کمیته انضباطی در خصوص اتفاقات بازی با آلومینیوم اراک باشد.

در پایان بازی استقلال مقابل آلومینیوم که در اراک برگزار شد، یک هوادار خانم در چمن حضور یافت که با ممانعت یگان حاضر در استادیوم مواجه شد. دخالت سیدحسین حسینی کاپیتان استقلال برای خروج این هوادار و در ادامه تنش‌های شکل گرفته، باعث شده بود تا کمیته انضباطی طی حکمی جریمه 300 میلیونی برای وی در نظر بگیرد.

سیدحسین حسینی اما در پایان بازی مقابل شمس آذر قزوین نسبت به این جریمه واکنش جالبی داشت و در چند مرحله با اعلام این موضوع که "جریمه 300 میلیونی فدای سر هوادار خانم" نسبت به آن موضع خود را اعلام کرد: "اول اینکه خوشحالم کمیته انضباطی لطف کرد و ۴ روزه حکم من را داد. اتفاقات دیگری افتاده بود که یکی دو ماه طول می‌کشید حکم دهند ولی برای من ۴ روزه دادند. این ۳۰۰ میلیون تومان را می‌دهم؛ فدای سر آن هوادار خانم!"

اکنون کمیته انضباطی بعد از دیدار استقلال مقابل شمس آذر با دعوت از سیدحسین حسینی به این کمیته، به نظر می‌رسد در این خصوص به دنبال ارائه توضیحات کاپیتان استقلال باشد. سیدحسین حسینی البته با یک جلسه محرومیت تعلیقی نیز مواجه است و در آستانه دیدار حساس و سرنوشت‌ساز این تیم مقابل تراکتور، باید دید کمیته انضباطی در خصوص وی چه حکمی صادر خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • دولت، پرسپولیس و استقلال را از این جیب به آن جیب کرد؛ خصوصی بازی!
  • اوسمار: اهانت‌ها تبدیل‌ به حمایت شده است؛ آلیسون‌ بکر را من کشف کردم
  • استارت پرسپولیس برای ایرالکو
  • مهاجم سابق و یک لژیونر خواستار پرسپولیسی شدن
  • مهاجم سابق و یک لژیونر خواستار پرسپولیسی شدن | اوسمار یکی را نمی خواهد
  • کاپیتان استقلال: می خواستم از تنش جلوگیری کنم، از رفتارم سوءبرداشت شد
  • حسینی: می‌خواستم از تنش جلوگیری کنم، از رفتارم سوءبرداشت شد
  • سفر 11 ماهه هوادار مغول منچستریونایتد با دوچرخه برای تماشای بازی تیم محبوب
  • احضار دوباره سیدحسین حسینی به کمیته انضباطی | او چه گفت؟
  • روزهای تاریک یاران علیپور تمام شد