Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@06:04:00 GMT

اعتراض بازیکنان سپیدرود به داور/سپیدرود چشم انتظار معجزه

تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۶۳۹۹۶

اعتراض بازیکنان سپیدرود به داور/سپیدرود چشم انتظار معجزه

به گزارش خبرنگار مهر، ساعت ۱۷:۳۰ عصر جمعه دو تیم سپیدرود رشت و فولاد خوزستان در چارچوب هفته بیست و هفتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران جام خلیج فارس در ورزشگاه سردار جنگل رشت به مصاف هم رفتند.

این بازی در حالی برگزار می‌شود که این دیدار برای تیم فوتبال سپیدرود رشت حکم بازی مرگ و زندگی را داشته و در مقابل فولادی‌ها برد یا باخت در این بازی برایشان تفاوتی ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دو تیم برای چهارمین بار در لیگ برتر به مصاف هم می‌روند که در سه تقابل قبلی سهم هر تیم یک پیروزی بوده و یک دیدار دیگر با تساوی به پایان رسیده است.

در دیدار رفت لیگ برتر امسال نیز این تیم گیلانی بود که با تک گل «حسین ابراهیمی» با پیروزی زمین مسابقه را ترک کرد.

از حاشیه‌های پیش از بازی، می‌توان به یکی از معضل‌های همیشگی ورزشگاه سردار جنگل رشت یعنی ترافیک مسیرهای منتهی به این ورزشگاه به دلیل نبود زیرساخت‌های مناسب، عرم ض کم جاده و نبود امکانات به رغم اعمال محدودیت‌های ترافیکی اشاره کرد. قبل از شروع این دیدار نیز اسکور برد ورزشگاه سردار جنگل به اشتباه، تصویری مربوط به بازی قبل سپیدرود - تراکتور سازی را نشان داد که با اطلاع مسئولین اجرایی اصلاح شد.

در این دیدار تیم فوتبال سپیدرود رشت با صلاحدید نادر دست نشان با ترکیب ایمان صادقی، میثم فردوسی، میثم تهیدست، میلاد شیخ‌سلیمانی، حسین ابراهیمی، محمد بلبلی، هومن ربیع‌زاده، مهرداد بایرامی، حسین شنانی، لوکا نوزادزه و ابراهیم لطفی وارد میدان شد.

گفتنی است محمد بلبلی و لوکا نوزادزه مدافع گرجستانی سپیدرود با پشت سر گذاشتن مصدومیت بار دیگر در ترکیب ثابت تیمشان قرار گرفتند.

از سوی دیگر تیم فولاد خوزستان نیز با نصر سالاری، فرزاد جعفری، ایوب والی، میثم دورقی، حسن بیت سعید، آرش افشین، لوسیانو پری را، سینا مریدی، سیامک کوروشی، رضا میرزایی و تاکا فومی آما هوشی به سرمربیگری افشین قطبی وارد میدان مسابقه شدند.

قضاوت این دیدار نیز بر عهده علیرضا فغانی به کمک‌های مهدی الوندی و محسن سلطانی، موعود بنیادی فرد و امیر عرب براقی بود.

نماینده ویژه فدراسیون در این بازی «داوود رفعتی» بود که از همان ابتدا به عکاسان فاقد کارت را از کنار زمین اخراج کرد.

میلاد قربان زاده مدافع چپ و تأثیرگذار سپیدرود به دلیل محرومیت در این بازی غایب است.

نخستین گل این دیدار نیز در همان دقایقی ابتدایی بازی توسط آرش قطبی بازیکن تیم فولاد خوزستان وارد دروازه ایمان صادقی شد.

در دقیقه ۱۱ روی فرار «مهرداد بایرامی» در عمق دفاع فولاد برخوردی با سالاری سنگربان فولاد رخ داد که این صحنه مشکوک به پنالتی بود اما فغانی داور بازی اعلام ضربه کرنر کرد و اعتراض سپیدرودی‌ها را در پی داشت.

دومین گل این دیدار نیز با ضربه سر لوسیانو بازیکن فولاد خوزستان به ثمر رسید تا سپیدرود برای ادامه این دیدار منتظر یک معجزه و تغییر نتیجه بازی باشد.

با اعلام گوینده ورزشگاه بیش از ۱۵ هزار نفر از نزدیک شاهد برگزاری این دیدار در ورزشگاه سردار جنگل رشت بودند.

در پایان نیمه نخست این دیدار داور یک دقیقه زمان تلف شده منظور کرد.

در نیمه دوم این دیدار نیز بازیکنان سپیدرود برای جبران این نتیجه وارد میدان شدند که حملات آنها در دقیقه ۶۵ بازی ثمر داد و با خطای مدافع فولاد خوزستان روی مهرداد بایرامی داور ضربه پنالتی اعلام کرد در نهایت خود بایرامی پشت نقطه پنالتی ایستاد که ضربه وی به تیرک عمودی دروازه فولاد خوزستان اصابت کرد تا این صحنه نیز برای سپیدرودی‌ها نتیجه‌ای در پی نداشته باشد.

در دقیقه ۷۵ این دیدار روی نفوذ و حرکت عرضی حسین شنانی و شوت سرکش وی دروازه فولاد خوزستان باز و نخستین گل تیک فوتبال سپیدرود به ثمر نشست.

ادامه دارد...

کد خبر 4600776

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم فوتبال سپیدرود رشت لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال فولاد خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۶۳۹۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارسلونا شکایتش از داوری ال‌کلاسیکو را به دادگاه مدنی می‌برد

یک منبع موثق در اسپانیا از تصمیم مدیران باشگاه بارسلونا برای پیگیری اعتراض خود نسبت به قضاوت ال‌‌کلاسیکو از محکمه‌ای غیرورزشی خبر داد. - اخبار ورزشی -

به خبرگزاری تسنیم، رادیو کاتالونیا اعلام کرد؛ پس از امتناع فدراسیون فوتبال اسپانیا از ارائه تصاویر و فایل صوتی مکالمات داور و VAR بازی یکشنبه شب تیم‌های رئال مادرید و بارسلونا در هفته سی‌و‌دوم لالیگا، باشگاه کاتالان تصمیم گرفته است که از مراجع قضایی غیرورزشی شکایت خود را پیگیری کند.

ال‌کلاسیکوی سوم فصل که با پیروزی 3 بر 2 رئالی‌ها خاتمه یافت، دارای دو صحنه بحث‌برانگیز داوری به ضرر بارسلونا بود که یکی از آنها یعنی عبور توپ از خط دروازه رئال‌مادرید و گل تشخیص داده نشدنش توسط داور و VAR جنجال بسیار به پا کرد. در حالی که در برخی تصاویر منتشر شده از زوایای خاص به نظر می‌رسد توپ به طور کامل از خط دروازه عبور کرده است، کمیته داور و فدراسیون فوتبال اسپانیا حاضر به پذیرش این موضوع نشده‌اند و حتی از ارائه مدارکی که می‌تواند ادعای بارسا را تأیید کند، خودداری کرده‌اند.

ژاوی: با بی‌عدالتی مطلق به رئال مادرید باختیم

 

طبق گزارش رادیو کاتالونیا هدف بارسلونا از این تصمیم، ملزم شدن فدراسیون فوتبال اسپانیا به ارائه تصاویر و فایل‌های صوتی مکالمات داور با دستور مراجع قضایی است که می‌‌تواند تبعاتی منفی برای کمیته داوران فوتبال اسپانیا داشته باشد. در همین راستا خوان لاپورتا رئیس باشگاه بارسلونا با انتشار یک کلیپ ویدئویی تهدید کرد تا پایان برای احقاق حقوق از دست رفته تیمش خواهد جنگید که این حتی می‌‌تواند شامل تلاش برای برگزاری مجدد بازی باشد.

اگرچه در فوتبال اسپانیا سابقه نداشته که اعتراض یک تیم به قضاوت بازی، باعث صدور حکم برگزار مجدد یک بازی شود، اما این اتفاق سال گذشته در فوتبال بلژیک رخ داد و فدراسیون فوتبال این کشور دستور برگزاری مجدد مصاف تیم‌های اندرلشت و خنک را داد چرا که در آن بازی VAR به اشتباه گل تیم خنک را مردود دانست، هر چند با اعتراض تیم اندرلشت به دادگاه استیناف، حکم فدراسیون فوتبال بلژیک رد و در نهایت بازی مجدداً برگزار نشد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اتفاق خوب برای سپاهان قطعی شد
  • رئیس لالیگا: 5 میلیون یورو برای تکنولوژی گل زیاده!
  • محل میزبانی استقلال‌ملاثانی از سپاهان مشخص شد
  • بارسلونا شکایتش از داوری ال‌کلاسیکو را به دادگاه مدنی می‌برد
  • ملاقات پرز با داور ال‌کلاسیکو در تونل برنابئو!
  • بحران استادیوم برای میزبانی استقلال - سپاهان
  • لغو شدن بازی تیم‌های استقلال ملاثانی و فجر سپاسی پیگیری می‌شود
  • رضاییان: هواداران بیایند تا فولاد بماند
  • لغو دیدار تیم‌های استقلال ملاثانی و فجر سپاسی
  • دیدار تیم‌های استقلال ملاثانی و فجر سپاسی در اتفاقی عجیب لغو شد