Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-16@23:18:23 GMT

اعلام وضعیت اضطراری در آق قلا

تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۶۴۰۰۳

اعلام وضعیت اضطراری در آق قلا


خبرگزاری صدا و سیما:فرماندار آق قلا به ساکنان محله های حکیم آباد ، تازه آباد ، کل آباد و عیدگاه آق قلا هشدار داد تا به مکان های امن بروند.

فرماندار شهرستان آق قلا با اعلام این خبر گفت : وضعیت شهر تا ظهر امروز مناسب بود اما ورود حجم جدید آب به شهر را داشتیم ، داکت یا کانالی که در کنار روستای یلمه خندان حفر کرده بودیم با تلاش های زیاد به خوبی مقاومت کرده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امانگلدی ضمیر در ادامه گفت : حدود ساعت ۵ خبر رسید که با توجه به فشار زیاد آب سد کیسه ای شمال یلمه خندان شکسته و آب در حال پیشروی به سمت شهر است.

ضمیر گفت : تلاش های زیادی برای جلوگیری از ورود آب صورت گرفت اما با افزایش پیک آب نتوانستیم مانع ورود آب بشویم و این وضعیت نگران کننده است . بنابراین به ساکنان محلات حکیم آباد ، تازه آباد ، کل آباد و عیدگاه هشدار جدی می دهیم .

فرماندار آق قلا گفت : گرچه بخشی از این محلات تخلیه شده است اما کسانی که خانه دو طبقه دارند وسایل خود را به طبقات بالاتر منتقل کنند . گرچه شدت سیل به شدت سیل اول فروردین نیست اما به دلیل اشباع شدن زمین از آب و برگشت مردم به خانه های خود وضعیت نگران کننده است .

ضمیر گفت : توصیه و هشدار ما این است که مکان های نا امن را تخلیه کنند و به جای مناسب بروند ، ستاد اسکان هم دو سالن را آماده کرده است تا در صورت اضطراری تر شدن وضعیت مردم در معرض خطر را اسکان دهیم.

فرماندار شهرستان آق قلا گفت : آب وارد روستاهای سقر یلقی ، میرزاعلی یلقی و سلاق یلقی شده، حجم آب نیز قابل توجه است.

منبع: فردا

کلیدواژه: وضعیت اضطراری آق قلا گلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۶۴۰۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران ۱۸۵ پهپاد و ۱۴۶ موشک به اسرائیل شلیک کرد

آفتاب‌‌نیوز :

نیویورک تایمز به نقل از مقامات اسرائیلی نوشت: ایران ۱۸۵ پهپاد، ۳۶ موشک کروز و ۱۱۰ موشک زمین به زمین به سوی سرزمین‌های اشغالی شلیک کرده است.

براساس این گزارش، بیشتر پرتاب‌ها از خاک ایران بوده و تعداد کمی هم از یمن و عراق به سوی اسرائیل شلیک شده است.

درهمین حال دانیل هاگاری سخنگوی ارتش اسرائیل مدعی شد: حملات ایران خسارات جزئی به تاسیسات نظامی وارد کرده و یک دختر کوچک آسیب دیده است.

از سوی دیگر یکی از مقامات وزارت دفاع آمریکا که خواست نامش فاش نشود، گفت: نیرو‌های آمریکایی به سرنگونی پهپاد‌های ایرانی کمک کرده اند، اما هنوز مشخص نیست که نقش آمریکا چه بوده است.

براساس گزارش نیویورک تایمز شورای امنیت سازمان ملل متحد روز یکشنبه بعدازظهر جلسه‌ای اضطراری برای بحث در مورد حملات ایران به اسرائیل برگزار خواهد کرد. گیلاد اردان، سفیر رژیم صهیونیستی در سازمان ملل شامگاه شنبه در نامه‌ای خواستار برگزاری نشست اضطراری شد. از دیگر سو، ایران نیز در نامه‌ای به رییس دوره‌ای شورای امنیت -کشور مالت- نسبت به پاسخ اسرائیل و تشدید درگیری‌ها هشدار داده است.

منبع: شفقنا

دیگر خبرها

  • بایدن ورود کشتی های روسی به بنادر آمریکا را برای یک سال دیگر ممنوع کرد
  • بارندگی شدید در کرمان / مدارس رودبار و فاریاب تعطیل شد
  • مدارس شهرستانهای رودبارجنوب و فاریاب برای فردا تعطیل شد
  • انتقاد فرماندار بستان آباد ازوضعیت کشتارگاه نیمه صنعتی دام
  • فرماندار شهرستان بستان آباد خواستار تکمیل پروژه‌های نیمه تمام شد
  • مهمترین اقداماتی که در شرایط اضطراری باید انجام داد + فیلم
  • بازدید فرماندار ورامین از مراحل پایانی جاده روستایی احمد آباد، علی آباد و باغ خواص
  • وضعیت مصدومان‌شیمیایی سردشت بررسی شد/ ۸۰ نفر در صف ارزیابی
  • افزایش مصرف سوخت در استان سمنان
  • ایران ۱۸۵ پهپاد و ۱۴۶ موشک به اسرائیل شلیک کرد