Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش مهر، امانگلدی ضمیر بعدازظهر جمعه در جمع خبرنگاران ضمن اعلام هشدار به ساکنان محله های حکیم آباد، تازه آباد، کل آباد و عیدگاه آق قلا اظهار کرد: وضعیت آق قلا تا ظهر امروز (جمعه) مناسب بود و داکت یا کانالی که در کنار روستای یلمه خندان حفر کرده بودیم با تلاش های زیاد به خوبی مقاومت کرد.

وی افزود: با توجه به حجم جدید آب به شهر، سد کیسه ای شمال یلمه خندان شکسته و آب در حال پیشروی به سمت شهر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ضمیر گفت: تلاش های زیادی برای جلوگیری از ورود آب صورت گرفت اما با افزایش پیک آب نتوانستیم مانع ورود آب بشویم و این وضعیت نگران کننده است.

وی بیان کرد: بنابراین به ساکنان محلات حکیم آباد، تازه آباد، کل آباد و عیدگاه هشدار می دهیم و هشدارمان هم جدی است.

فرماندار آق قلا گفت: گرچه بخشی از این محلات تخلیه شده است اما کسانی که خانه دو طبقه دارند وسایل خود را به طبقات بالاتر منتقل کنند.

وی تصریح کرد: اگرچه شدت سیل به شدت سیل اول فروردین نیست اما به دلیل اشباع شدن زمین از آب و برگشت مردم به خانه های خود وضعیت نگران کننده است.

ضمیر گفت: توصیه و هشدار ما این است که مکان های نا امن را تخلیه کنند و به جای مناسب بروند، ستاد اسکان هم دو سالن را آماده کرده است تا در صورت اضطراری تر شدن وضعیت مردم در معرض خطر را اسکان دهیم.

وی بیان کرد: آب وارد روستاهای سقر یلقی، میرزاعلی یلقی و سلاق یلقی شده است حجم آب هم قابل توجه است.

گفتنی است با بارش روزهای اخیر در استان، امروز میزان آب ورودی به رودخانه گرگانرود در حوالی آق‌قلا به 200 متر مکعب بر ثانیه رسید و این امر سبب طغیان گرگانرود شد.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۶۴۰۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخلیه ساکنان چهار مجتمع مسکونی_تجاری به علت گودبرداری غیراصولی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، افسر کشیک سازمان آتش نشانی شهرداری قزوین از تخلیه ساکنان چهار مجتمع مسکونی_تجاری در شهر قزوین به دلیل گودبرداری غیراصولی و ریزش بخشی از سازه توسط آتش نشانان خبر داد.

یاسر شکوری اظهار کرد: در پی تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵ مبنی بر گودبرداری غیراصولی وسازه نگهبان، در میدان میرعماد، کوچه کاروان بلافاصله آتش نشانان ایستگاه ۲ شهید بابایی به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: در این حادثه سه مجتمع مسکونی تجاری در قالب ۱۳ واحد مسکونی به علت گودبرداری غیراصولی، وسازه نگهبان، بخشی از سازه آن تخریب شده بود که در معرض خطر ریزش قرار داشت.

شکوری ادامه داد: آتش نشانان با ایمن سازی مکان ضمن هشدار به ساکنان مبنی بر تخلیه واحد‌های خود، نسبت به ایمن سازی مکان اقدام کردند.

وی اضافه کرد: در حال حاضر اقدامات پیشگیرانه و مدیریت حوادث در این مکان صورت گرفته است.

شکوری یادآور شد: با ایمن سازی مکان حادثه، ساختمان مذکور را برای انجام اقدامات قانونی تحویل عوامل ذی‌ربط شد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • آخرین اخبار از سیل خراسان جنوبی؛ تخلیه برخی از روستاهای زیرکوه
  • آخرین اخبار از سیل خراسان جنوبی
  • خراسان جنوبی در محاصره سیل ؛ بعضی روستاها تخلیه شدند | انسداد برخی محورهای مواصلاتی + تصاویر
  • (تصاویر) شکسته شدن ۲ بند خاکی در زیرکوه / تخلیه برخی از روستا‌ها به علت سیلاب
  • شکسته شدن ۲ بند خاکی در زیرکوه / تخلیه برخی از روستا‌ها به علت سیلاب
  • عملیات تخلیه سیلاب در شهرستان زیرکوه ادامه دارد
  • تخلیه برخی از روستاهای شهرستان زیرکوه به علت سیلاب
  • ۲ بند خاکی در زیرکوه شکست/ ادامه امدادرسانی از سوی امدادگران
  • تخلیه ساکنان چهار مجتمع مسکونی_تجاری به علت گودبرداری غیراصولی
  • ۱۰۰ کامیونت زباله دپو شده در یک منزل مسکونی در بجنورد بارگیری شد