Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-23@06:30:03 GMT

یگان ویژه قادر به کنترل سکوهای آزادی نیست

تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۶۴۰۹۱

یگان ویژه قادر به کنترل سکوهای آزادی نیست

هواداران دو تیم پرسپولیس و سپاهان پیش از شروع بازی تمام حواسشان به سکوهای هم است.

به گزارش "ورزش سه"، یک ساعت تا آغاز دیدار سپاهان و پرسپولیس زمان باقی مانده که جو ورزشگاه به شدت تحت تاثیر فحاشی هایی است که از سوی هواداران دو تیم در ورزشگاه شنیده می شود؛ البته که تعداد پرسپولیسی ها بیشتر است و همین سبب شده تا آنها دست بالاتری نسب به حریف میهمان خود داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شدت درگیری ها در جایگاه های جنوبی ورزشگاه آزادی به حدی است که یگان ویژه قادر به کنترل آنها نیست و حتی در دقایقی یگان ویژه که برای عقب راندن هواداران سپاهان تلاش می کرد، با مشکل روبرو شد و چند نفری از آنها روی سکوها روی هم افتادند.


درگیری میان هواداران پرسپولیس و سپاهان در قسمت های جنوبی ورزشگاه آزادی از چپ و راست و فحاشی ها ادامه دارد و این  در شرایطی است که مسئولان استادیوم آزادی سعی دارند با بالا بردن صدای میکرون فون ها و اقدامات دیگر، آرامش را به سکوها بازگردانند که فعلا در این زمینه ناکام بوده اند.

 

 

 

 

فولادمبارکه سپاهان طرفداران پرسپولیس تهران ورزشگاه آزادی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: فولادمبارکه سپاهان طرفداران پرسپولیس تهران ورزشگاه آزادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۶۴۰۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سن سیروس، متراکم‌ترین استادیوم ایران (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، نکته مهم در مورد استادیوم سیروس قایقران که پیش از این با نام تختی انزلی شناخته می‌شد، تعداد حداقلی صندلی‌های ورزشگاه است که باعث شده تا هواداران ملوان در تمام راهروها نیز مستقر شوند و حتی سرپا بازی را تماشا کنند.

به این ترتیب استادیوم هشت هزار نفری ملوان با حضور هواداران ایستاده و آنهایی که در جای جای ورزشگاه مستقر هستند، تبدیل به یکی از متراکم‌ترین ورزشگاه‌های ایران می‌شود که شاید اگر دو برابر این تعداد هم ظرفیت داشت، پر می شد.

طرفداران ملوان حالا امید زیادی دارند تا در بازی حساس با سپاهان با اتکا به این حضور بتوانند برنده بازی شوند و به رتبه چهارم صعود کنند.

عکس: علی رفعتی

دیگر خبرها

  • بخش املاک دیوارمسدود می‌شود/ فرصت یک هفته‌ای به سکوها
  • افسوس بازیگران سینما در سن سیروس (عکس)
  • اشک چند سبزپوش در فولادشهر درآمد(عکس)
  • آتش‌بازی هواداران ملوان روی سکوهای سن‌سیروس +فیلم
  • محبوبیت بازیکنان آلومینیوم در اصفهان(عکس)
  • سن سیروس، متراکم‌ترین استادیوم ایران (عکس)
  • حضور معدود هواداران سپاهان در ورزشگاه سیروس قایقران +فیلم
  • رکورد ویژه استقلال در تاریخ لیگ برتر
  • سختگیری سازمان لیگ و خوش شانسی دانیال اسماعیلی‌فر؛ هواداران استقلال و سپاهان خواهان محرومیت مدافع پرسپولیس!
  • خداداد و قهرمانی روی سکوهای تختی (عکس)