Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-16@14:26:14 GMT

گزارش زنده؛ ذوب‌آهن 0- تراکتورسازی 0

تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۶۴۰۹۲

گزارش زنده؛ ذوب‌آهن 0- تراکتورسازی 0

شاگردان منصوریان به دنبال متوقف کردن تراکتورسازی هستند ولی تبریزی‌ها نیز تنها به کسب 3 امتیاز فکر می‌کنند.

 

به گزارش "ورزش سه"، ذوب‌آهن که بهترین تیم این فصل لیگ قهرمانان آسیا است، در لیگ برتر نیز شرایط خوبی دارد و در هشت هفته اخیر شکست‌ناپذیر بوده و امروز هم که از تراکتورسازی میزبانی می‌کند، در تلاش است تا روند چهار تساوی و چهار برد اخیرش را ادامه دهد و بعد از گرفتن امتیاز از تیم‌هایی مثل تراکتورسازی و پرسپولیس، این بار هم یک مدعی قهرمانی دیگر را از کورس دور کند، اما در آن سوی میدان قرمزپوشان آذربایجان نیز بعد از باخت به سپیدرود و پیکان، می‌خواهند با یک پیروزی امیدوار به قهرمانی بمانند و شرایط روحی خود در هفته‌های باقی مانده تا پایان فصل را بهتر کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


گزارش لحظه به لحظه دیدار تیم‌های ذوب‌آهن و تراکتورسازی را در همین صفحه از "ورزش سه" دنبال کنید:


هفته بیست و هفتم لیگ برتر؛ جمعه: 98/02/06 ؛ ساعت: 19
استادیوم: فولادشهر اصفهان/ تماشاگر: ؟؟؟؟
داور: حسین زرگر؛ کمک‌ها: فرزاد بهرامی و احد سلطانی؛ داور چهارم: امیررضا آشورماهانی/ کمک داوران خط: علی‌اصغر مومنی و کیوان علی‌محمدی/ ناظر داوری: سعید بطحایی.


ذوب‌آهن اصفهان

 

رشید مظاهری وحید محمدزاده محمد نژادمهدی میلاد فخرالدینی مسعود ابراهیم‌زاده حمید بوحمدان قاسم حدادی‌فر علیرضا چراغعلی ماریون سیلوا امیرارسلان مطهری رضا حبیب‌زاده

سرمربی: علیرضا منصوریان


تراکتورسازی تبریز

 

محمدرضا اخباری محمد طیبی ایمان سلیمی دانیال اسماعیلی‌فر احسان حاج‌صفی مهدی مهدی‌پور علیرضا نقی‌زاده مسعود شجاعی یوکیا سوگیتا اشکان دژاگه آنتونی استوکس

سرمربی: ژرژ لیکنز


لحظات حساس


دقیقه 3: پاس در عمق سوگیتا نزدیک بود موقعیت خطرناکی برای استوکس به وجود آورد که خروج به موقع مظاهری مانع از گلزنی مهاجم تراکتورسازی شد.


در حاشیه


* علیرضا نقی‌زاده، هافبک بومی تراکتورسازی به ترکیب این تیم رسیده و جانشین اکبر ایمانی محروم شده است.

تراکتورسازی تبریز ذوب آهن اصفهان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تراکتورسازی تبریز ذوب آهن اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۶۴۰۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارخانه ریسباف در هفته فرهنگی اصفهان بازگشایی می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، علی قاسم‌زاده در نشست صمیمانه اعضای کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر اصفهان که با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان و جمعی از هنرمندان برگزار شد، از بازگشایی کارخانه ریسباف همزمان با هفته فرهنگی اصفهان (در اردیبهشت ماه) خبر داد و اظهار داشت: تلاش می‌کنیم که با همکاری استانداری و اداره ارشاد، این مجموعه به میراث فرهنگی شهر و بزرگ‌ترین موزه شهر و حتی کشور تبدیل شود.

وی با اعلام اینکه مجموعه ریسباف در هفته جاری به شهرداری تحویل داده می‌شود، افزود: مرمت این مجموعه فوری آغاز می‌شود تا نسبت به تحقق یکی از رویاهای مهم این شهر و شهروندانش درخصوص این مکان گام برداریم.

تبدیل مکانی در تالار تیموری به موزه تئاتر، تهیه و ارائه لایحه مکمل کارت منزلت برای هنرمندان و ضرورت مشارکت جهت راه‌انداری مجدد جشنواره بهشت از دیگر موضوعاتی است که قاسم‌زاده در سخنان خود به آن اشاره کرد.

شهردار اصفهان اضافه کرد: سازمان نوسازی و بهسازی شهر اصفهان متعهد شده است که روند بهسازی موزه هنرهای معاصر را تا پایان ماه‌های محرم و صفر به پایان برساند.

به گزارش مهر، سوم تا نهم اردیبهشت ماه هفته نکوداشت اصفهان (هفته فرهنگی اصفهان) نامگذاری شده است.

ریسباف، دومین کارخانه ریسندگی اصفهان بود که بهمن‌ماه سال ۱۳۱۱ با بهره‌گیری از معماری دوران پهلوی احداث شد و سرانجام به دلیل بدهی تحت مالکیت بانک ملی درآمد؛ اواخر دهه ۸۰ بود که تلاش‌ها برای تبدیل این کارخانه به موزه اصفهان آغاز شد.

این کارخانه و به لحاظ جغرافیایی در سمت جنوب‌شرقی سی و سه پل، در سمت شرق چهارباغ بالا که آن زمان محور هزار جریب نامیده می‌شد و در محل باغ‌های «اعتمادالدوله» و «حاتم بیگ» قرار داشت و از غرب به محور اصلی چهارباغ بالا، از شمال به محور فرعی «یحیی‌خان»، از جنوب به محور فرعی «هفت‌دست»، و از جانب شرق، به بافت مسکونی، محدود می‌شود. کارخانه‌ای که در زمینی به مساحت بیش از ۶۹ هزار مترمربع و با سرمایه‌ای حدود ۳۱۴ هزار تومان و در قالب شرکت سهامی ساخته شد و تیرماه سال ۱۳۱۳ نیز فعالیت خود را شروع کرد.

طراحی کارخانه ریسباف توسط استادِ معماری به‌نام «معتمدی» و زیر نظر مهندس آلمانی «ماکس شونمان» انجام شد.

این بنا از زیباترین کارخانه‌های دوران پهلوی اول در شهر اصفهان است که بخش بزرگی از ضلع غربیِ سایتِ این کارخانه، به ورودی و فضاهای اداری و خدماتی، و سایر جوانب به فضای انبار اختصاص دارد. همچنین فضاهای کارگاهی در میانه سایت، توسط این فضاهای پیرامونی احاطه شده و ضلع‌های شمالی و جنوبی کارخانه، دیواری بلند با نمایی ساده دارند. در میانه سایت، سالن‌های تولید، در سمتِ غرب؛ سالن‌های تکمیل، در سمتِ شمال غربی و سالن رنگرزی در سمت جنوب شرقی، مکان‌یابی شده است.

کد خبر 6079519

دیگر خبرها

  • بازگشت نصرتی به تمرینات تراکتور
  • ماجرای سرقت وسایل زنان هوادار تراکتورسازی از امانات ورزشگاه (+عکس)
  • ماجرای سرقت وسایل زنان هوادار تراکتورسازی از امانات ورزشگاه
  • کارخانه ریسباف در هفته فرهنگی اصفهان بازگشایی می‌شود
  • سپاهان- ذوب‌آهن؛ دربی نصف‌جهان در شرایط ویژه
  • بازگشایی کارخانه ریسباف در هفته فرهنگی اصفهان
  • کارخانه ریسباف باید به موزه ملی اصفهان تبدیل شود
  • سهم هفت‌دقیقه‌ای جهانبخش از برد فاینورد برابر سیتارد
  • پیروزی فاینورد در حضور کوتاه‌مدت جهانبخش
  • مظفری‌زاده: خمس تا پایان فصل در تراکتور می‌ماند