Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - امروز يکي از مهم‌ترين نيازهاي جوامع اسلامي تربيت نسل انقلابي است؛ نسلي که در هر مقطعي قرار گرفت انقلابي عمل کند و از آرمان‌هاي ديني محافظت نموده و به پيش برود.
به گزارش خبرگزاري آريا، حجت الاسلام و المسلمين محمد پنجي مسئول نمايندگي ولي فقيه در سپاه ناحيه امام صادق عليه السلام شهرستان آبيک در سخنراني پيش از خطبه هاي نماز جمعه اين هفته شهر آبيک ضمن تبريک هفته عقيدتي سياسي در سپاه به مناسبت سالروز شهادت استاد مطهري اظهار داشت: در باب شهادت استاد مطهري مسئله فقط ياد کردن از او نيست بلکه مهمترين موضوع مسئله ترويج مباني اعتقاديِ اصيل اسلامي بر اساس انديشه هاي ناب استاد شهيد مطهري است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 وي در ادامه افزود: حضور نهاد مقدس بسيج در اقشار مختلف بر اساس انديشه‌هاي فرهنگي، اعتقادي، معرفتي و تربيتي است.
 حجت الاسلام پنجي افزود: حوزه نمايندگي ولي فقيه در سپاه در همين راستا با برگزاري کلاسهاي متعدد بر اساس انديشه‌هاي ناب استاد مطهري تلاش مي کند که کلاس هايي چون آموزش روخواني و روانخواني، تفسير قرآن کريم، کلاس هاي اخلاقي و تربيتي و بصيرتي در حوزه هاي مقاومت نقش ايفا کند.
 اين مقام مسئول اظهار داشت: ما معتقديم بر اساس همين آموزه هاي اصيل مي توانيم يک نسل انقلابي تربيت کنيم و بر همين اساس مي توانيم آرمان‌هاي انقلاب را محقق سازيم. حجت‌الاسلام پنجعلي در ادامه اظهار داشت: امروز يکي از مهم‌ترين نيازهاي جوامع اسلامي تربيت نسل انقلابي است؛ نسلي که در هر مقطعي قرار گرفت انقلابي عمل کند و از آرمان‌هاي ديني محافظت نموده و به پيش برود و بر اساس تربيت انقلابي، اخلاقي عمل کند و در مقابل دشمن کوتاه نيايد.
 حجت الاسلام پنجي در ادامه اظهار داشت: امروز نقش آفريني بسيجيان و سپاهيان دلاور و غيور را مي بينيد که بر اساس اين آموزه هاي ديني مقابل دشمن کوتاه نمي آيند؛ هر چند دشمن عليه آنان  جو سازي کند.
 وي تصريح کرد: آن روزي که امام راحل فرمان تشکيل سپاه را صادر کرد، کسي فکر نمي کرد اين سفره به اين گستردگي باشد، از دفاع مقدس تا بازسازي و تلاش براي عمران و آباداني کشور ، کمک به مردم مظلوم منطقه در عراق، سوريه، يمن، لبنان و ساير نقاط گرفته تا کمک به سيل زدگان در استان‌هاي گلستان خوزستان و لرستان که علي رغم دشمني دشمنان اين گستردگي به حدي رسيده که عالم گير خواهد شد و همه از نعمت اين سفره پربرکت متنعم خواهند گرديد.
 مسئول نمايندگي ولي فقيه در سپاه ناحيه امام صادق شهرستان آبيک با اشاره به اقدام سخيف ترامپ در تروريستي خواندن سپاه اظهار داشت: اقدام نابخردانه آمريکا در قدم اول عجز دولت آمريکا را مي رساند.
وي افزود:سپاه تامين کننده راهبرد منطقه اي ايران است و چون در قبال استراتژي منطقه اي ايران کم آورده اند اين تهمت ها را به  سپاه ميزنند.
پنجي گفت:  نکته دوم اينکه با اين اقدام ترامپ، آمريکا بيش از حد منزوي شد و خود مقامات امريکايي اقرار کردند که کار ترامپ نابخردانه بود .
وي در پايان اظهار داشت: اين اقدام احمقانه موجب انسجام ملي ما شد و هشتگ من يک سپاهي ام به لطف حماقت آمريکا بود که همه از سپاه حمايت کردند و اين اقدام نشان مي‌دهد که سپاه خار چشم دشمنان است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: آبيک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۶۴۱۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در حوزه مسکن همدان اقدام انقلابی صورت گیرد

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا قاسمی‌فرزاد ظهر امروز در جلسه‌ی شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان، گفت: شعار سال جهش تولید با مشارکت مردم باید در ابعاد مختلف اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی نیز تحقق یابد.

وی افزود: سهم وزارتخانه‌ها و دستگاه‌های اجرایی از اعتبارات سفر رئیس‌جمهور محترم باید توسط مدیران استانی پیگیری و جذب شود.

قاسمی‌فرزاد ادامه داد: اعتبارات تخصیصی باید توسط مدیران دستگاه‌های اجرایی به سرعت جذب و کارسازی شود.

وی تصریح کرد: دولت مردمی با تمام توان در انتقال آب تلاش کرد و با تشریک مساعی به نتیجه رسید.

کد خبر 6082056

دیگر خبرها

  • دشمنان بدانند ما از فلسطین آرمان بزرگ اسلام دست نخواهیم کشید
  • بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان کرمانشاه در راستای پاسخ سپاه به اسرائیل
  • سپاه پاسداران همواره توطئه‌های دشمنان را خنثی کرده است
  • رفع دائم مشکل کم‌آبی به تدبیر دولت انقلابی نیاز دارد
  • در حوزه مسکن همدان اقدام انقلابی صورت گیرد
  • حمله اخیر سپاه در پاسخ به تعدی رژیم صهیونیستی یک قدرت نوظهور به دنیا
  • اقدام شجاعانه ایران اسلامی در نتیجه وحدت و تقریب ملت آن است
  • ارتش و سپاه در مقابل دشمنان جانانه ایستاده‌اند
  • اتحاد روزافزون نیروهای مسلح موجب عصبانیت دشمنان شده است
  • اسرائیل دست از پا خطا کند برخورد جدی‌تری را مشاهده خواهد کرد