Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-23@19:29:47 GMT

هواداران قلعه‌نویی به ورزشگاه آمدند +عکس

تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۶۴۱۴۰

هواداران قلعه‌نویی به ورزشگاه آمدند +عکس

تعدادی از هواداران دو آتشه استقلال برای حمایت امیر قلعه‌نویی به ورزشگاه آزادی آمدند.

به گزارش مشرق، دیدار حساس دو تیم پرسپولیس و سپاهان کمتر از یک ساعت دیگر آغاز خواهد شد. این در حالی است که تمام راههای منتهی به ورزشگاه آزادی از سوی راهنمایی و رانندگی مسدود شده تا ترافیک سنگینی در اتوبان‌های اطراف ورزشگاه آزادی به وجود بیاید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

* این اتفاق باعث شد تا بسیاری از هواداران با بوق زدن اعتراض خود را نشان دهند تا هرچه زودتر راههای منتهی به ورزشگاه آزادی باز شود.

* تعداد زیادی از هواداران ماشین‌های خود را کنار اتوبان‌ها پارک کردند و پیاده به ورزشگاه آزادی حرکت کردند.

* برخی از هواداران که نتوانستند بلیت تهیه کنند به علت نبودن جای خالی قصد ترک ورزشگاه آزادی را دارند.

* از نکات قابل توجه این دیدار می‌توان به حضور تعدادی از هواداران دو آتشه استقلال اشاره کرد که برای حمایت امیر قلعه‌نویی به ورزشگاه آزادی آمده‌اند تا در جایگاه ۹ قرار بگیرند تا به تشویق سرمربی سابق استقلال بپردازند.

* بعضی از هواداران پرسپولیس هم با شعار پرسپولیس قهرمان لیگ برتر ایران تأکید کردند با پیروزی مقابل سپاهان می‌توانند جشن قهرمانی را خیلی زود در ورزشگاه آزادی بگیرند.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: رونق تولید گام دوم انقلاب وعده های روحانی اخبار سیل امیر قلعه نویی پرسپولیس سپاهان فوتبال ورزشگاه آزادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۶۴۱۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار وزیر ورزش با پیشکسوت مغضوب قلعه‌نویی!

به گزارش "ورزش سه"، محمد مایلی‌کهن که در روزهای گذشته به واسطه شکایت امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم ملی از خودش بسیار خبرساز شده بود، امروز یک میهمان ویژه در منزل خود داشت.

کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان عصر امروز و پس از پایان جلسه هیات دولت با حضور در منزل محمد مایلی‌کهن، با این پیشکسوت و سرمربی تیم ملی در جام ملت‌های خاطره‌انگیز ٩۶ دیدار کرد.

مرور خاطرات گذشته ورزش و فوتبال ایران بخشی از دیدار امروز بود. وزیر ورزش و جوانان با اشاره به خدمات مایلی‌کهن در ورزش ایران اظهار کرد: «از دو منظر دیدار با آقای مایلی‌کهن را برای خودم واجب می‌دانستم. یک اینکه شما در وزارت ورزش و جوانان همکار و پیشکسوت ما هستید و از طرف دیگر در دوران بازیگری و مربیگری زحمت زیادی برای ورزش کشیده‌اید و پیشکسوت ورزش ایران هستید و برای شما آرزوی سلامتی دارم.»

دیگر خبرها

  • کادر فنی تیم ملی منتظر جلسه قلعه نویی با رییس فدراسیون
  • اعلام زمان دو دیدار بعدی شاگردان قلعه‌نویی
  • دستیار قلعه‌نویی گزینه سرمربیگری یک تیم ملی را رد کرد
  • دستیار قلعه نویی سرمربیگری تیم ملی نوجوانان را نپذیرفت
  • دیدار وزیر ورزش با پیشکسوت مغضوب قلعه‌نویی!
  • دعوت AFC از قلعه‌نویی برای یک همایش
  • دعوت AFC از قلعه‌نویی و جلالی
  • دعوت از قلعه‌نویی و یک مربی ایرانی به گردهمایی مربیان بزرگ قاره
  • دعوت AFC از قلعه نویی و جلالی برای حضور در اجلاس مربیان آسیا
  • دعوت از قلعه‌نویی در گردهمایی بزرگ مربیان قاره