Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جنوب نیوز»
2024-04-23@16:31:43 GMT

مرگ یک فوتبالیست در جریان بازی+عکس

تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۶۴۲۰۰

مرگ یک فوتبالیست در جریان بازی+عکس

پاپی فاتی در جریان دیدار تیک های مالانتی و گرین مامبا به دلیل مشکل قلبی درگذشت. به گزارش«جنوب نیوز» به نقل از ایسنا؛ دوباره جهان فوتبال با یک حاثه تلخ روبرو شد. پاپی فاتی، بازیکن اهل بروندی دیروز (پنجشنبه) در جریان دیدار تیم‌های مالانتی و گرین مامبا جان خود را از دست داد. تنها ۱۵ دقیقه از بازی گذشته بود که این بازیکن ناگهان بر زمین افتاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با وجود اینکه به سرعت به بیمارستان انتقال داده شد پزشکان برای نجات جان او نتوانستند کاری انجام دهند. فاتی تنها ۲۹ سال داشت.

این خبر غیرمنتظره نبود. بازیکن اهل بروندی در ژانویه پس از انجام تست‌های پزشکی متوجه شد مشکل قلبی دارد. به همین خاطر پزشکان به او توصیه کردند یا عمل جراحی کند یا فوتبال را کنار بگذارد. فاتی به توصیه آنها گوش نداد و با تیم مالانتی قرارداد امضا کرد.

چهارشنبه هفته جاری نشریه آفریقایی "ساکر لادوما" به مشکل قلبی این بازیکن اشاره کرد و تیتر زد: دکتر به من گفت که ممکن است جانم را از دست بدهم.

فاتی برای تیم ملی بروندی بازی می‌کرد. او یکی از بازیکنان کلیدی در صعود تیمش به جام ملت‌های آفریقا بود. اتفاقی که برای نخستین بار رخ داد.

منبع: جنوب نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jonoubnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جنوب نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۶۴۲۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پوچتینو: از سیتی بهتر بودیم و باید می‌بردیم

به گزارش "ورزش سه"، چلسی در نیمه‌نهایی جام حذفی انگلیس با نتیجه ۱-۰ مغلوب منچستر سیتی شد. آنها در این بازی موقعیت‌های زیادی داشتند اما همه آنها را با بی‌دقتی از دست دادند تا سیتی به فینال جام حذفی برود. پوچتینو در نشست خبری پس از پایان دیدار، در مورد شرایط تیمش با خبرنگاران گفت‌وگو کرد.

دلیل شکست؟
خیلی راحت می‌شود توضیح داد. ما نمی‌توانستیم جلوی دروازه خوب کار کنیم و خطرناک باشیم، موقعیت‌های زیادی داشتیم اما گل نزدیم. وقتی شما تعداد زیادی موقعیت دارید که هیچکدام گل نمی‌شوند یعنی مشکل از آنجاست.

مستحق پیروزی بودید؟
فکر می‌کنم در بازی کمی از سیتی بهتر بودیم و می‌شود گفت مستحق برد بودیم اما مسئله اصلی گل کردن موقعیت‌هاست که آنها از ما بهتر بودند. ما باید گل می‌زدیم که امروز نزدیم.

کورس سهمیه اروپایی؟
اکنون این تنها هدف ماست. باید همه بازی‌های باقیمانده را ببریم که به رقابت‌های اروپایی برسیم.

صحنه مشکوک به پنالتی برای چلسی؟
فکر کنم شما بهتر صحنه را دیدید. از کنار خط سخت بود و نمی‌توانم نظر بدهم.

صحبت با داور درباره پنالتی؟
من فقط به داور گفتم چرا صحنه را از مانیتور مشاهده نکرد، چون دستیارم به من گفت که قطعا پنالتی بوده است. باید بگذریم.

عصبانی هستید؟
از نظر تاکتیکی مشکلی نداشتیم. ما خوب بازی کردیم و موقعیت‌های خوبی ساختیم اما مشکل ما گلزنی بود. باید درس بگیریم. این بازی نکات مثبتی هم داشت و می‌توانیم با گرفتن درس و تجربه از آنها در بازی‌های بعدی بهتر عمل کنیم. ما به زمان نیاز داریم تا به عنوان یک تیم پیشرفت کنیم.

پالمر مصدوم شد؟
نه فکر نکنم. بیشتر به‌خاطر خستگی بود. فردا بررسی می‌کنیم. امیدوارم مشکل جدی‌ای نباشد.

دیگر خبرها

  • آیا تیم‌های انگلیسی مشکل فشردگی برنامه بازی دارند؟
  • فوتبالیست لیگ‌برتری که در ۷سال فقط یک‌دقیقه بازی و تمدید کرده! / چرا هیچ سرمربی و مدیرعاملی جرات حذف او را ندارد؟ / آقای تاج، فساد واضح همین است
  • استفانو پیولی: آینده من؟ اینزاگی 14 ماه پیش مشکل داشت و ببینید اکنون چه دستاوردی دارد
  • ده‌روسی: آزمون با دیگر مهاجمان ما متفاوت است
  • انفجار و آتش‌بازی در کهکشان همسایه
  • تقویت و جلوگیری از ضعیف‌شدن چشم کودکان
  • مدیر مسابقات لالیگا در 48 سالگی درگذشت
  • پوچتینو: از سیتی بهتر بودیم و باید می‌بردیم
  • طلاقی که هزینه سنگینی برای بازیکن سرشناس داشت؛ آپارتمان، ویلا و ماشین گران‌قیمت برای همسر سابق!
  • پوچتینو: مشکل چلسی در هشت ماه گذشته تاکتیکی نبوده است