Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، توحید رستمی، مسئول بسیج دانشجویی استان کردستان در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در خصوص فعالیت گروه‌های جهادی در مناطق سیل زده گفت: با توجه به اینکه استان کردستان به عنوان معین لرستان در بحث سیل شناخته شده، فعالیت جهادگران بسیج دانشجویی استان از همان روز‌های ابتدایی وقوع سیل در لرستان آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رستمی افزود: از ابتدای وقوع سیل تا به الان توانسته ایم ۷ گروه عمرانی و پزشکی به پلدختر و کوهدشت استان لرستان اعزام کنیم.

وی با بیان اینکه ۳۷ گروه جهادی دانشجویی فعال در استان کردستان وجود دارد، گفت: در صورتی که شرایط لازم فراهم باشد از این امکان برخورداریم که تا شروع ماه مبارک رمضان تمامی گروه‌های جهادی فعالمان را به منطقه سیل زده پلدختر اعزام کنیم تا به فعالیت‌های جهادی بپردازند.

مسئول بسیج دانشجویی استان کردستان ادامه داد: هر گروه جهادی که به پلدختر و کوهدشت اعزام کردیم متشکل از ۱۰ تا ۱۵ جهادگر بوده است و این گروه‌ها در بازه‌های زمانی معین به مدت ۵ روز در منطقه فعالیت داشتند؛ البته عده‌ای از جهادگران بنا به خواست خودشان بیش از ۵ روز در منطقه به سیل زدگان خدمت رسانی می‌کردند.

رستمی خاطرنشان کرد: مرحله اول اردوی جهادی بسیج دانشجویی کردستان در قالب گروه پزشکی در شهرستان کوهدشت واقع در لرستان برگزار شد و اواسط فروردین نیز دومین مرحله اردوی جهادی تیم عمرانی ما در منطقه پلدختر برگزار شد که در آن جهادگران به پاکسازی منازل مسکونی سیل زدگان و لایروبی پرداختند.

وی اضافه کرد: سومین مرحله اردوی جهادی بسیج دانشجویی استان روز گذشته به منطقه پلدختر اعزام شد که در آن ۴۷ نفر از دانشجویان جهادگر استان حضور داشتند و در قالب ۴ گروه در پلدختر به فعالیت عمرانی خواهند پرداخت.

مسئول بسیج دانشجویی استان کردستان افزود: هدف ما از برگزاری اردو‌های جهادی، خدمت رسانی به سیل زدگان لرستانی است و علاوه بر آن، فضای معنوی حاکم بر منطقه تاثیر بسزایی در تربیت نیروی انسانی تراز انقلاب که یکی از خواسته‌های ما است، خواهد داشت.

انتهای پیام/ ر

۷ گروه عمرانی و پزشکی به مناطق سیل‌زده پلدختر و کوهدشت اعزام شده‎اند

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بسیج دانشجویی کردستان سیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۶۴۲۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیاز به ۵۷ هزار تخت خوابگاهی در دانشگاه‌های علوم پزشکی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما­  دکتر بنار در نشست معاونین فرهنگی و دانشجویی دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور که به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی قم در حال برگزاری است افزود: ما در مجموع ۲۶۳ هزار دانشجو داریم که از این تعداد بیش از ۸۶ هزار دانشجوی خوابگاهی مجرد و ۸۶۴ دانشجوی خوابگاهی متأهل هستند و ۵ هزار متقاضی داریم که خوابگاه ندارند. مدیر کل دانشجویی وزارت بهداشت با بیان اینکه تعداد خوابگاه‌های متأهلی هزار و ۶۹ و مجموعه تخت‌های خوابگاه‌های مجردی ما ۹۱ هزار تخت است، گفت: با توجه به فرسودگی برخی خوابگاه‌ها و پذیرش دانشجویان جدید حدود ۵۷ هزار تخت نیاز داریم که باید اضافه شود.

دیگر خبرها

  • فعالیت‌های محرومیت‌زدایی ۱۵ گروه جهادی دانشجویی در گنبدکاووس
  • اعزام ۶ گروه عملیاتی «آبفا» به مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • فعالیت ۷۴۰ گروه جهادی در مناطق مختلف استان
  • خدمات رسانی گروه جهادی حیدریون در مناطق کم برخوردار
  • اعزام تجهیزات بالگردی، ادوات مهندسی و خودروهای امدادی به مناطق سیل‌زده‌ جنوب شرق کشور
  • نیاز به ۵۷ هزار تخت خوابگاهی در دانشگاه‌های علوم پزشکی
  • صبوری مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه بوعلی سینا شد
  • پلمب مطب یک پزشک در کوهدشت/ پزشک متخلف ۱۱ میلیارد ریال جریمه شد
  • مسئول بسیج دانشگاه تهران : حمله سپاه پاسداران به رژیم صهیونیستی ، معجزه انقلاب است
  • آغاز طرح جهادی عملیات عمرانی و خدماتی شهرداری