Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست معاونت هماهنگی امورعمرانی استانداری خراسان رضوی گفت: اصلاح 20 نقطه حادثه‌خیز جاده‌های استان در دستور کار امسال قرار دارد ولی اگر در سایر نقاطی که اولویت کمتری دارند اعتبار جداگانه‌ای وجود داشته باشد، پس از تصویب کمیته برنامه‌ریزی شهرستان‌ها می‌تواند اقدام شود.

به گزارش قدس آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی معاونت هماهنگی و امور عمرانی استانداری خراسان رضوی، وحید قربانی در جلسه کمیسیون ایمنی حمل‌ونقل و ترافیک استان اظهار کرد: از بین 147 نقطه حادثه‌خیز خراسان رضوی، اصلاح تعداد 60 نقطه از سوی وزارت راه و شهرسازی ابلاغ و در سال‌های 96 و 97 اجرا شده و 37 نقطه باقی مانده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست معاونت هماهنگی امورعمرانی استانداری خراسان رضوی افزود: اصلاح 20 نقطه در دستور کار امسال قرار دارد ولی اگر در سایر نقاطی که اولویت کمتری دارند اعتبار جداگانه‌ای وجود داشته باشد، پس از تصویب کمیته برنامه‌ریزی شهرستان‌ها می‌تواند اقدام شود.

وی تاکید کرد: اصلاح نقاط حادثه‌خیز در سالیان اخیر حدود 80 درصد از شاخص تصادفات  را کاهش داده است.

قربانی با اشاره به نقش 50 درصدی عامل انسانی در تصادفات تصریح کرد: این نشان می‌دهد که فرهنگ ایمنی باید در مردم گسترش یابد تا بیش از پیش مراقب خود باشند.

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: نقاط حادثه خیز نقطه حادثه خیز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۶۴۳۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

الزامات و برنامه زمانبندی تشکیل مرکز ملی داده‌های زیارت بررسی شد

به گزارش قدس خراسان به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، سه‌شنبه ۴ اردیبهشت با حضور حجت‌الاسلام حجت گنابادی‌نژاد، جلسه بررسی و تحلیل تشکیل مرکز داده‌های زیارت در محل سالن شهید باهنر استانداری برگزار شد.

معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت استانداری خراسان رضوی گفت: با توجه به اهمیت مسئله زائر و زیارت و ضرورت سیاست‌گذاری‌ و راهبری دقیق و هوشمندانه، لازم است که در زمینه حکمرانی توجه و اهتمام بیشتری به مسئله زیارت داشته باشیم.

وی بیان کرد: در دولت سیزدهم، ۵ جلسه از کارگروه ملی زیارت برگزار شده است که یکی از مصوبات، تشکیل مرکز ملی داده‌ها توسط پژوهشکده زیارت دانشگاه فردوسی بود.

گنابادی‌نژاد افزود: مصوبات کارگروه ملی زیارت به منزله مصوبات هیات وزیران است و این فرصت خوبی است تا بتوانیم جریان خدمت‌رسانی به زائران را به صورت کمی و کیفی ارتقا بدهیم.

معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت استانداری خراسان رضوی تاکید کرد: جمع‌آوری اطلاعات آماری، بخشی از هدف راه‌اندازی مرکز داده‌های‌ زیارت است، ما به دنبال جمع‌آوری و ثبت همه اطلاعات و تحلیل‌های آماری مربوط به زیارت هستیم تا بتوانیم گزارش، تحلیل و طراحی متناسبی برای مسائل مختلف زیارت داشته باشیم.

وی متذکر شد: همکاری تمامی دستگاه‌های مرتبط توام با نگاه فعالانه و مبتکرانه و مدیریت و پیگیری جدی با یک برنامه زمانبندی توسط پژوهشکده زیارت از اولویت‌های فعال شدن مرکز داده‌های زیارت است.

دیگر خبرها

  • ۷۰ نقطه حادثه در مسیرهای اربعینی ایمن سازی شدند
  • بازدید معاون دادستان مرکز خراسان رضوی از نقاط حادثه‌ساز جاده کلات
  • تاکید معاون استاندار خراسان رضوی بر راه اندازی مرکز ملی داده‌های زیارت
  • کشور‌های همسایه خراسان رضوی فرصتی برای رونق صادرات هستند
  • خدمت‌رسانی گردان نانوایان خانوک کرمان با همراهی گروه‌های خادم یاران از ۸ استان کشور در دهه کرامت
  • الزامات و برنامه زمانبندی تشکیل مرکز ملی داده‌های زیارت بررسی شد
  • موانع پیش‌روی صادرات خراسان رضوی باید برطرف شود
  • رفع ۷۰ نقطه حادثه خیز در مسیر‌های منتهی به مرز‌ها
  • اصلاح ۱۴ نقطه حادثه‌خیز در جاده‌های استان اردبیل
  • ضرورت اهتمام به اقتصاد فضای مجازی در خراسان رضوی