Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام مختاری نگاه مدیریت اسلامی را براساس عدالت و پیشرفت خواند و گفت: مبنای نگاه مدیریت اسلامی براساس پایین شهر و بالای شهر نیست

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « حجت الاسلام روح الله مختاری» در خطبه های نماز عبادی سیاسی نماز جمعه شهرستان هشتگرد با تبریک روز شورا به زحمت کشان این عرصه گفت: مدیریت اسلامی حاکم بر شورا شهر براساس تقسیم بالای شهر و پایین شهر نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

امام جمعه شهرستان هشتگرد افزود: بهره مندی از ظرفیت و پتانسیل نیروهای جوان و کارآمد در راستای پیشرفت شهر با رویکرد بکارگیری آنان به عنوان مشاور و مدیر زمینه تحقق یک جامعه شهری پویا است.

 

وی با تأمل بر ضرورت برنامه های خرد و کلان در جهت پیشرفت مطالبات شهروندان مطرح کرد: شورائیان شهر و روستا با برنامه ریزی دقیق و به دور از روزمرگی، چشم انداز روشنی از جامعه پویا را احیاء می کنند.

 

خطیب نماز جمعه هشتگرد بیان کرد: معماری اسلامی از جمله برنامه های قابل توجه در حوزه برنامه ریزی شورا و شهرداری است که در این خصوص با الهام از کشورهای اسلامی در جهت معماری ایرانی اسلامی گام های خوبی می توان برداشت.

 

وی در بخش دیگر سخنان خود به هفته تکریم مساجد ویژه ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت: مساجد در آستانه ماه مبارک رمضان با همت فعالان مسجدی، آمادگی خود را برای پذیرش روزه داران انجام می دهند.

 

امام جمعه شهرستان هشتگرد مطرح کرد: برای حضور خانواده ها در مساجد باید مساجد خانوادگی شکل بگیرد و برای این منظور احیاء و پویایی مساجد با حضور فعالان مسجدی ضروری است.

 

 

پایان پیام/564

منبع: شبستان

کلیدواژه: قم کانون های فرهنگی هنری مساجد خبرگزاری شبستان خسارت سیل نماز جمعه سپاه مسجد مقدس جمکران سیل مدیریت شهری کرج خانوادگی مدیریت شهری مساجد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۶۴۳۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت تامین روشنایی محله های بی دفاع شهری

به گزارش خبرنگار مهر، مجتبی عبداللهی صبح پنجشنبه در پنجاه و هشتمین جلسه قرارگاه اجتماعی استان البرز که در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، ضمن اخذ گزارش از شهرداری فردیس در خصوص ۶ محله هدف عنوان کرد: در مجموع ۹ محله در فردیس و مشکین دشت مورد هدف این قرارگاه قرار دارند.

وی افزود: از این رو انتظار می‌رود شهرداران مربوطه در خصوص برنامه‌های ویژه برای سال ۱۴۰۳، طرح ارائه دهند. شهرداری‌ها باید رضایتمندی مردم را ارتقا دهند چراکه در مراجعات مردمی، بیشترین گله‌مندی از مدیریت شهری است، از این رو با توانمندسازی محله‌های هدف، می‌توان اعتماد و رضایت آنها را جلب کرد.

عبداللهی مطرح کرد: شهرداران و مدیران دستگاه‌ها به ویژه در بخش خدمات روی محله‌ها متمرکز شوند و با همپوشانی نسبت به حل موانع اقدام کنند. شهرداران طی هماهنگی با شرکت برق، روشنایی محله‌های بی دفاع شهری را تأمین کنند چراکه از این طریق علاوه بر تأمین روشنایی، امنیت محله‌ها نیز ارتقا می‌یابد.

استاندار البرز پس از استماع گزارش شهردار چهارباغ در خصوص اقدامات انجام شده در چهار محله هدف بیان کرد: چهارباغ هفت محله شامل چهار محله در بافت شهری و سه روستا مورد توجه این قرارگاه دارد. باید طی تعامل با مدیران خانه محله‌ها، نیازمندی‌ها بر اساس اولویت‌های مردم احصا و در جهت اجرای برنامه‌ها اقدام شود.

وی در خصوص پنج محله هدف شهرداری نظرآباد گفت: پروژه‌های بزرگ تعریف شده می‌توانند تأثیر بسزایی در ارتقای رضایتمندی و رفاه مردم داشته باشد، از این رو ضرورت دارد اجرای آنها تسریع شود. احداث و راه اندازی فرهنگسرا و ایجاد کتابخانه و برگزاری برنامه‌های فرهنگی و هنری در محله‌ها از اهمیت بالایی برخوردار است.

عبداللهی پس از گزارش شهردار طالقان در خصوص دو محله هدف افزود: شهرداری طالقان باید تعامل بیشتری با این محله‌ها داشته باشد و در ارتباط سازنده با مدیران خانه محله‌ها نسبت به حل مشکلات اقدام کند.

استاندار البرز با اشاره به برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۲۱ اردیبهشت ماه از تمامی مردم و مسؤولان خواست تا بار دیگر با حضور پرشور خود، دشمنان را از تحقق اهداف و برنامه‌های شوم برای این مرز و بوم ناامید کنند.

کد خبر 6088365

دیگر خبرها

  • ضرورت تامین روشنایی محله های بی دفاع شهری
  • صهیونیست‌ها امروز منفورترین رژیم در نگاه مردم جهان هستند
  • آیت‌الله رئیسی: صهیونیست‌ها امروز منفورترین رژیم در نگاه مردم جهان هستند
  • نقش مساجد فراتر از محلی برای عبادت است
  • توزیع اعتبارات کهگیلویه و بویراحمد مبنای منطقی ندارد
  • مدیریت آبرسانی به زمین های کشاورزی پایین دست سد زیردان چابهار سرعت می‌گیرد
  • پروژه‌های طرح میثاق رشت پیشرفت قابل قبولی دارد
  • گشت ارشاد تنها راه مقابله با بی‌حجابی عامدانه/ امر به معروف با نگاه از بالا به پایین منجر به بی‌نظمی اجتماعی می‌شود
  • ضرورت تغییر دیدگاه به بودجه بنیاد ملی نخبگان/ برنامه‌هایی برای نخبه‌های حوزوی داریم
  • ضرورت تغییر دیدگاه به بودجه بنیاد ملی نخبگان/ برنامه‌هایی برای نخبگان حوزوی داریم