Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-20@03:38:54 GMT

40 مصوبه در سفر استاندار به فردوس تصویب شد

تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۶۴۴۰۴

40 مصوبه در سفر استاندار به فردوس تصویب شد

بیرجند - ایرنا - استاندار خراسان جنوبی گفت: 40 مصوبه در راستای توسعه شهرستان فردوس در زمینه های مختلف آموزشی، زیرساخت ها، تامین آب و مشکلات حوزه تولید ابلاغ می شود.

به گزارش ایرنا محمد صادق معتمدیان عصر جمعه در نشست جمع بندی سفر استاندار خراسان جنوبی به فردوس افزود: امسال کلنگ زنی 2 پروژه مهم با پیگیری های مجموعه مدیریتی و مجمع نمایندگان استان در مجلس انجام می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: این پروژه ها شامل خط راه آهن ایستگاه جزین به فردوس به طول 75 کیلومتر است که با اعتبار اولیه 101 میلیارد تومان به زودی با حضور وزیر راه و شهرسازی در شهرستان کلنگ زنی می شود.
استاندار خراسان جنوبی گفت: تکمیل مسیر دیهوک به فردوس پروژه بعدی است که 17 کیلومتر آن بلاتکلیف مانده بود و با دستور صریح وزیر راه و شهرسازی به مرحله مناقصه گذاشته و پیمانکار آن مشخص شده و با حضور وزیر کلنگ زنی می شود.
وی ادامه داد: توفیق پیدا شد از روز گذشته به همراه تعدادی از مدیران کل دستگاه های اجرایی استان و نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در شهرستان فردوس حضور پیدا کنیم.
معتمدیان از فردوس به عنوان شهرهای با قدمت و تاریخی استان یاد کرد و گفت: این شهرستان از ظرفیت های خوبی در بخش کشاورزی و زیرساخت های گردشگری برخورداراست و یکی از مهم ترین آثار جهانی در فردوس قرار دارد.
وی اظهار داشت: در سفر 2 روزه ای که در شهرستان حضور پیدا کردیم دیدارهای مردمی با مردم در شهرها و بخش ها و روستاهای مختلف داشتیم و از نزدیک با مشکلات و درخواست های مردم آشنا شدیم.
استاندار خراسان جنوبی امروز (جمعه) از معدن مس چاه پلوند در دومین روز سفر به شهرستان فردوس و روستاهای چاه نو و پلوند بخش اسلامیه این شهرستان بازدید کرد.
استاندار خراسان جنوبی عصر روز گذشته (پنجشنبه) در هفتمین سفر شهرستانی خود وارد فردوس شد و از مجتمع پرورش و اصلاح نژاد بز سانن فردوس و باند امداد و نجات در این شهرستان نیز بازدید کرد.
معتمدیان با مردم باغستان و اسلامیه فردوس دیدار کرد و مشکلات و درخواست های آنان را از نزدیک شنید.
استاندار خراسان جنوبی همچنین دیروز از محل واقعه شکست آمریکا در صحرای طبس دیدن و در آیین گرامیداشت واقعه پنجم اردیبهشت شرکت کرد.
وی روز چهارشنبه نیز ضمن بازدید از روستاهای سیل زده شهرستان های بشرویه و طبس، مشکلات ساکنان این مناطق را از نزدیک مورد بررسی قرار داد.
معتمدیان امروز در نمازجمعه فردوس حضور یافت و از مجتمع پرورش شترمرغ و مجتمع پرورش ماهی در این شهرستان نیز بازدید کرد.
7559*3028

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد برنامه ريزي توسعه مصوبه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۶۴۴۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازیکنان سپاهان بدون استراحت در باغ فردوس!

به گزارش "ورزش‌سه"، پیروزی در دربی اصفهان برابر سپاهان بسیار پراهمیت بود و وقتی سوت پایان مسابقه به صدا درآمد، مورایس و شاگردانش با هر مصیبتی که بود موفق شدند سه امتیاز این مسابقه را با پنالتی شهریار مغانلو در دقیقه 69 به نام خودشان بزنند.

پس از این پیروزی فضای پیرامون باشگاه سپاهان و به ویژه فضای هواداری بهبود قابل توجهی پیدا کرده و انتظار می‌رود در 7 بازی باقی‌مانده لیگ برتر و همینطور رقابت‌های جام حذفی دیگر فضا علیه این تیم در ورزشگاه نقش جهان نباشد.

سپاهان بلافاصله پس از برگزاری بازی معوقه هفته هفدهم برابر ذوب‌آهن در نقش جهان باید آماده مصاف برابر ملوان در انزلی شود که روز یکشنبه در ورزشگاه سیروس قایقران برگزار خواهد شد و به همین دلیل مورایس فرصت زیادی برای آماده‌سازی شاگردانش ندارد و خیلی زود پس از پیروزی در دربی اصفهان بار دیگر بازیکنانش را به زمین چمن برد تا شرایط فنی و بدنی آنها را زیر نظر بگیرد. این در حالی است که در شرایط معمول مورایس معمولا یک روز به بازیکنانش استراحت می‌دهد ولی در این روزهای فشرده فرصت چنین کاری وجود ندارد و آنها 24 ساعت پس از پیروزی در باغ فردوس تمرین کنند.

البته در این تمرین بازیکنانی که روز گذشته مقابل ذوب‌آهن بازی کردند، با برنامه متفاوت و سبکی نسبت به سایر بازیکنان کارشان را پیش بردند.

دیگر خبرها

  • مسابقات منطقه‌ ای کشتی باچوخه در جوین برگزار شد
  • برگزاری راهپیمایی حمایت از اقدام تنبیهی سپاه در خراسان جنوبی
  • بازیکنان سپاهان بدون استراحت در باغ فردوس!
  • آتشکده نهبندان در صدر جدول بارندگی‌های خراسان جنوبی
  • حضور پلنگ برای نخستین بار در کوهسرخ خراسان رضوی + ویدئو
  • دعوت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برای حضور مردم در راهپیمایی حمایت از اقدام تنبیهی سپاه
  • ۵۰ میلیارد ریال برای بازسازی آسایشگاه جانبازان مشهد اختصاص یافت
  • اختصاص ۵۰ میلیارد ریال برای بازسازی آسایشگاه جانبازان قطع نخاعی مشهد
  • اجرای کامل ۷۲ درصد مصوبات اقتصادی سفر رئیس جمهور در لرستان
  • پیام استاندار خراسان جنوبی و رئیس شورای تأمین استان به مناسبت "روز ارتش جمهوری اسلامی و نیروی زمینی ایران"