Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-18@06:59:23 GMT

خاطرات و وصایای شهدا در دسترس جوانان قرار گیرد

تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۶۴۴۳۲

خاطرات و وصایای شهدا در دسترس جوانان قرار گیرد

به گزارش ایرنا، آیت الله محمدرضا ناصری عصر روز جمعه به همراه استاندار یزد در سفر به مهریز با چند خانواده شهید این شهرستان دیدار و افزود: عمل به وصایای شهیدان عزت و اقتدار نظام اسلامی را همراه دارد.
وی ادامه داد: بنیاد شهید و امور ایثارگران و سایر دستگاه های متولی امور فرهنگی و آموزشی ضروری است تا بنحو مناسب در راستای آشنایی نسل جوان با سیره شهیدان اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


امام جمعه یزد تصریح کرد: از مهمترین و موثرترین فعالیت های فرهنگی مورد نیاز کشور و جوانان است که اهداف و آرمان های شهیدان معرفی و تبیین شود که موجب گسترش روحیه ایثار و مقاومت می شود.
ناصری یزدی همچنین سرکشی به خانواده شهیدان را یک کار مهم فرهنگی، دینی، انقلابی و وظیفه مهم مدیران ذکر کرد که باید به صورت منظم و مستمر برگزار شود.
در این دیدارها استاندار یزد و هیات همراه نیز از صبر و مقاومت خانواده شهیدان و ایثارگران در مسیر اهداف و آرمان های نظام اسلامی قدردانی کردند.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد و همچنین استاندار با خانواده های معظم شهید والامقام میرزا محمود زارع بیدکی و جانباز شهید گرانقدر میرزا حسن قادری دیدار کردند.
مردم مهریز 313 شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده اند.
مرکز شهرستان 55 هزار نفری مهریز در 30 کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.
7536/ 6197
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام جمعه بنیاد شهید و امور ایثارگران خانواده فعالیت های فرهنگی نماینده ولی فقیه 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۶۴۴۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین خانه شهید در تهران افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد شیری شهردار منطقه ۱۵ تهران با اشاره به اهمیت فعالیت‌های فرهنگی در جامعه و ابعاد فرهنگ و تأثیر آن گفت: نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت و تحقق مسائل فرهنگی، با استناد به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) ضرورت امروز جامعه است.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و حفظ نام شهدا در بین مردم و به ویژه نسل جوان افزود: وظیفه داریم ایثارگری‌های شهدای این نظام و انقلاب را برای نسل‌های جدید متجلی کنیم و اجازه ندهیم فرهنگ منحط غرب جای ارزش‌های ناب اسلامی را بگیرد.

شیری با ابراز خرسندی از افتتاح این مجموعه در قدیمی ترین محله شهر تهران افزود: افتتاح خانه شهید بی شک منشأ خیرات بیشماری برای شهروندان خواهد شد و طبق پیش بینی‌های انجام شده علاوه بر خدمات اجتماعی- فرهنگی، خدمات پزشکی نیز به همت همرزمان شهدا به شهروندان ارائه خواهد شد.

شهردار منطقه ۱۵ تهران در این مراسم اضافه کرد: افتتاح خانه‌های شهید علاوه بر خدمت رسانی، سبب ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در میان شهروندان خواهد شد همچنین پایگاهی برای نسل نوجوان و جوان است تا بیشتر با رشادت‌ها و جان فشانی‌های این نسل آشنا شوند.

دومین خانه شهید در ۳ طبقه به متراژ ۱۲۰ متر به منظور ارائه خدمات اجتماعی، فرهنگی و پزشکی در خیابان ۱۷ شهریور، خیابان شهید رضایی (منصور) افتتاح شد.

کد خبر 6080918 فائزه نجارزادگان

دیگر خبرها

  • برگزاری یادواره شهید دارا و رئیسی در بخش تخت بندرعباس
  • واگذاری زمین به خانواده شهدا و ایثارگران انجام شود
  • نقش موثر هنر در انتقال اندیشه شهدا به نسل آینده + عکس
  • دومین خانه شهید در تهران افتتاح شد
  • دیدار استاندار یزد با جمعی از خانواده‌های شهدای ارتش
  • دیدار استاندار یزد با خانواده های شهدای ارتش
  • پیام تسلیت استاندار خراسان رضوی به مناسبت درگذشت پدر شهیدان دهنوی
  • بزرگداشت شهید حسین انتظاریان اردکانی در عقدا
  • دیدار مقامات قضائی استان با خانواده شهدا
  • شهدا موجب عزت و افتخار ملت و کشور هستند