Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-16@04:15:33 GMT

استاندار خراسان جنوبی وارد سرایان شد

تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۶۴۴۶۱

استاندار خراسان جنوبی وارد سرایان شد

به گزارش خبرنگار اعزامی ایرنا محمد صادق معتمدیان بدو ورود به سرایان با حضور در گلزار شهدا به مقام شامخ شهدای این شهرستان ادای احترام کرد.
وی به همراه امام جمعه و فرماندار سرایان، نماینده مردم فردوس، طبس، بشرویه و سرایان در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان استانی و محلی با حضور بر مزار شهدای سرایان و نثار شاخه گل با آرمان های والای شهیدان تجدید میثاق کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حضور در جمع مردم و مسجد جامع سرایان، میز خدمت و دیدار با نخبگان سرایان از برنامه های استاندار در سفر به این شهرستان است.
معتمدیان روز چهارشنبه ضمن بازدید از روستاهای سیل زده شهرستان های بشرویه و طبس، مشکلات ساکنان این مناطق را از نزدیک مورد بررسی قرار داد.
وی روز بعد در آیین گرامیداشت پنجم اردیبهشت سالروز شکست حمله نظامی آمریکا در صحرای طبس شرکت کرد.
استاندار خراسان جنوبی عصر دیروز (پنجشنبه) در هفتمین سفر شهرستانی خود وارد فردوس شد و ضمن بازدید از طرح ها و مجموعه های اقتصادی، با مردم شهرها و روستاهای مختلف این شهرستان دیدار کرد.
7559*3028
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام جمعه خراسان جنوبی مجلس شورای اسلامی مسجد جامع نخبگان 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۶۴۴۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور بیش از یک میلیون گردشگر نوروزی در همدان/ ثبت ۱۲۴ هزار و ۵۲۸ نفر شب اقامت در استان

ایسنا/همدان مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان همدان گفت: از تاریخ ۲۶ اسفندماه سال گذشته تا ۲۴ فروردین‌ماه ۱۴۰۳، جمع کل آمار بازدید گردشگران نوروزی در استان همدان به یک میلیون و ۱۳۱ هزار بازدید رسید. 

محسن معصوم‌علیزاده اظهار کرد: طبق آمارهای ارائه‌شده در مدت مذکور ۱۲۴ هزار و ۵۲۸ نفر شب در مراکز اقامتی رسمی شامل هتل، هتل آپارتمان، اقامتگاه‌های سنتی، بوم‌گردی، خانه‌مسافرها، زائرسراها، اردوگاه‌ها، پارک‌های ملی، طبیعت‌گردی و مجتمع‌های بین‌راهی اسکان یافتند.

وی یادآور شد: در شهرستان همدان کتیبه‌های گنجنامه ۹۷ هزار و ۴۰۰ بازدید، سایت‌موزه میدان امام خمینی(ره) ۷۶ هزار و ۴۳۹ بازدید، تپه عباس‌آباد ۶۵ هزار و ۷۰۹ بازدید و آرامگاه بوعلی ۴۹ هزار و ۲۸۲ بازدید (۵۲ نفر خارجی) را به خود اختصاص داده است.

معصوم‌علیزاده ادامه داد: ۴۴ هزار و ۵۷۰ بازدید از شیرسنگی، ۴۰ هزار و ۱۵۶ بازدید از آرامگاه باباطاهر (۹ گردشگر خارجی)، ۳۲ هزار و ۸۲۷ بازدید از مجتمع تفریحی و توریستی تله کابین گنجنامه و ۲۶ هزار و ۳۱ بازدید از تپه هگمتانه(۴۶  گردشگر خارجی) در این مدت ثبت شده است.

وی افزود: شهر بازی رنگین‌کمان ۲۲ هزار و ۷۰۰ بازدید، موزه دفاع مقدس ۲۱ هزار و ۳۵۰ بازدید، امامزاده محسن ۲۴ هزار و ۸۲۰ بازدید، مسجد جامع همدان ۱۷ هزار و ۵۹۰ بازدید، موزه تاریخ طبیعی ۹۷۴۹ بازدید، روستای هدف گردشگری ورکانه ۸۴۱۶ بازدید و گنبد علویان ۵۳۰۷ بازدید را به خود اختصاص داد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی استان همدان گفت: در شهرستان ملایر ۵۵ هزار و ۵۵ بازدید از باغ تاریخی سیفیه، ۴۰ هزار و ۶۰۷ بازدید از جاذبه گردشگری مینی‌ورلد و ۳۲ هزار و ۹۸۲ بازدید از دریاچه توریستی و تفریحی کوثر ثبت شده است.

وی ادامه داد: سراب گیان با ۴۶ هزار و ۴۶۷ گردشگر، سراب گاماسیاب با ۲۵ هزار و ۳۵ گردشگر و سراب فارسبان با ۲۱ هزار و ۲۱۶ گردشگر به عنوان پربازدیدترین مکان‌ها در شهرستان نهاوند گزارش شده است.

معصوم‌علیزاده یادآور شد: غارعلیصدر ۹۶ هزار و ۲۳۲ بازدید (۳۵۰ گردشگر خارجی)، باغ وحش علیصدر ۴۲ هزار و ۲۰۸ بازدید و تالاب شیرین‌سو ۲۶ هزار و ۶۸۳ بازدید در شهرستان کبودراهنگ را به خود اختصاص داد.

وی اظهار کرد: در این مدت ۴۴۸۰ گردشگر از روستای هدف گردشگری قلعه‌جوق، ۲۳۹۰ گردشگر از برج و مسجد خوش‌آباد و ۱۳۳۰ گردشگر از برج امامزاده ازناو شهرستان فامنین دیدن کردند.

معصوم‌علیزاده ادامه داد: در شهرستان رزن ۱۹۹۲ بازدید از امامزاده اظهر و ۱۰۷۹ بازدید از امامزاده هود گزارش شده است و در شهرستان تویسرکان پارک توریستی کمربسته سرکان ۲۳ هزار و ۵۵۰ بازدید، آرامگاه حیقوق نبی ۱۸ هزار و ۲۰ بازدید، کاروانسرای شاه عباسی فرسفج ۵۳۸۴ بازدید، خانه دکتر اقتداری ۲۷۴۰ بازدید، موزه تویسرکان ۲۱۹۰ بازدید و آرامگاه میررضی‌الدین آرتیمانی ۷۷۵ بازدید را به خود اختصاص داد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی استان همدان اظهار کرد: در شهرستان بهار نیز ۱۲ هزار و ۲۴۶ نفر از مقبره آیت‌الله بهاری، روستای گردشگری حیدره قاضی خان و کاروانسرای تاج‌آباد بازدید کردند.

وی در رابطه با بازدیدهای نظارتی از تأسیسات و مؤسسات گردشگری و تمامی مراکز خدمات‌رسانی ایام نوروز در استان همدان نیز گفت: در این ایام ۵۱۱ مورد بازدید از کل تأسیسات گردشگری استان انجام شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بازدید استاندار کرمان از مناطق درخطر سیل جنوب کرمان
  • تداوم نظارت مستمر بر بازار تا پایان سال
  • ۱۴۲۷ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد استان تحویل داده شد
  • بازدید سرزده استاندار از دانشگاه فرهنگیان خراسان شمالی
  • حضور بیش از یک میلیون گردشگر نوروزی در همدان/ ثبت ۱۲۴ هزار و ۵۲۸ نفر شب اقامت در استان
  • توصیه های استاندار درباره نقل و انتقال معلمان/تجلیل از ۳۸ معلم
  • اسکان بیش از ۳۱ هزار مسافر در خراسان جنوبی
  • بازدید بیش از ۶۵۴ هزار نفر از جاذبه‌های خراسان جنوبی در عید فطر
  • حضور 4 ورزشکار اسکواش خراسان جنوبی به  همراه تیم ملی ایران در مسابقات بین المللی قطر 
  • سامانه بارشی جدید کی وارد کشور می‌شود؟ | امروز ؛ رگبار باران و رعد و برق در ۱۰ استان | خیزش گرد و خاک در بخش‌هایی از کشور