Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@22:02:51 GMT

رقابت 61 رأس اسب در هفته چهارم کورس بهاره گنبد

تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۶۴۵۳۴

رقابت 61 رأس اسب در هفته چهارم کورس بهاره گنبد

گنبدکاووس - ایرنا - هفته چهارم مسابقات اسبدوانی کورس بهاره گنبدکاووس با شرکت 61 راس اسب و با حضور پرشور مشتاقان این ورزش اصیل منطقه، عصر جمعه در مجموعه سوارکاری این شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، این هفته از مسابقات در 6 دور مختلف به مسافت 1000 متر برگزار شد و در دور اول اسب بارش توانست در میان اسب‌های 3 ساله ترکمن کلاس Maiden عنوان نخست را از آن خود کرده و در پی او اسب های ماراتون هورس و سوگل آرشیدا به ترتیب مقام های دوم و سوم را به دست آوردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در دور دوم اسب های 3 ساله دوخون کلاس Maiden به میدان رفتند که در نهایت اسب کینگ بوی با پشت سر گذاشتن دیگر اسب ها اول شد، اسب ادوار به مقام دوم رسید و اسب ترکمن ام وی پی هم به عنوان سومی این دور بسنده کرد.
دور سوم مختص اسب‌های 3 ساله دوخون کلاس 5 بود که در یک کورس تماشایی و نزدیک بلک هورس زودتر از دیگر مدعیان به خط پایان رسید و در جایگاه اول ایستاد و مقام های دوم و سوم به اسب های دازملیسا و دازی رسید.
اسب ویوابوی قهرمان دور چهارم این هفته رقابت ها در بین اسب های 3 ساله ترکمن کلاس 5 بود که با قاطعیت اول شد و اسب های سامین و شوالیه دوم و سوم شدند.
در پنجمین دور این هفته، اسب های 3 ساله دوخون هندیکاپ کلاس 4 در میدان حاضر شدند که اسب دسپاینه با پیشی گرفتن از دیگر اسب های حاضر در این کورس برتری خود را نشان داد و به مقام اول دست پیدا کرد و اسب های آریس گلد و اسپید گل به کسب رتبه های دوم و سوم بسنده کردند.
در دور پایانی نیز اسب های 3 ساله دوخون هندیکاپ کلاس 5 رقابتی تنگاتنگ را به نمایش گذاشتند که در نهایت دیبالا توانست سریعتر از سایر اسب ها از خط پایان بگذرد و در جایگاه نخست قرار گیرد و اسب های تاپیک و نورآی هم عناوین دوم و سوم را به دست آوردند.
در پایان رقابت های امروز مبلغ 827 میلیون و 50 هزار ریال به عنوان جایزه به مالکان اسب‌های برتر تعلق گرفت.
9433/1860

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش سواركاري اسبدواني گنبدكاووس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۶۴۵۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هفته کابوس‌وار پدافند هوایی اسرائیل؛ گنبد آهنین شکار شد/ انتشار تصاویر ماهواره‌ای از انهدام تاسیسات پایگاه هوایی رامون در حمله موشکی ایران +فیلم و تصاویر

پس از اصابت دو پهپاد به محل مورد نظر نیز به نظر آتش سوزی ثانویه در این منطقه رقم می خورد و انهدام یا دست کم آسیب شدید به سامانه گنبد آهنین فوق قطعی به نظر می رسد.

سرویس دفاع و امنیت مشرق _ استراتژی جدید محور مقاومت در به هم زدن تمرکز نظامی رژیم صهیونیستی موجب شده تا آنها دچار سردرگمی در اولویت بندی تهدیدات خود و انتخاب محور اصلی نبرد شوند.

پس از عملیات انتقامی بزرگ ایران و تنبیه جنایتکاران صهیونیست، اکنون اختلافات شدید در داخل کابینه جنگی نتانیاهو برای نحوه پاسخگویی به تهدیدات و از دست ندادن بازدارندگی وجود دارد؛ آیا عملیات زمینی در رفح را آغاز کنیم؟ به دنبال تامین امنیت شمال سرزمین های اشغالی و عقب راندن حزب الله باشیم؟ با حملات انصارالله یمن از جنوب و تهدیدات علیه ناوگان تجارت دریایی مقابله کنیم یا به حمله موشکی و پهپادی بزرگ ایران پاسخ دهیم؟


در واقع تهدید همزمان از ۴ محور مختلف علیه این رژیم موجب شده تا از زمان عملیات طوفان الاقصی در ۷ اکتبر ۲۰۲۳ تا امروز صهیونیست‌ها چنین شرایط آچمز گونه ای را تجربه نکرده باشند.

جدیدترین غافلگیری حزب الله برای اسرائیل

در روزهای گذشته یگان توپخانه ای حزب الله لبنان بارها اقدام به شلیک گسترده راکت به سمت شهرک های شمال سرزمین های اشغالی و پایگاه های نظامی و جاسوسی آنها کرده است.

در جریان یکی از این حملات به شهرک کفر بلوم آتشبار سامانه پدافندی گنبد آهنین برای دفع حمله راکتی فعال می شود؛ این موضوع از چشم دوربین های نظارتی حزب الله پنهان نمانده و موقعیت پرتابگر سامانه گنبد آهنین مشخص می شود.


ویدئو هدف قرار دادن پرتابگر گنبد آهنین توسط پهپادهای حزب الله


در ویدئوی منتشر شده توسط بخش رسانه ای حزب الله مشخص است بلافاصله پس از رصد شلیک موشک ها از پرتابگر گنبد آهنین و پیش از آن که آنها اقدام به جا به جایی سامانه پدافندی کنند دو فروند پهپاد انتحاری (احتمالا از سری ابابیل) اقدام به هدف قرار دادن پرتابگر گنبد آهنین تنها با فاصله چند ثانیه از یکدیگر می کنند.


پس از اصابت دو پهپاد به محل مورد نظر نیز به نظر آتش سوزی ثانویه در این منطقه رقم می خورد و انهدام یا دست کم آسیب شدید به سامانه گنبد آهنین فوق قطعی به نظر می رسد.

توان رصد دقیق حزب الله و واکنش سریع آنها با استفاده از پهپادهای انتحاری خبری بسیار ترسناک برای پدافند هوایی رژیم صهیونیستی محسوب می شود زیرا در صورت هرگونه درگیری تمام عیار احتمالی در تابستان امسال ممکن است انهدام پرتابگرهای گنبد آهنین صهیونیست ها بارها تکرار شده و آنها پوشش پدافندی ضد راکت خود در شمال اسرائیل را از دست بدهند.

اصابت راکت های مقاومت به شهرک های صهیونیستی در شمال اسرائیل

انتشار تصاویر ماهواره‌ای از انهدام تاسیسات پایگاه هوایی رامون

اما پس از آن که صهیونیست ها دست به سانسور شدید خبری و ادعاهای مضحک در خصوص رهگیری ۹۹ درصدی موشک های ایرانی زده بودند به تدریج ابعاد جدیدی از خسارات سنگین وارد شده به دو پایگاه هوایی در صحرای نقب نمایان می شود.

در تازه ترین مورد، سرویس های انتشار تصاویر ماهواره ای تجاری، جدیدترین وضعیت محوطه پایگاه هوایی رامون در صحرای نقب را منتشر کردند.

تصویر ماهواره ای جدید از پایگاه هوایی رامون و محل اصابت ۵ موشک ایرانی

در این تصاویر دست کم ۵ اصابت موشک بالستیک به محوطه پایگاه هوایی دیده می شود.

مناطق هدف قرار داده شده، دو آشیانه برای تعمیر تجهیزات زمینی، یک ایستگاه نگهداری برای هواپیماهای ترابری و یک مرکز تفریحی افسران صهیونیست و احتمالاً یک برج نگهبانی بودند.

قابل ذکر است که همچنان تصاویر با کیفیت و دقت بالا (زیر ۳۰ سانتی متر) از دو پایگاه هوایی نواتیم و رامون که هدف حملات موشکی ایران قرار گرفتند منتشر نشده است و با در اختیار داشتن تصاویر با جزئیات بیشتر احتمال کشف اصابت های بیشتر در محوطه دو پایگاه هوایی وجود خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • کورس داغ قهرمانی؛ ترکیب احتمالی آرسنال برای جدال با وولورهمپتون
  • (عکس) آخرین وضعیت جدول لیگ برتر بعد از هفته بیست و چهارم
  • معرفی کشتی گیران طلایی در پنج وزن مسابقات بین المللی مریوان
  • معرفی برترین‌های روز نخست هفته دوم مسابقات اسبدوانی کورس بهاره گنبدکاووس
  • معرفی برترین های روز نخست هفته دوم مسابقات اسبدوانی کورس بهاره گنبدکاووس
  • هفته کابوس‌وار پدافند هوایی اسرائیل؛ گنبد آهنین شکار شد/ انتشار تصاویر ماهواره‌ای از انهدام تاسیسات پایگاه هوایی رامون در حمله موشکی ایران +فیلم و تصاویر
  • فرزند چهارم کایل واکر به دنیا آمد؛ خیانت بزرگ واکر فراموش شد؟!
  • وضعیت کورس قهرمانی لیگ برتر انگلیس در هفته گذشته به روایت هوش مصنوعی / فیلم
  • تیم گندمان قهرمان رقابت‌های جام رمضان
  • سپاهان به کورس قهرمانی بازمی‌گردد/شانس قهرمانی استقلال بالاتر است