Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- دیدار تیم‌های فوتبال ذوب‌آهن اصفهان و تراکتورسازی تبریز در هفته بیست‌وهفتم لیگ برتر با برتری شاگردان منصوریان به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، در هفته بیست‌وهفتم لیگ برتر فوتبال تیم‌های ذوب‌آهن اصفهان و تراکتورسازی تبریز امشب (جمعه) از ساعت ۱۹ در ورزشگاه فولادشهر اصفهان به مصاف هم رفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بازی در نهایت با نتیجه دو بر صفر به سود شاگردان منصوریان به پایان رسید. گل‌های تیم ذوب‌آهن را وحید محمدزاده (۱۶ - پنالتی) و مهران درخشان‌مهر (۴ + ۹۰) زد. همچنین اشکان دژاگه در دقیقه ۸۷ یک ضربه پنالتی را از دست داد و مظاهری این توپ را مهار کرد.

با ثبت این نتیجه ذوب‌آهن ۳۳ امتیازی شد و تراکتورسازی هم ۴۹ امتیازی باقی ماند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: لیگ برتر تراکتورسازی ذوب آهن میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۶۴۶۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلافگی حسینی از موقعیت‌های سوخته

آفتاب‌‌نیوز :

شاگردان سیدمجتبی حسینی انگیزه زیادی در دیدار روز گذشته مقابل ذوب‌آهن داشتند و سعی کردند با کسب پیروزی در ورزشگاه فولادشهر به رتبه هفتم جدول صعود کنند، اما موقعیت‌های این تیم تبدیل به گل نشدند تا این سرمربی افسوس فرصت‌های از دست رفته در تقابل با تیم سابقش را بخورد.

مجتبی حسینی که مدام در طول بازی نکات لازم را به بازیکنان خود گوشزد می‌کرد، در نیمه اول با نمایشی از سوی شاگردان خود مواجه شد که فقط در بحث گلزنی ناموفق بودند و این مورد هم توسط این سرمربی اشاره شد که باید در زدن ضربات آخر دقت کنند و نمایش تاکتیکی و فنی آن‌ها در فولادشهر یا سایر بازی‌ها کافی نیست.

آلومینیوم روز گذشته شروع خوبی مقابل ذوب‌آهن داشت و اگر کمی خوش‌شانس بود، موقعیت‌های این تیم تبدیل به گل می‌شدند که این اتفاق نیفتاد و حتی یک‌بار هم ضربه مهدی لیموچی به تیرک عمودی اصابت کرد و به بیرون رفت.

مجتبی حسینی با وجود نمایش خوب تیمش مقابل ذوب‌آهن به هدف خود در این دیدار نرسید و حالا به دنبال آماده‌سازی تیمش برای دیدار آینده برابر پرسپولیس است تا بتوانند در جام حذفی شگفتی‌ساز شوند.

منبع: ورزش سه

دیگر خبرها

  • پرسپولیس ۲۷۶۵ روز در حسرت شکست آلومینیوم!
  • پرسپولیس 2765 روز در حسرت شکست آلومینیوم!
  • طلسم 2765 روزه پرسپولیس علیه صعود آلومینیوم!
  • مهمدی با برتری بر قاتل چنگیز، مدعی قهرمانی المپیک 2024 شد
  • لیگ قهرمانان آسیا/ یوکوهاما ۱۰ نفره فینالیست شد
  • الهلال (۴) ۲ - ۱ (۵) العین/ شگفتی بزرگ در آسیا با صعود شاگردان کرسپو به فینال+ فیلم
  • آذرباد: برتری پرگل برابر تراکتور به خاطره‌ها پیوست/ کسب سهمیه آسیا سخت شده است
  • کلافگی حسینی از موقعیت‌های سوخته
  • شهریار و رامین یک قدم تا 20 شدن!
  • بازتاب موفقیت شاگردان رنگرز در UWW؛ ایران اولین تیم کامل