Web Analytics Made Easy - Statcounter

هفته بیست‌وهفتم لیگ برتر فوتبال با پیروزی ذوب‌آهن مقابل تراکتورسازی پیگیری شد.

به گزارش مشرق، هفته بیست‌و‌هفتم لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۹ امروز (جمعه) با برگزاری دیدار تیم‌های ذوب‌آهن اصفهان و تراکتورسازی تبریز در ورزشگاه فولاد شهر پیگیری شد که این دیدار با نتیجه ۲ بر صفر به سود ذوب‌آهن به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وحید محمدزاده در دقیقه ۱۵ از روی نقطه پنالتی و مهران درخشان‌مهر ۴+۹۰ گل‌های این بازی را به ثمر رساندند. اشکان دژاگه در دقیقه ۸۸ یک ضربه پنالتی برای تراکتورسازی از دست داد و رشید مظاهری توپ را دفع کرد.

حسین زرگر قضاوت این دیدار را بر عهده داشت که تنها کارت زرد این بازی را به مسعود شجاعی از تیم تراکتورسازی نشان داد.

شاگردان جرج لیکنز که در دو بازی قبلی خود مقابل سپیدرود و پیکان شکست خورده بودند، در این بازی سومین شکست متوالی خود را تجربه کردند تا با ۴۹ امتیاز در رده چهارم جدول باقی بمانند و بیش از پیش از جمع مدعیان لیگ برتر دور شوند. شاگردان منصوریان هم پس از متوقف کردن سپاهان و پرسپولیس و پیروزی مقابل پدیده، موفق شدند به روند خوب خود در هفته‌های اخیر ادامه دهند و با ۳۳ امتیاز تا رده هفتم جدول صعود کنند.

 

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: رونق تولید گام دوم انقلاب وعده های روحانی اخبار سیل اشکان دژاگه تراکتورسازی ذوب آهن اصفهان لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۶۴۶۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منچستریونایتد ۳(۴) - (۲)۳ کاونتری/ صعود خجالت آور شیاطین به فینال+ فیلم

در دومین دیدار از مرحله نیمه نهایی جام حذفی انگلیس، تیم منچستریونایتد در ورزشگاه ویمبلی شهر لندن به مصاف تیم دسته دومی کاونتری سیتی که پس از تساوی ۳-۳ در پایان ۱۲۰ دقیقه، در ضربات پنالتی با نتیجه چهار بر سه حریفش را شکست داد.

منچستریونایتد در این بازی سه گل پشت سر هم توسط مک تومینای (۲۳)، مگوایر (۱+۴۵) و فرناندز (۵۹) به ثمر رساند و به نظر می‌رسید صعودی آسان به فینال خواهد داشت، اما در ۲۰ دقیقه پایانی تیم کاونتری کامبکی شگفت انگیز به بازی داشت. سیمز (۷۱)، اوهاره (۷۹) و رایت (۵+۹۰) گل‌های کاونتری را زدند.

بازی در وقت‌های اضافه گلی نداشت تا کار به ضربات پنالتی کشیده شود. در ضربات پنالتی کاسیمیرو پنالتی نخست یونایتد را از دست داد تا شاگردان تن هاخ در آستانه حذف قرار بگیرند، اما در ادامه یک پنالتی را اونانا مهار کرد و یک پنالتی هم به بیرون زده شد تا منچستریونایتد ۴-۲ در ضربات پنالتی پیروز شود.

دیدار فینال ۲۵ روز دیگر بین دو تیم شهر منچستر برگزار خواهد شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • پرسپولیس با ۵ تغییر مقابل آلومینیوم اراک بازی می‌کند
  • شکست مطلق؛ در خصوص ستاره خاموش،‌حق با نکونام بود!
  • منچستریونایتد ۳(۴) - (۲)۳ کاونتری/ صعود خجالت آور شیاطین به فینال+ فیلم
  • ربیعی: بازی‌های تیم من را با وسواس قضاوت کنید!
  • پس از شکست ۳-۰ خانگی مقابل لچه؛ ساسولو در آستانه سقوط به سری بی
  • سکوت برناردو در مورد پنالتی جنجالی شکست
  • امامعلی: الان بگوییم پنالتی بوده یا نبوده چه فایده دارد
  • ژاوی: باید شکست مقابل PSG را هضم و برای بازی فردا آماده شویم
  • مدیر شس آذر: دلیل کارهای نکونام را نمی‌دانم؛ پنالتی استقلال درست نبود
  • مدیر شمس آذر: پنالتی استقلال غلط بود/دلیل رفتار نکونام چیست؟