Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان، رییس هیات دو و میدانی استان اصفهان از قهرمانی دونده تیم اصفهان در بخش انفرادی و نایب قهرمانی تیم اصفهان در مسابقه دو استقامت جام زنده رود خبر داد و گفت : این نخستین دوره مسابقه استقامت 12 کیلومتر جام زنده رود بود که با شعار دویدندکتر شماست و در حاشیه رودخانه همیشه جاری زنده رود برگزار شد و جای خورسندی است که ورزشکاران تیم اصفهان نتایج خوبی را به خود اختصاص دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

محمدرضا برکت استقبال ورزشکاران سراسر کشور از این رویداد ورزشی را کم نظیر دانست و گفت : خدا را شاکریم که امروز شاهد حضور 300 ورزشکار و قهرمان از 20 استان کشور بودیم و در کنار دیگر دستگاه ها از جمله فرمانداری اصفهان، اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان، هیات ورزش کارگران استان اصفهان، پلیس راهور استان اصفهان، معاونت ورزشی تفریحی و اداره توسعه فرهنگ سلامت سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان، نیروی انتظامی، اورژانس، آتش نشانی و ... تلاش کردیم یک روز ورزش را در خیابان های اصفهان برای جوانان و علاقه مندان به ورزش و سلامت بسازیم و همچنین برای دیگر شهروندان نیز که تماشاگر این مسابقه بودند برای ورزش و دویدن ایجاد انگیزه کنیم.

برکت از پرداخت جایزه 10 میلیون تومانی به نفر اول، 7 میلیون تومانی به نفر دوم و 5 میلیون تومانی به نفر سوم این مسابقه خبر داد و گفت : در نخستین دوره مسابقه جام زنده رود خلیل ناصری از تیم اصفهان نفر اول، سیدامیر زمانیپور از همدان مقام دوم و محمدجواد صیادی از فارس مقام سوم را به خود اختصاص دادند و در بخش تیمی نیز تیم های استان های فارس، اصفهان (الف) و البرز (الف) مقام های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

محمدرضا برکت ضمن آرزوی برگزاری هرچه بهتر و گسترده تر مسابقه دو استقامت جام زنده رود در سال های آینده گفت: با حمایت دکتر نوروزی شهردار محترم اصفهان از ورزش و رویداد های ورزشی از این دست و رایزنی های انجام شده با فدراسیون دو و میدانی امیدواریم هر ساله شاهد برگزاری این رویداد باشیم و بتوانیم ضمن قرار دادن این رویداد در تقویم فدراسیون و برنامه های فرهنگی هفته اصفهان به سمت برگزاری یک مسابقه ماراتن بزرگ و بین المللی در اصفهان باشیم.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان اصفهان اصفهان پلیس راهور رقابت سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۶۴۶۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت ۸۰ درصدی پیاده‌روسازی خیابان آیت‌الله اشرفی اصفهانی

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان گفت: اجرای عملیات کف‌فرش و پیاده‌روسازی ضلع جنوبی خیابان آیت‌الله اشرفی‌اصفهانی به‌طول ۸۰۰ متر با ۸۰ درصد پیشرفت در دست اقدام است.

سیدسلمان قاضی‌عسگر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: پیاده‌روها باید استاندارد اساسی را دنبال کند و متناسب با هدف ساخت آن‌ها این امکان به شهروندان داده شود تا به معنای عام در کنار اصل حفاظت و ایمنی شخصی بتوانند به‌عنوان عابر از فضای لازم برای عبور و مرور استفاده کنند.

وی افزود: در راستای خدمت‌رسانی شایسته و پاسخ به مطالبات شهروندان منطقه ۹ شهرداری اصفهان عملیات پیاده‌روسازی در سطح این منطقه با هدف تسهیل در عبور و مرور عابران و سلامت شهروندان در قالب پروژه‌های محله‌محور در حال اجرا است.

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان تصریح کرد: عملیات پیاده‌روسازی خیابان آیت‌الله اشرفی اصفهانی به‌طول ۸۰۰ متر در ضلع جنوبی این خیابان حدفاصل مادی غفاری تا خیابان قدس در حال انجام است.

قاضی‌عسگر ادامه داد: این پروژه شامل عملیات خاک‌برداری، تسطیح و ریگلاژ، بسترسازی متراکم، بتن‌ریزی و اجرای کف‌فرش پیاده‌روها با مبلغ اولیه پیمان برابر ۲۷ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال در دست اقدام است.

وی با اشاره به پیشرفت ۸۰ درصدی این پروژه گفت: پروژه کف‌سازی و پیاده‌رو سازی این خیابان با هدف استانداردسازی معابر، بهبود عبور و مرور، افزایش رفاه شهروندان و برقراری نظم گذرگاه‌ها طی مدت زمان چهار ماه به بهره‌برداری خواهد رسید.

کد خبر 746904

دیگر خبرها

  • اعزام زائران اصفهانی حج تمتع از سوم خرداد به سرزمین وحی
  • درخشش اصفهانی‌ها در میان برترین‌های ورزش ایران
  • رقابت بیش از ۶۴ هزار اصفهانی در مارتن کنکور ۱۴۰۳
  • رقابت ۶۴ هزار و ۷۱۹ داوطلب اصفهانی نوبت اول آزمون سراسری از فردا
  • رقابت ۶۴ هزار و ۷۱۹ داوطلب اصفهانی نوبت اول آزمون سراسری
  • برگزاری ۳۵۰ برنامه در مناطق شهر به‌مناسبت هفته فرهنگی اصفهان
  • صغیر اصفهانی، شاعری که اندیشه‌ای کبیر داشت
  • فقط این مربی می‌تواند یونایتد را قهرمان لیگ برتر کند
  • تخریب کلامی ستاره جهانی ورزش ایران | اول چند مسابقه قهرمان شو بعد اینطور حرف بزن!
  • پیشرفت ۸۰ درصدی پیاده‌روسازی خیابان آیت‌الله اشرفی اصفهانی