Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-16@16:04:10 GMT

تساوی یک نیمه‌ای پرسپولیس و سپاهان

تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۶۴۶۸۸

تساوی یک نیمه‌ای پرسپولیس و سپاهان

نیمه نخست دیدار تیم‌های پرسپولیس و سپاهان با تساوی به پایان رسید.

به گزارش مشرق، دیدار تیم‌های پرسپولیس و سپاهان از هفته بیست‌وهفتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از ساعت ۲۰:۱۵ امشب (جمعه) در ورزشگاه آزادی آغاز شد که نیمه نخست با نتیجه تساوی بدون گل خاتمه یافت.

 

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، سید جلال حسینی، محمد نادری، مهدی شیری، محسن ربیع‌خواه، کمال کامیابی‌نیا، احمد نورالله‌ی، مهدی ترابی، بشار رسن، سروش رفیعی و علی علیپور.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ترکیب سپاهان: پیام نیازمند، حسن جعفری، سیاوش یزدانی، عزت الله پورقاز، سعید آقایی، مهدی کیانی، ولادیمیر کومان، محمد کریمی، سجاد شهباززاده، مهرداد محمدی و کی‌روش استنلی.

داور: بیژن حیدری

دقیقه ۳: محسن ربیع‌خواه با خطا روی کی‌روش استنلی پشت محوطه جریمه موقعیتی خوب را نصیب سپاهانی‌ها کرد که ضربه مهرداد محمدی از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۱۵: کرنر ارسالی روی دروازه سپاهان با ضربه سر نادری همراه شد که توپ سرگردان در محوطه جریمه را سعید آقایی بار دیگر راهی کرنر کرد.

دقیقه ۱۷: مهدی شیری از سمت راست ارسالی روی دروازه سپاهان انجام داد که موقعیت مناسبی برای پرسپولیسی‌ها ایجاد کرد، اما سروش رفیعی نتوانست به توپ ضربه بزند تا این موقعیت از دست برود.

دقیقه ۲۰: ضربه ایستگاهی بار دیگر برای سپاهان به دست آمد که ارسال محمد کریمی از سمت راست به تیر دوم به خوبی به سیاوش یزدانی رسید. ضربه سر این بازیکن راهی به دروازه نداشت و به شکلی خطرناک از کنار دروازه راهی اوت شد.

دقیقه ۲۴: احمد نورالله‌ی از پشت محوطه جریمه اقدام به شوتزنی کرد که توپ از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۳۱: توپ سرگردان در محوطه جریمه پرسپولیس در نهایت پشت محوطه جریمه به کومان رسید که شوت این بازیکن پس از برخورد به مدافعان حریف راهی کرنر شد.

دقیقه ۳۴: پشت محوطه جریمه سپاهان توپ در موقعیت خوبی به علیپور رسید که ضربه بی‌جان این بازیکن راهی به دروازه نداشت.

دقیقه ۳۸: خطای مهدی کیانی به روی سروش رفیعی ضربه ایستگاهی از موقعیتی مناسب را نصیب پرسپولیسی‌ها کرد. رفیعی این ضربه را به سمت دروازه شلیک کرد که نیازمند تن به کرنر داد.

دقیقه ۳۹: کرنر ارسالی توسط رفیعی را علیپور به سمت دروازه زد که توپ به شکل خطرناکی از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۴۵: بشار رسن توپی که پشت محوطه جریمه به دست آورده بود را با شوتی ناگهانی به سمت دروازه سپاهان شلیک کرد و توپ با فاصله‌ای بسیار کم از کنار دروازه راهی اوت شد.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: رونق تولید گام دوم انقلاب وعده های روحانی اخبار سیل پرسپولیس سپاهان لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۶۴۶۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوت تماشایی شوامنی: هیچکس نفهمید چطور گل شد

به گزارش "ورزش سه"، پیش از بازی برگشت مقابل منچستر سیتی در مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، رئال مادرید در چارچوب هفته سی و یکم لالیگا مهمان مایورکا است.

کارلو آنچلوتی برای این دیدار به برخی از بازیکنانش مانند وینیسیوس جونیور، رودریگو، تونی کروس، ادواردو کاماوینگا و دنی کارواخال استراحت داده است و در سمت دیگر اورلین شوامنی را که اغلب در پست دفاع وسط بازی می‌دهد، با توجه به اینکه برای دیدار برگشت برابر سیتی محروم است، در پست هافبک قرار داده است.

نیمه اول این بازی آرام و کم‌موقعیت دنبال شد. جدی‌ترین فرصت رئال شوت فنی و پشت محوطه جود بلینگام بود که به تیر افقی دروازه برخورد کرد و دفع شد.
مادریدی‌ها چند شوت از راه دیگر را هم امتحان کردند اما در گلزنی ناکام بودند تا اینکه در نیمه دوم این اتفاق به زیباترین شکل ممکن رخ داد.

سه دقیقه پس از آغاز نیمه دوم، شوامنی در پشت محوطه صاحب توپ شد. در حالی‌که انتظار می‌رفت او توپ را برای بازیکنان نزدیک‌تر به محوطه بفرستد، در تصمیمی ناگهانی اقدام به شوت‌زنی کرد. توپ که به شکل جالبی به سمت دروازه رفت، به کنج چارچوب چسبید و دروازه‌بان حریف هم فقط موفق شد با نگاهش ضربه را تعقیب کند.

این گل دست آنچلوتی را برای ادامه بازی باز می‌گذارد. چرا که او دیگر مجبور نیست بازیکنان اصلی که بر روی نیمکت هستند را به بازی ببرد‌. در سمت دیگر هواداران رئال با دیدن این گل یک بار دیگر برای غیبت شوامنی در دور برگشت مقابل منچستر سیتی حسرت خواهند خورد.

ویدئو: 329923

دیگر خبرها

  • چلسی ۶-۰ اورتون: هشدار بزرگ به تیم گواردیولا
  • دربی سرخابی‌ها در امارات به سود قایدی و کلباء
  • محمد صلاح در پشت دروازه‌های آنفیلد گم شد
  • اینتر ۲-۲ کالیاری: دست‌انداز کوچک در راه اسکودتو
  • کامبک روسونری و رهایی از شکست خارج از خانه
  • ساسولو 3-3 میلان: VAR ستاره دیدار پرهیجان
  • هافبک پرتغالی ناجی شیاطین‌سرخ شد/ منچستر با تساوی به مصاف کلاغ‌ها می‌رود
  • کادیز ۰-۱ بارسا: پیروزی با سوپرگل فلیکس
  • طلسم طارمی شکست: گلزنی مهاجم اینتر برای پورتو
  • شوت تماشایی شوامنی: هیچکس نفهمید چطور گل شد