Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-19@23:13:58 GMT

لیکنز: بهترین بازی دو ماه اخیر را ارائه دادیم اما باختیم

تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۶۴۷۳۰

لیکنز: بهترین بازی دو ماه اخیر را ارائه دادیم اما باختیم

سرمربی تراکتورسازی می‌گوید تیمش بهترین نمایش دو ماه اخیرش را مقابل ذوب‌آهن ارائه داده است ولی در نهایت مقابل این تیم شکست خورده است.

به گزارش ایسنا، جرج لیکنز سرمربی تراکتورسازی پس از شکست تیمش مقابل ذوب‌آهن اصفهان در هفته بیست و هفتم لیگ برتر اظهار کرد: روز بدشانسی ما بود اما توانستیم بهترین عملکرد خود را در ۲ ماه اخیر داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروز بازی خوبی انجام دادیم اما شانس با ما یار نبود. هفته گذشته برای ما پنالتی نگرفتند. امروز هم دیدید که چه اتفاقاتی افتاد. بازی را خوب شروع کردیم اما سزاوار باخت نیودیم. بعد دو بازی که باختیم شرایط برای ما سخت شد و بعضی از بازیکنان اعتماد به نفس خودشان را از دست دادند اما توانسیتم به شرایط خودمان برگردیم. ذوب‌آهن در روند برد است و توانست در این بازی تیم ما را شکست دهد. امروز نشان دادیم فوتبال تراکتور کیفیت بالایی دارد. به تیم ذوب‌آهن هم تبریک می‌گویم و برای این تیم در مسابقات آسیایی آرزوی موفقیت می‌کنم.

ادامه دارد…

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تيم فوتبال تراكتورسازي جرج لیکنز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۶۴۷۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چین با پذیرش شکست مقابل ویتنام حذف شد

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم‌های ملی فوتسال ویتنام و چین در دور دوم بازی‌های مرحله گروهی جام ملت‌های ۲۰۲۴ آسیا در حالی تایلند برگزار شد که با پیروزی یک بر صفر ویتنام همراه بود.

ویتنام که بازی نخست خود را مقابل میانمار مساوی کرده بود حالا با چهار امتیاز در گروه A منتظر سایر بازی‌های هم‌گروهی های خود است.

چین نیز با پذیرش دومین شکست خود مقابل ویتنام همچنان در قعر جدول حضور دارد که باعث حذف زودهنگام این تیم از حضور در دور بعدی جام ملت‌های فوتسال آسیا می‌شود.

کد خبر 6082401

دیگر خبرها

  • قائمشهر حتی از برزیل هم امتیاز می‌خواهد
  • آرتتا: در ماه آوریل فاصله آرسنال با بهترین تیم‌های تاریخ مشخص می‌شود
  • کلوپ: همان لیورپول ترسناک همیشگی می‌شویم
  • چین با پذیرش شکست مقابل ویتنام حذف شد
  • قربانی در بین بهترین‌های روسیه (عکس)
  • سرمربی تیم فوتبال منچسترسیتی: به مزخرف ترین شکل به رئال مادرید باختیم
  • گواردیولا: به مزخرف‌ترین شکل به رئال‌‌مادرید باختیم
  • عالیشاه در فکر سبقت از ترابی در آبادان
  • تاج و تخت الهلال با کلی رکورد به باد رفت
  • کلوپ: شرایط نسبت به بازی با بارسلونا متفاوت است؛ اگر شکست می‌خوریم، باید به زیباترین شکل شکست بخوریم