Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-16@18:29:31 GMT

رسمی: محرومیت سه جلسه ای یوفا برای نیمار

تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۶۴۷۳۹

اتحادیه فوتبال اروپا، یوفا، نیمار، ستاره پاری سن ژرمن را به دلیل متن توهینی آمیزی که در اینستاگرامش منتشر کرده بود، برای سه جلسه از همراهی تیمش محروم کرد.

به گزارش "ورزش سه"، پاری سن ژرمن بعد از پیروزی 2-0 در دیدار رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان مقابل منچستریونایتد، در دیدار برگشت با نتیجه 3-1 شکست خورد و از این رقابت ها کنار رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گل سوم منچستریونایتد که حذف پاریسی ها منجر شد، روی خطای پنالتی ای رقم خورد که شاگردان توماس توخل معتقد بودند اتفاق نیفتاده است.

نیمار که به دلیل مصدومیت در آن دیدار غایب بود، بعد از بازی متنی در اینستاگرامش منتشر کرد و الفاظ توهین آمیزی خطاب به داور بازی به کار برد. او نوشته بود:" این بی شرمانه است. و یوفا همچنان چهار نفر را انتخاب می کند که چیزی در مورد فوتبال و بازبینی صحنه آهسته برای تصمیم گیری دوباره نمی دانند.... خطای هندی اتفاق نیفتاد. چطور وقتی پشت تان به توپ است، می توانید با دست به توپ ضربه بزنید؟ آه، بروید....!"

پس از این بود که یوفا اعلام کرد در مورد این اتفاق تحقیق می کند و اکنون اعلام شد که ستاره برزیلی با محرومیتی سه جلسه ای روبرو شده است.به این ترتیب، او سه دیدار ابتدایی پاری سن ژرمن در مرحله گروهی لیگ قهرمانان فصل آینده را از دست خواهد داد.

پاری سن ژرمن نیمار

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پاری سن ژرمن نیمار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۶۴۷۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اشتباه محاسباتی عجیب بخشی از هواداران بارسلونا و پرتاب اشیا به سمت اتوبوس خودی پیش از دیدار با پاری سن ژرمن / فیلم

تعدادی از هواداران بارسلونا پیش از دیدار با پاری سن ژرمن دچار اشتباه شده و به جای اتوبوس پاری سن ژرمن، به اتوبوس تیم خودی حمله کردند!

دانلود (4MB)

دیگر خبرها

  • اشتباه محاسباتی عجیب بخشی از هواداران بارسلونا و پرتاب اشیا به سمت اتوبوس خودی پیش از دیدار با پاری سن ژرمن / فیلم
  • بارسلونا - پاری سن ژرمن؛ ترکیب رسمی
  • رژه هواداران پاری سن ژرمن در خیابان‌های بارسلونا پیش از دیدار برگشت دو تیم در لیگ قهرمانان اروپا / فیلم
  • خوشامدگویی با آتش و دود؛ استقبال بی نظیر هواداران بارسلونا از اتوبوس این تیم پیش از دیدار با پاری سن ژرمن / فیلم
  • بارسلونا زندگی ماست!؛ تجمع هواداران کاتالان ساعاتی پیش از آغاز دیدار برگشت با پاری سن ژرمن / فیلم
  • خوان لاپورتا و ژاوی در آغوش یکدیگر؛ دیدار رییس بارسلونا با کادرفنی پیش از دیدار حساس با پاری سن ژرمن / فیلم
  • بارسا - پاری‌سن‌ژرمن؛ یک نبرد تمام‌اسپانیایی
  • رسمی: داور سرشناس برای بازی حساس سیتی-رئال
  • رسوایی نیمار: حالت غیرعادی ستاره برزیلی در تمرین
  • زنگ خطر برای 9 بازیکن بارسا و پاری‌سن‌ژرمن