Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-03-28@15:29:58 GMT

منصوریان: امروز به یار دوازدهم نیاز داشتم

تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۶۴۷۷۲

منصوریان: امروز به یار دوازدهم نیاز داشتم

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: دست هواداران را می‌بوسم. امروز به یار دوازدهم نیاز داشتم. در برخی از مواقع همیشه لطف خدا همراه بود. فکر نمی‌کردیم در اصفهان سوپرایز شویم. 

به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا منصوریان پس از پیروزی  ۲ بر صفر تیمش مقابل تراکتورسازی تبریز در چارچوب هفته بیست و هفتم مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران در نشست خبری، اظهار کرد: فضای رسانه اینجا تقابل بین سپاهان و ذوب آهن نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دست هواداران را می‌بوسم. امروز به یار دوازدهم نیاز داشتم. در برخی از مواقع همیشه لطف خدا همراه بود. فکر نمی‌کردیم در اصفهان سوپرایز شویم. 

/در حال تکمیل .../

منبع: ایمنا

کلیدواژه: تیم فوتبال تراکتورسازی تیم فوتبال ذوب آهن سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن علیرضا منصوریان لیگ برتر فوتبال ورزشگاه فولادشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۶۴۷۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسجد مقدس جمکران به برنامه‌ریزی کلان نیاز دارد

تولیت مسجد مقدس جمکران گفت: وضعیت پیرامون مسجد مقدس جمکران باید با کارکرد این مکان مقدس تناسب پیدا کند و برای این کار باید برنامه‌ریزی کلانی صورت بگیرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قم، حجت‌الاسلام سیدعلی‌اکبر اجاق‌نژاد، امروز _ چهارشنبه هشتم فروردین _ در دیدار شهردار قم و مدیران ارشد شهرداری این کلانشهر، با تقدیر از خدمات ویژه شهرداری قم در ایام نیمه شعبان اظهار کرد: شهرداری از جمله نهادهایی بود که کل مجموعه، مسئولان و عوامل آن همراه با مسئولان کشوری و با وحدت و همدلی پای‌کار بودند و خدمات ویژه‌ای داشتند.

وی تغییرات شهر قم در سال‌های گذشته را موردتوجه قرار داد و افزود: کسانی که در گذشته به قم آمده بودند امروز تغییرات را مشاهده می‌کنند که قابل قیاس و مقایسه با گذشته نیست و در دوران اخیر شکوفایی قم رقم خورده است.

تولیت مسجد مقدس جمکران با بیان اینکه طرح‌ها و پروژه‌های مهمی در قم قابل‌رؤیت است، اذعان کرد: قم مرکز توجهات دوست و دشمن است و خدمت به قم، خدمت به آبروی اسلام و نظام است.

اجاق‌نژاد، دلیل برجستگی شهر قم را مسائل فرهنگی برشمرد و خاطرنشان کرد: افراد با تصورات مختلفی وارد شهر می‌شوند اما ویژگی اصلی این شهر مسائل مذهبی و فرهنگی است.

وی با تقدیر از خدمات ارزشمند در آبادانی شهر اضافه کرد: قم با تمام شهرهای کشور متفاوت است و ارزش کار در این شهر با سایر مکان‌ها متفاوت است.

تولیت مسجد مقدس جمکران با انتقاد از وضعیت پیرامون مسجد مقدس جمکران، یادآور شد: تناسبی پیرامون این مکان مقدس با جایگاه این مسجد تناسبی ندارد و امروز جمکران ابعاد بین‌المللی دارد و در همه اقصی نقاط دنیا این مکان مقدس را می‌شناسند.

اجاق‌نژاد با بیان اینکه باید همه مسئولان با مسائل جمکران درگیر شوند، مطرح کرد: برای جمکران باید برنامه‌ریزی کلان صورت گیرد و باید از ظرفیت کم‌نظیر در توسعه آن استفاده بهینه شود.

کد خبر 739719

دیگر خبرها

  • سوپرایز سپاهان برای هواداران در شروع فصل جدید
  • توجه به صنایع‌دستی و گردشگری، نیاز امروز جامعه است
  • برآوردها از ترکیب فعلی مجلس دوازدهم مثبت است
  • (ویدیو) جزئیات فوت چوپان و ۱۲۰ گوسفند در کانتینر یک تریلی
  • سوپرایز مردم در چالوس؛ باد چادرها را با خود برد | فیلم
  • خفگی چوپان به همراه ۱۰۰ رأس گوسفند در تریلی
  • مسجد مقدس جمکران به برنامه‌ریزی کلان نیاز دارد
  • پاکستان: پروژه گاز ایران نیاز امروز ماست
  • دستیار مجیدی، استراماچونی و منصوریان میهمان تمرین امروز استقلال
  • تیم ملی نباید به خاطر جوانگرایی آسیب ببیند/ نیاز به بازیکنان جدید